Stel je persoonlijke vraag #7

Voor degene die op de fiets gingen naar de middelbare school. Deed jij jouw rugtas op je rug of deed je hem achterop je bagagedrager?

  • Ik deed hem op de bagagedrager
  • Ik droeg hem op mijn rug

0 stemmers

Wat heb jij op koning(inne) dag ooit gedaan?

  • Naar de vrijmarkt in Utrecht geweest
  • Naar de optredens geweest op het museumplein in Amsterdam (van 538)
  • Naar een dance-evenement geweest op die dag waar je tickets voor moest kopen
  • De intocht van de koning(in) gezien irl toen ze een bepaald stad of dorp aandeden.
  • Op vakantie in het buitenland geweest op die dag

0 stemmers

Ik had geen rugtas maar ik deed mijn tas altijd op het rekje aan de voorkant van mijn fiets.

1 like

Ik droeg mijn rugzak altijd zo laag dat ik die tas sowieso op mijn achterrekje kon leunen. :upside_down_face:

20 likes

Afleiding van mijn emetofobie

Op mijn middelbare school deed iedereen de tas op de bagagedrager, en op de andere middelbare school vlak in de buurt droeg bijna iedereen hem op de rug. Maar zo’n kind van 12 op de fiets met een Eastpack op de rug en dan zo’n zware boekentas op de rug ik vind dat altijd er zielig/aandoenlijk eruit zien.

1 like

Moet wel lachen om het woord intocht haha. Alsof hij na zijn bezoekje weer terug op de stoomboot naar Spanje gaat. :sweat_smile:

7 likes

Ik vind het ook echt van hetzelfde kaliber hahaha

5 likes

Jammer dat hij niet met pepernoten en schuimpjes gooit wel. En cadeautjes uitdeelt.

4 likes

Oja ik heb ook lush poeder, dat zou kunnen helpen! Thanks! Ik heb wel de zwarte, dus de schoenen worden niet echt vies, mn voeten wel

Sorry ik snap het niet. Tijdens de seks leidt pijpen je af van emetofobie?

2 likes

haha ik had ook zo’n enorme kipling. die maakte ik dan vast op mijn achterrekje met een ‘spin’, genant.

5 likes

Ik heb soms erge paniekmomenten waarbij ik heel bang ben dat ik moet overgeven. Vaak is er niets aan de hand en helpt afleiding mij om minder angstig te worden.

4 likes

In 1997 was Kipling nog stoer, maar ik moest van mijn ouders een goedkope rugzak.
Die al snel weer kapot was natuurlijk. Toen mocht ik een Hedgren.

3 likes

Eastpak was stoer. En vanaf de derde havo/VWO hadden de meiden een schouder tas van BlaBla. Toen was je helemaal hip. Die mocht ik alleen niet. En eind examenjaar was je cool als je voor het vak wat je had alleen daar de boeken in de tas had. :see_no_evil:

2 likes

Bij ons waren de D-E-P-T schoudertassen ook helemaal in

5 likes

Ja eindexamenjaar had ik ook een grote handtas haha. :see_no_evil:

1 like

Wie herinnert zich deze nog?

43 likes

9200000017887288

Bij ons op school had iedereen deze, in verschillende kleuren. Mijne was legergroen haha

16 likes

En dan wel net te laag laten hangen hè, echt zo naast je heup. Anders was het niet cool :crazy_face:

4 likes