Stel je persoonlijke vraag #7

Ik gebruikte de oude palmtop van mijn vader als ‘agenda’ maar meer om mensen na te tekenen op de middelbare.

Tegenwoordig maak ik ieder jaar een nieuw e-mailadres aan dat fungeert als agenda. Ik zet dan alleen bijvoorbeeld 'tandarts 25 maart 11:30 er in ’ en alles is getagd en voorzien van labels. Maar eigenlijk gebruik ik gewoon voor alles de zoekfunctie. Beste agenda ooit. :hugs:

5 likes

Ik kijk echt op tegen mensen die digitale agenda’s gebruiken, vind dat echt iets voor grote mensen. Voel me echt een digibeet maar love mijn papieren agenda :woman_shrugging:

13 likes

Teach me master

8 likes

Jaaa ik heb birkenstocks en snap niet dat iedereen altijd zo neerkijkt op het merk. :cry: Ok, er zijn modellen en kleuren dat ik denk: ja daar loopt iemand in die er sokken in zou dragen, maar er zijn ook hippe modellen! Ik heb zwart lakleer met gouden riempjes en die vind ik best wel chique

4 likes

Ik vind ze echt zo lelijk :o dat hele onderbed verpest alles en daardoor is het niet meer hip of mooi te noemen vind ik. Voor mijn zo’n het nog altijd gezondheidssandelen. Maar ik heb ook Teva’s in mijn kast hoor, het is niet dat ik vind dat je altijd mooie dingen moet dragen, comfort gaat vaak voorop. Maar ik zou Birkenstocks nooit hier in de stad bv dragen :stuck_out_tongue:

8 likes

Haha ja dat mag hoor, ik vind zelf sommige hippe schoenen ook verschrikkelijk. Maar vind juist met sandalen dat je die dikkere zool en ‘lompe’ look juist weer veel ziet de laatste jaren. Dus zou juist zeggen dat birkenstocks hipper zijn geworden dan in 2010 (toen vond ik ze nog heel lelijk ook haha)

1 like

Wat ik normaal vind, is dat je aan hem ook een keuze laat of hij met jou wilt trouwen, überhaupt wil trouwen en zo ja, of hij jou dan wilt vragen. Je kunt best aangeven dat je graag met hem wilt trouwen en dan de voorkeur geeft aan een traditionele aanzoek. Maar als je meteen verloofd had willen zijn, dan had je hem zelf moeten vragen.

4 likes

Ik gebruikte mijn agenda in beide gevallen evenveel voor plannen enzo, maar op de middelbare school werd hij ook volgeschreven met hele gesprekken tussen mij en vriendinnen tijdens de les. Een soort beta versie van whatsapp :joy:.

7 likes

Als je een schattig diertje aait, bijt je dan je tanden hard op elkaar?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik doe dat dus en zie m’n moeder het ook altijd doen maar heb geen idee of dit normaal is of niet :sweat_smile: Het gebeurt ook automatisch zonder er bij na te denken

Ik doe heel raar met mn lip en mn vader lacht me daar altijd om uit

2 likes

Mijn vriend lacht me altijd uit als ik onze kat aai, omdat ik dan inderdaad mijn tanden op elkaar bijt en mijn kaak helemaal verkramp. Schijnbaar zie ik er dan behoorlijk psycho uit. :sweat_smile:

2 likes

Ik weet het niet hahha. Ik zit me nu in te beelden dat ik een hele schattige puppy aai, maar ik heb geen idee wat ik dan met m’n gezicht doe.

7 likes

Heb wel altijd de neiging om het diertje fijn te knijpen :face_with_hand_over_mouth:

8 likes
3 likes

Ja dit heb ik ook! Had ik vroeger ook altijd met mijn babybroertje, kneep altijd heel hard in zijn wangen omdat ik hem zo schattig vond :heart_eyes: Vet zielig haha.

2 likes

Aangezien ik volgens mij de enige ben die in de poll zelf het aanzoek heeft gedaan:
Hij zei wel dat hij wilde trouwen en ik moest maar zien wanneer hij dat ging vragen. Was het wachten zat dus heb hem tijdens het koken gevraagd met een ring van Ali Express haha.
Werd er gek van om bij elk event of mooi moment te denken: zou het nu???

23 likes

Aahh ja ik heb dit soms met m’n vriend, dan wil ik 'm na het knuffelen opeens heel hard bijten ofzo haha. Fijn om te weten dat ik niet raar ben :smiley:

2 likes

Wij hebben het wel over trouwen gehad, op de dag voor zijn aanzoek zelfs - maar dan pas over 3 a 4 jaar oid (want logistiek en budget technisch wat handiger ivm een ongoing verbouwing). Dus het aanzoek kwam wat dat betreft wel onverwachts, maar de plannen tot samen blijven en ooit trouwen waren er wel.

2 likes

Ik zou het ook heel vervelend vinden als iemand me ‘ineens’ ten huwelijk zou vragen, als we het er niet expliciet over gehad hadden. Ik snap wel dat mensen een aanzoek romantisch vinden hoor, maar ik voel heel veel weerstand tegen het idee dat één iemand in een relatie besluit dat het tijd is. Want ja, tegen de tijd dat je een aanzoek doet verwacht je wel een ja natuurlijk, dus een oprechte vraag vind ik het niet echt als je al met een ring in je hand zit :joy:. Het is dan meer het ritueel van de verloving officieel maken ofzo. Ik vind trouwen wel iets waar je het heel grondig over gehad moet hebben voor je een eventueel aanzoek doet (en ik vind het samen beslissen veel romantischer).

13 likes

Dat is mijn droom. Samen besluiten te trouwen, er geen poespas omheen maken en er gewoon voor gaan zonder dat iedereen er maar wat van vind (maar dit is specifiek voor mij en mijn date/lief omdat onze situatie nogal complex is) en dan over x jaar zeggen, wij geven een mooi feest omdat we zoveel jaar getrouwd zijn.

Dit zou ik best in de toekomst willen doen met hem.

7 likes