Stel je persoonlijke vraag #7

Eigenlijk ben ik heel saai want ik neem altijd yoghurt, al vanaf kinds af aan en soms citroen.

Als je in de bus naast een onbekende zit en er komt verderop een plek vrij (2 stoelen naast elkaar) verhuis je dan daarheen?

  • Ja
  • Nee
  • Ligt er aan hoe lang ik nog moet

0 stemmers

Ik deed het net namelijk omdat ik lang ben en graag meer ruimte heb, maar vraag me ineens af dat wel normaal is. Niet dat degene naast me denkt dat ze stinkt ofzo haha

Gebruik jij scentchips?

  • Ja regelmatig
  • Soms
  • Nooit
  • Wat is dat?

0 stemmers

50-50, dit helpt ook echt niet met m’n dilemma, haha :joy:.

Tijdens Idols finale 2003 Jim versus Jamai stemde jij op:

  • Jamai
  • Jim
  • Niet

0 stemmers

En had je ook een poster opgehangen van degene voor wie je was?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik was toen 7 of 8 en ik was voor Jim, mijn zus voor Jamai. :joy:

4 likes

Ik heb ook aardig wat tarts, maar nog altijd geen brander. :sweat_smile:

Ja lijkt me hetzelfde, ik blijf meestal op deze terugkomen en ik breek ze vaak zodat ik meerdere geuren bij elkaar kan ingooien en je dan zogenaamd bijvoorbeeld de geur appeltaart krijgt :’)


Heb er net weer 1 aangestoken en ik bedacht me dat ik die dingen eigenlijk alleen in de winter gebruik.

Super rare vraag maar Google helpt me niet en nu zit het in mn hoofd.

Als je last hebt van emetofobie, kan/wil je dan ook niet pijpen of gaat dat wel?

Sorry voor mn platvloerse praat, ik geef het stoppen met de pil de schuld.

3 likes

Ik heb niet zoveel met Cardi B maar ik ben wel verslaafd aan haar liedje I Like It.

1 like

Haha wat een specifieke vraag. Ik heb emetofobie en als ik me goed voel dan wil ik het wel. Als ik in een angstige periode zit niet, want dan is het gevoel van iets in m’n mond naar.

3 likes

Oja dat is wel een goeie. Ben altijd aan het kloten om dat kaarsvet eruit te halen.

Als je hem (als het geen glazen brander is) even in de vriezer zet, kun je die wax er als het goed is zo uit wippen. Of anders kort een waxinelichtje eronder en als het een beetje gesmolten is, gaat ie zo mee.

2 likes

Ik zou niet weten hoe ik zonder moest :woman_shrugging:

1 like

Hahaha, moest wel lachen om je vraag. Ik heb emetofobie maar geen problemen met pijpen. Geeft me juist afleiding haha

2 likes

Ik vind fietstassen onhandig want als je je fiets ergens wil parkeren neem je meteen de plek van 4 fietsen in. Als ik veel spullen moet meenemen pak ik wel een rugzak. :stuck_out_tongue: Vind het ook altijd zo ergerlijk als ik mijn fiets wil pakken en ik een acrobatische manoeuvre moet uitoefenen om hem uit te stalling te krijgen omdat een of andere troela haar fietstassen in de weg heeft geparkeerd.

2 likes

Ja idd, als puber moest ik soms mijn moeders fiets meenemen waar fietstassen aanzaten maar ik schaamde me daar zo voor dat ik ze er eerst er vanaf ging halen. Nu zou het me echt geen hol kunnen schelen, en het is idd veel praktischer dan zo’n mand op je stuur en ook veiliger. Overigens heb ik zelf geen fietstassen want ik gebruik een rugtas.

Als ik heel erg verkouden ben (zoals nu :sob:) dan doe ik het liefst een papieren zakdoek in mijn neus. (Dus papier opfrommelen en in mijn neusgaten stoppen). Mijn vriend kende dit ‘gebruik’ niet.

  • Ik doe dit ook weleens
  • Ik doe dit niet

0 stemmers

Vind je dit een vieze gewoonte?

  • Ja
  • Beetje
  • Nee

0 stemmers

Vind het viezer als er continu snot uit je neus drupt. Zo wordt het meteen opgevangen in een zakdoek, hartstikke praktisch!

4 likes

Looooove fietstassen! Heb ook een rugzak maar die doe ik in de fietstas want zweetrug.
En boodschappen doen met fietstassen is 100x chiller dan tassen aan je stuur of boodschappen op je rug dragen

5 likes