Stel je persoonlijke vraag #7

Haha ja ze heeft volgens mij ooit in een interview gezegd dat ze op een hele gekke dag het ijshoorntje zelfs opeet :scream:

17 likes

Verschilt per winkel/kraam denk ik

Nagellak

1 like

Hoorntje! En dan met je tong het ijs steeds naar beneden duwen/likken zodat je tot in het puntje ijs hebt.

12 likes

Ahhhww wat vervelend! Ik zou gegaan zijn hoor!

1 like

Het liefst doe ik ze niet. Maar omdat het moet gebeuren doe ik ze wel, aangezien ik in theorie wel een viezerik ben, maar in de praktijk niet in een zwijnenstal wil wonen. Momenteel een beetje wanneer ik er zin in heb, aangezien ik toch werkloos thuis zit, maar als ik weer werk heb word ik hopelijk weer wat gedisciplineerder erin en zal het weer op een weekendochtend het hele huis worden (die 45m2 zijn zo klaar, kost me meestal een uurtje of 2-3) en 1x per week 's avonds na werk nog een keer stofzuigen.

omg ik ben echt een vreetzak blijkbaar met mijn 4 bolletjes

4 likes

love alle vreetzakken <3

3 likes

Joppie!

5 likes

Pinda mayo maar dan zonder ui

12 likes

Mayo ui appelmoes

1 like

Ik ook niet eigenlijk aangezien er altijd wel binnen een uur een stukje af is.
Maar weet nog dat ik rond mijn 14-16e op Koninginnedag oranje nagellak droeg want dan had ik iets oranje maar was ik nog wel cool :nerd_face:

3 likes

Stoofvleessaus!

4 likes

Dit! Mayo en ui is een gouden combo

3 likes

Ketchup EN mayo :smiley:

3 likes

Pommes rot-weiss!

1 like

Vroeger at ik friet altijd met mayo, curry en appelmoes door elkaar. Nu moet ik er niet aan denken haha

Mayo erop en een klein bakje pindasaus ernaast <3

Ja dit!! Zo jammer als de pindasaus op de patat wordt gedaan en de helft verandert in een warme slappe brij ipv lekker knapperige patat

3 likes

Wat zit er volgens jou op een patatje oorlog?

  • Mayonaise, pindasaus en uitjes
  • Mayonaise, curry en uitjes
  • Mayonaise, ketchup en uitjes
  • Mayonaise, pindasaus, curry en uitjes
  • Mayonaise, pindasaus, ketchup en uitjes
  • Mayonaise, curry, ketchup en uitjes
  • Anders?

0 stemmers