Stel je persoonlijke vraag #7

Ik haat ze niet, maar ze zijn er niet vegan.

3 likes

Heb het helemaal niet gezien, ik volg haar al jaren niet meer. Ben misschien 2 jaar diehard fan geweest en toen was het wel over.

Ik vind het jammer dat dit geen meerkeuzepoll is.

3 likes

Bij een lange vlucht, heb je dan liever

  • Rechtstreekse vlucht van 12 uur
  • Vlucht van 7 uur, overstap van 3 uur, 2e vlucht van 5
  • Ik vlieg niet/geen lange vluchten

0 stemmers

Slaap jij met oordopjes?

  • Soms
  • Vaak
  • Iedere nacht
  • Nooit

0 stemmers

Wil jij dat (sommige) supermarkten 24/7 open zijn?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoeveel dagen zou je idealiter willen werken? (zonder dat je salaris eronder zou lijden)

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 0

0 stemmers

Ken jij mensen die de volgende geloven/ideologieën aanhangen? (het is een beetje random)

  • Christendom
  • Jodendom
  • Islam
  • Boedisme
  • Hindoeïsme
  • Scientology
  • Mormoonse kerk
  • Jehova’s getuigen
  • Vrijmetselaars
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Ik mis bij anders nog aanhangers van vliegend spaghettimonster.

I want to be touched by His Noodly Appendage.

9 likes

Heb jij een:

  • Matrasbeschermer
  • Kussenbeschermer
  • Beide niet

0 stemmers

Haha ik zat nog te twijfelen of ik die eraan toe zou voegen.

1 like

De meeste mensen krijgen dus een soort rush van koffie, gefocust en wakkerder. Ik heb dit dus totaal niet, merk er niks van of ik word er juist een heeeel klein beetje moe van, een soort inkakker. Ik denk door de warmte? Maar hoe ervaren jullie dit?

Als ik koffie heb gedronken dan

  • Ben ik wakkerder/gefocust
  • Merk ik niks van
  • Word ik juist meer moe (moeër?)

0 stemmers

Biggetjes of apekoppen? katja-katja-biggetjes-6-kilo
6066E086-BB82-4519-B0C8-082ED18BC85F

  • Biggetjes
  • Apekoppen

0 stemmers

Ooo ik kocht ze laatst en dit was zo intens lekker. Ik had gehoopt dat het tegenviel en ik ze nooit meer hoefde te kopen

1 like

Ik had laatst cola apen, die waren ook chillll

4 likes

Ik krijg liever

  • Een doos Celebrations
  • Een doos Merci

0 stemmers

Ik word denk ik wel wakkerder, maar op een niet fijne manier. Ik denk dat het te maken heeft met een lage bloeddruk, ik krijg wel vaker snel een flauwval gevoel als ik koffie drink. Dus ik drink het maar niet meer…

1 like

Voor de niet vega’s onder ons. Als je met iemand thuis gaat eten (dus niet uiteten), en deze persoon (of een van de personen als je met een groep eet) eet geen vlees, wat is dan op jou van toepassing? Anoniem!

  • Ik eet ook geregeld geen vlees, dus geen probleem om geen vlees te eten die avond
  • Ik eet eigenlijk altijd wel vlees, maar vind het geen probleem om geen vlees te eten die avond
  • Ik vind het jammer om geen vlees te eten die avond maar ga het niet apart klaarmaken voor mezelf
  • Ik maak vlees apart klaar zodat het in mijn portie kan
  • Ik vind het vervelend om met deze persoon te eten
  • Anders
  • Ik ben vega/vegan maar wil toch stemmen

0 stemmers

Ik ben Nederlands Hervormd opgegroeid, maar volgens wikipedia is dat gereformeerd? Iemand die weet wat het verschil is?

Bij vrienden en kennissen heb ik altijd goede ervaringen gehad met vega-maaltijden. Sommige recepten heb ik overgenomen.

Maar mijn tante eet gerust kale rijst met wat kruiden (“nasi”) of een droge aardappel met verdwaalde erwten. Tja.

1 like

Protestants is een overkoepelende term waar hervormd en gereformeerd allebei onder vallen.

Edit: Oh haha precies dit typ je nu zelf ook!

1 like

Wow ik vind het echt heftig om te zien dat mensen hun eigen vlees gaan klaarmaken of niet met die persoon willen eten.

16 likes

Zijn (nu) ongeveer 2 personen, valt nog mee…