Stel je persoonlijke vraag #7

Mijn moeder is getrouwd in een pak! Die overigens ook nooit aangehad haha.

2 likes

Met 3 pannenkoeken houd het echt wel op, dan zit ik bomvol. En graag flinterdun, heb echt niks met die dikke Amerikaanse pannenkoeken :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Wat draag jij met weer zoals vandaag en gister?

  • Winterjas
  • Tussenjas
  • Zomerjas
  • Geen jas

0 stemmers

Hmm, maar uit zo’n pak waar ‘men 12 uithaalt’ (volgens de verpakking) heb ik er laatst 30 uit gehaald. Dus in die pannenkoeken heb ik gerekend haha, want dat zijn voor mij normale diktes.

3 likes

Als je om 06.30 de deur uit moet, vind ik het nog te fris voor een andere jas dan mijn winterjas.

3 likes

Ik moet denken aan vorige week woensdag. Het leek zonnig maar het was ZO koud. Ik heb de hele weg op de fiets gedacht “omg wat koud, het koud hebben is het ergste ter wereld, wat hebben mensen in concentratiekampen wel niet doorstaan, je kunt het veel beter te heet hebben, omg wat koud”. Ik heb toen mensen zien fietsen met een dikke jas, handschoenen, een dunne jas, een dikke jas, oja een meisje met oorkleppen op, en 1 jongen met een t shirt en ik had zoveel medelijden. Mijn handen waren compleet doorstoken.

1 like

Oh ik ook! Even mijn stem veranderen. :smile:

1 like

Te heet ga je niet snel dood aan, het stervens koud hebben wel.

Naar aanleiding van de bruidsjurkpoll.

Heb jij hetzelfde figuur als je moeder op jouw leeftijd had?

  • Ja
  • Nee, m’n moeder was slanker
  • Nee, ik ben slanker
  • Geen idee

0 stemmers

Nu ben ik slanker, want vanaf mijn leeftijd nu heeft mijn moeder net mij gekregen. In haar echt jonge jaren was ze slanker, toen was ze Asian dun. Wil ik ooit in haar vroegere maat 32 kleding passen moet ik een stuk van mijn heupbotten vijlen.

8 likes

Ik stemde eerst ‘geen idee’ maar ik denk eigenlijk dat ik slanker ben, want zij was net bevallen van mijn broertje nu (en wel aangekomen bij zwangerschappen).
Had door het gesprek hiervoor mijn moeder als bruid voor me, maar dat ik even oud was als mijn moeder op haar bruiloft is alweer 4 jaar geleden ofzo… Gek idee.

Edit: ah ja zie nu pas de poll van @mhysa haha, goeie

Ik ben 30, m’n moeder was 33, 36 en 39 toen ze ons kreeg. Ze wilde eerst carrière maken

5 likes

Mijn moeder was denk ik niet veel zwaarder dan ik nu, maar we hebben wel een verschillende bouw dus ik denk niet dat we hetzelfde figuur hadden. Mijn ouders waren niet getrouwd dus een trouwjurk heb ik niet van haar, maar ik vind het wel eeuwig zonde dat ze haar andere oude kleding niet meer heeft! Mijn moeder was super fashionable en kon heel goed zelf kleding maken en vermaken, dus dat was een schatkist aan coole kleding geweest :disappointed_relieved:

Mijn moeder was drie jaar ouder toen ze mij kreeg, maar had dr al wel twee kinderen uitgeknald tegen die tijd. Dus als ik reken vanaf de oudste in ons gezin ben ik 5 jaar ouder met mn eerste kind dan zij

Ik ben gisteren alleen smiddags buiten geweest en toen kon het goed zonder jas. Als ik sochtends weg moest had ik vast een tussenjas aan gehad.

Ik denk dat ik over het algemeen wilder leef maar mijn moeder ging op haar 18e met mn vader op de motor naar Griekenland en belde mn oma pas toen ze er al waren. En mijn vader had krullen tot zijn bips.

Maar qua uitgaan, drugs, drank leef ik wilder.

10 likes

Mijn ouders waren enorme feestbeesten, maar niet politiek actief of krakers ofzo. Ik denk dat zij wel meer uitgingen en vooral meer drugs deden dan ik. Ik heb op zich ook wel wilde twintiger jaren gehad maar ze waren anders, ik studeerde bijvoorbeeld en zij niet, en ik was met andere dingen bezig. Maar het is niet een verschil tussen vrij of burgerlijk. Mijn broertje heeft overigens wel de hard partying ways van onze ouders veel meer nagedaan.

1 like

Mijn moeder verfde hem diep paars om hem later nog eens te kunnen dragen en zowel mijn zus als ik droegen deze jurk bij ons eindejaarsgala op de middelbare school.

26 likes

Ik heb paar weken geleden besloten dat de winter voorbij is

4 likes

Dat is echt jammer:( Mijn moeder en oma zijn/waren hamsters en hebben ALLES bewaard, maar m’n moeder had maatje 34 met haar 1 meter 83 en ik… niet.