Stel je persoonlijke vraag #7

Mijn moeder zegt ook vaak hoe jammer ze het vindt! Veel dingen die zij droeg zijn ook gewoon weer in de mode om de zoveel tijd. Ik denk dat ik haar kleding wel gepast had, evt met wat vermakingen. Maar helaas :frowning:

Mijn ouders waren in hun jeugd veel wilder dan ik nu ben. Maar tegen de tijd dat ze zo oud waren als ik nu ben, waren ze al wel gekalmeerd (en ook al gescheiden trouwens, gek idee dat ze al getrouwd waren, mij gekregen hadden en alweer uit elkaar waren op mijn leeftijd en ik eeuwige single ben en geen kinderen wil).

2 likes

Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe mijn ouders waren in de tijd tussen afstuderen en hun eerste kind (ik). Mijn moeder was 30 toen ze mij kreeg, dus daar is nog best wel wat tijd tussen.

1 like

Dat ligt eraan wat diegene gedroomd heeft en hoe goed diegene kan vertellen. Soms is het hilarisch, soms interessant, soms saai, en soms ronduit kut.

14 likes

Bij Amerikaanse recepten doe ik het ongeveer keer 10 en ik snapte al niet waarom dat allemaal zo smakeloos was. Een zwarte Amerikaanse vriend van mij maakt ook altijd grappen over ‘white people don’t season their food’. Tot ik een keer een week in Boston was en erachter kwam dat ok damn, ze eten inderdaad alleen maar eten dat naar niks smaakt. (zal ongetwijfeld veel beter zijn in gebieden waar er wat invloed van onder de zuidgrens is etc)

4 likes

Haha huh dit is echt nieuw voor mij dat dit gebeurt

15 likes

Alleen als een bijzonder flamboyante en overdreven vriend een half uur blijft doorlullen compleet met wapperende handjes en lachbuien om zichzelf.

Wow die mensen die nooit zeggen zullen wel allemaal in hetzelfde groepje moeten zitten dan :thinking:

3 likes

Ik heb verschillende diktes tussenjassen :’) (een wollen jasje, nog een soort wolmix jasje, een leren jasje, een soort stoffen biker jasje, een spijkerjasje). Qua zomerjas heb ik er eentje en die is echt dun dus meer voor bij 23 graden ofzo.
Ik vind het weer wel heel verwarrend, gisteren ochtend dacht ik nog aan mijn handschoenen, en in de zon met 18 graden zat ik alsnog met mijn wollen jasje en sjaal want het waaide behoorlijk. Maar toen ik in beweging kwam was dat jasje weer snel te warm. Moeilijkkk :stuck_out_tongue:

Hoeveel forummers zitten er in je groepje?

  • 2-3
  • 4-5
  • 6-10
  • 11-20
  • 21-30
  • 30+

0 stemmers

Bespreken jullie nu deze polls in het groepje, of gaat dat waarschijnlijk wel gebeuren? :wink:

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vin dit echt raar om te bedenken. Toen ik een kind/tiener was hadden ouders van vriendinnetjes vaak commentaar op de leeftijd van mijn ouders (eind 30 toen ik kwam) en dan zei ik altijd “ja ze hebben elkaar ook laat leren kennen en lang gewacht met kinderen krijgen”. Maar ze waren 26/27 (en 32 bij eerste kind), nu vind ik dat echt niet oud. Eerder best jong. Zo’n gek idee dat mijn oudste broer bijna kwam toen mijn moeder zo oud was als ik nu ben.
Ik heb een keer stiekem een brief van mijn moeder aan mijn vader gelezen over haar seksuele escapades voor dat ze samen waren (geen details, eerder van “staan mijn vorige ervaringen je in de weg, dat zou jammer zijn blabla”) , volgens mij ging mijn moeder goed los haha. En

3 likes

Heel veel zout wel toch? Vet en zout. Dat hoor ik van mensen die naar Amerika gaan, smachtend naar groenten en normaal gekruid eten bij terugkomst. (@matilda jij vindt het ook heel zout eten toch?)

Dat ook, suuuuper vet, maar ook gewoon smakeloos :frowning: maar ik denk wel dat dat per regio verschilt hoor. Ik was alleen vet teleurgesteld want ik was daar een weekje in mijn eentje voor werk, en ik dacht, ik ga al die diners en lokale specialiteiten uitproberen! En het was een grote deceptie.

1 like

Hoe zijn die groepjes dan ontstaan?
Vind dat er best veel mensen ja hebben gestemd, dus ben daar wel benieuwd naar!
En is het dan op Whatsapp of op het forum?

En altijd als zoiets bekend wordt (dat er geroddeld wordt) denk ik altijd aiii wat zullen ze over mij zeggen haha

6 likes

Ik denk dat er over iedereen die regelmatig post wel geluld wordt… Hoef je geen ‘confrontatie’ voor gehad te hebben!

6 likes

Die vervelende grace altijd.

Oh wacht
Hahah ben wel heel benieuwd of het zo gaat :’) maar moet zeggen dat ik met vriendinnen ook wel eens roddel over iemand die we allemaal volgen op Instagram. “Zo hebben jullie haar nieuwe post gezien” Zal wel zoiets zijn.

2 likes

Vinden jullie dat je gouden en zilveren sieraden kunt combineren? Dus bijvoorbeeld gouden oorbellen en een zilveren kettinkje?

  • Ja, waarom niet?!
  • Iell nee dat staat echt niet
  • Hm ja kan maar zou t zelf niet zo snel doen
  • Anders:

0 stemmers

Mijn vader heeft ook even heroïne gerookt. En zelfs 2 maanden in de gevangenis gezeten omdat hij het ook weleens verkocht :dizzy_face: maar het is nu een hele burgerlijke man die een wo studie heeft afgerond en een goede baan had (nu met pensioen). Het zal wel gewoon een wilde tijd zijn geweest die jaren ‘70.

31 likes

Ja hebt je grace weer met dr gelul ze denkt zeker dat ze grappig is

KLOPT :v:

11 likes

Hahaha nou ons groepje is best stil dus er wordt überhaupt niet veel gekletst in die appgroep :stuck_out_tongue_winking_eye: