Stel je persoonlijke vraag #7

Je wordt echt in een hoekje gedrukt vind ik dan. Ik zou dan wel nee zeggen als ik dat zo zou voelen op dat moment, maar ik denk dat dat niet echt een leuke periode wordt dan daarna. En stel je voor dat het ook nog in het openbaar gebeurt :’) . Beter zoiets peilen bij de ander zodat je weet dat het voor beiden een ja is.

2 likes

Voor degenen die morgen naar de vrijmarkt gaan: hoelaat vertrekken jullie van huis?

  • Voor 05:00
  • 05:00-06:00
  • 06:00-07:00
  • 07:00-08:00
  • 08:00-09:00
  • 09:00-10:00
  • 10:00-12:00
  • Na 12:00

0 stemmers

De vrijmarkt is letterlijk 50 meter van mijn huis en ik wil er rond 9 zijn. Of als ik eerder wakker ben ga ik eerder.

Ik ben geinspireerd door deze poll.

Wat ga je op de vrijmarkt doen?

  • Rondstruinen, ik koop waarschijnlijk niks of iets kleins.
  • Ik ben specifiek op zoek naar dingen die ik wil hebben.
  • Ik koop spullen om door te verkopen.
  • Ik ga verkopen.

0 stemmers

1 like

Ik ga voor boeken kijken voor mijn dochter!

2 likes

Ik ga kijken voor spelletjes, maar heb geen specifiek doel

Ik houd mijn ogen open voor oude camera’s maar daar moet je eigenlijk heel vroeg voor gaan dus die ga ik waarschijnlijk niet vinden, en verder gewoon een beetje rondstruinen

1 like

Ik wil graag extra vragen hieraan toevoegen:

Heb je dit jaar meer last van hooikoorts dan normaal (voorgaande jaren)?

  • Ja
  • Nee, evenveel
  • Nee, minder

0 stemmers

Als je er medicatie voor gebruik, heb je het gevoel dat het werkt?

  • Ja, maar minder dan normaal
  • Ja, beter dan normaal
  • Ja, even goed als normaal
  • Nee

0 stemmers

Nvm, je hebt je post al verwijderd @Jauregui, je zag het zelf wsl ook al :wink:

2 likes

Ik vind dat topje op de eerste foto echt zo smerig. Die haal ik er altijd af.

25 likes

Oh zo vies. Die melige draden vind ik ook smerig, m’n vriend eet die altijd op en dat vind ik al vies om te zien brrr.

9 likes

Ja ik heb dit gevoel ook! Enerzijds lijkt het me best romantisch om gevraagd te worden. Maar anderzijds vind ik het ook stom dat het de standaard is dat “de man” het vraagt. De laatste tijd denk ik er wel over na en ik merk dat ik er een beetje opstandig van wordt. Komt oa door een recente discussie met vrienden die 1. aangaven dat ze vooral zouden trouwen omdat hun vriendin dat wil en 2. zeiden dat ze het verschrikkelijk zouden vinden als hun vriendin het zou vragen. Ik schrok daar echt van omdat ik het zo ouderwets en ongelijkwaardig vind en ik het raar vind dat een vrouw blijkbaar (voor veel mensen iig) die rol niet zou kunnen vervullen? Maar nu lijkt me nu eigenlijk veel leuker om het gewoon samen te beslissen.

2 likes

Ik zit nu superlekkere pindasaus te eten en ik bedacht me hoe erg het zou zijn als ik een pinda allergie zou hebben, dus bij dezen: heb jij een pinda allergie?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb dus ook oprecht nog nooit in m’n leven pindasaus gegeten, heb (gelukkig) geen idee wat ik mis.

1 like

Hoe ben je er achter gekomen dat je allergisch bent? (Je bent allergisch voor pinda’s toch? Of heb ik het verkeerd begrepen? :sweat_smile:)

Ja klopt! Toen ik een jaar of 2 was, was mijn allergie nog minder heftig en heb ik iets gegeten waar pinda’s in zat, toen dus met spoed naar de huisarts geweest.

1 like

Verschilt enorm per seizoen, omdat ik eigenlijk alleen fruit van het seizoen wil eten. Ik zou nooit aardbeien/perzik eten in de winter terwijl ik dat in de zomer juist aan de lopende band eet.

12 likes

Dit vind ik echt interessant. Wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben hierin, vind het altijd een beetje eng van mezelf want ben bang dat ik me een keer niet kan inhouden

1 like

Mag je nou officieel zelf wel of niet iets te eten/drinken meenemen naar de bios? Ik verstop het toch altijd een soort maar misschien slaat dat nergens op idk

  • Tulak meid
  • Nee mag alleen dure shit daar kopen

0 stemmers

Kook
Apekoppen enzo

1 like