Stel je persoonlijke vraag #7

Was je team Jim of team Jamai?

  • Jim
  • Jamai
  • Boeide me niet

0 stemmers

:sweat_smile::see_no_evil:

Wie vond je leuker?

  • Dewi
  • Hind
  • Geef me een hint wie dit zijn.

0 stemmers

Bij die laatste met de aantekening dat ik onder citrusvrucht de limoen in mijn margaritha versta.

5 likes

Ik had zelfs oranje Dewi-nagellak en zat op het Dewi-forum. 10.000 plaatjes en filmpjes en liedjes in een map op de pc. En heb haar een keer gezien optreden en daarna 5 handtekeningen gescoord, ik was zo blij toen.

13 likes

Ik heb de boekjes volgens mij nooit gelezen, maar ik herken de verhalen van de dvd van de Gebakken Mannetjes. Ze speelden de verhalen van de gouden boekjes.
Iemand die dit ook gezien heeft vroeger?

2 likes

Mag ik een hind?

11 likes

Ik dacht dat de gebakken mannetjes de griekse mythen naspeelden?

Ik vind net idd dat het tweede seizoen gebaseerd is op griekse mythen en het eerste op de gouden boekjes

1 like

Hoe vond je het dan om haar na al die jaren ineens bij Adam zoekt Eva te zien?

Dat kwam op villa achterwerk toch? Ik weet dat ik het gezien heb vroeger maar kan me niet zo goed meer voor me halen wat er allemaal gebeurde

Ik vond vroeger Jim helemaal niks maar heb nu met terugwerkende kracht een pubercrush op hem.

7 likes

Ik ben juist verbaasd dat er zoveel Jim-fans waren. Wat een rotstem, nog steeds trouwens.

7 likes

Anders: ik ga er zo een halen bij de bakker

Ik was ze gisteren vergeten te halen dus ga zo naar de supermarkt en er dan mee ontbijten

1 like

Ik ga er niet speciaal achter aan. Maar als nog ik ergens kom vandaag waar ze ze verkopen dan misschien wel.

1 like

Het kwam wel zo in het nieuws, maar de verhalen dat het niet echt was gingen ook rond. Ik was toen ook wat ouder dan 12, dat scheelt misschien ook.

1 like

Als ik van de bios terugkom mag ik er eindelijk een

1 like

Ik zou het echt raar vinden als m’n buren hierover kwamen klagen na koningsnacht haha. Voor mij zijn oud en nieuw en koningsnacht echt de avonden/nachten dat ik gewoon reken op herrie overal, maar aan je poll te zien is niet iedereen het daarmee eens :stuck_out_tongue:

2 likes

Mijn vriend gaat ze zo halen :sunglasses: