Stel je persoonlijke vraag #8

Wow ik heb precies op die plek! :eek:

Ik heb op mijn armen wel honderden sproeten, telt dat ook?

3 likes

Mijn basisschool hield een algemene reünie vanwege een 25 jarig bestaan. Ben niet gegaan en de opkomst bleek ook laag te zijn. Dat vond ik wel zielig. En ik heb het opgezocht en er staat dat mijn telefoon aan uit knop vergrendeld direct en iets met smartlock. Ik denk niet dat ik ooit ga wennen aan android. Neem hierna weer Apple.

Is jouw werk een positieve factor voor jouw algemene geluksgevoel?

  • ja, zeer zeker
  • redelijk
  • een beetje
  • bijna niet
  • totaal niet

0 stemmers

Als je werk een redelijk tot belangrijke factor voor je algemene geluksgevoel is, hoe komt dat dan? (max 3 kiezen)

  • Ik haal veel voldoening uit mijn werk
  • Ik heb van mijn passie mijn werk gemaakt
  • Ik kan veel creativiteit kwijt in mijn werk
  • Mijn werk is onderdeel van een uitgestippeld carrièreplan
  • Ik word uitgedaagd op mijn werk
  • De sociale contacten op mijn werk
  • Met mijn werk voeg ik iets toe aan de samenleving
  • Het is een prima tijdverdrijf/dagbesteding
  • Mijn salaris
  • Anders

0 stemmers

Als je het je zou kunnen veroorloven om na je afstuderen een fulltime (inhoudelijke) stage te volgen tegen slechts een kleine vergoeding, zou je dat dan doen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je 2 dingen mag kiezen die in de huidige situatie het meest van belang zijn voor jouw geluksgevoel, welke zijn dat dan?

  • Werk
  • Relatie, vrienden en/of familie
  • Sport
  • Hobby’s/interesses (anders dan sport)
  • Anders

0 stemmers

Wat doe je in de pauze van je werk?

  • Met collega’s eten in kantine (of iets wat daarop lijkt)
  • Ik blijf achter m’n computer zitten eten
  • Met collega’s buiten wandelen
  • In mijn eentje buiten wandelen
  • Op en neer naar huis
  • Iedere dag verschillend
  • Anders

0 stemmers

Hoeveel % van je inkomen spaar je?

  • Niets
  • Af en toe als er wat over blijft aan het einde van de maand/als er een extraatje binnen komt
  • elke maand tot 10%
  • elke maand 11-20%
  • elke maand 21-30%
  • elke maand 31-40%
  • elke maand 41-50%
  • elke maand 51-60%
  • elke maand meer dan 60%

0 stemmers

En hoe woon je?

  • Ik woon bij mijn ouders
  • ik woon met (een) huisgenoot/huisgenoten
  • Ik woon samen met mij partner
  • Ik woon alleen
  • Anders

0 stemmers

Sel je hebt 3 jaar geleden je relatie samen met je ex beëindigd. Wat zou je ervan vinden als een goede vriendin nu een relatie zou krijgen met hem? Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 ‘verschrikkelijk’ is en 1 ‘fantastisch idee, ik ga ze meteen koppelen’

  • 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

0 stemmers

Ligt eraan voor hoe lang. Paar maanden, ok. Maar ik zou dat niet een jaar willen denk ik.
Edit: en afhankelijk van of je daarna meer baangarantie hebt, misschien wel bij het bedrijf waar je dan stage loopt. Dat weegt mee. En hoe ver het van mijn huis is, wat mijn taken zullen zijn etc.

Als je zou switchen van baan, wat zou je dan graag willen?
(Met type functie bedoel ik het karakter van de functie, dus beleidsfunctie, uitvoerend, leidinggevend, ondersteunend etc… Functie-inhoud heeft betrekking op het soort taken)

  • Zelfde werkgever, maar een ander type functie
  • Zelfde werkgever, zelfde type functie, maar andere functie-inhoud
  • Andere werkgever in dezelfde branche/sector, een ander type functie
  • Andere werkgever in dezelfde branche/sector, zelfde type functie, ongeveer gelijke functie-inhoud
  • Andere werkgever in dezelfde branche/sector, zelfde type functie, andere functie-inhoud
  • Andere branche/sector, een ander type functie
  • Andere branche/sector, zelfde type functie, ongeveer gelijke functie-inhoud
  • Andere branche/sector, zelfde type functie, andere functie-inhoud
  • Iets totaal anders

0 stemmers

Hangt heel erg af van het perspectief daarna. Mijn master is al onbetaalde stage voor 15 maanden bij elkaar (das niet waar trouwens ik kreeg bij m’n eerste stage een kleine vergoeding. Dus het moet nog wel wat toevoegen daar bovenop (of me gegarandeerd een PhD plek opleveren daarna ofzo).

Er was wel ooit een reünie van groep 7/8, maar ik ben niet heen geweest want hekel aan al die mensen :tipping_hand_woman: Volgens mij was het toen trouwens ook pas 3 jaar geleden dat we naar de middelbare gingen dus vond het ook wel erg vroeg.

Ik heb dit gedaan na mijn bachelor en heb er geen spijt van. Tijdens mijn opleiding werd er 0 aandacht besteed aan stages. Ik had zelf een zomer stage gevonden, maar dat was zo kort (en in het buitenland) dat ik het niet echt als werkervaring zag.

Ik heb echt ontzettend veel geleerd tijdens de stages na mijn bachelor (deed 2 parttime stages). Inhoudelijk over mijn werkveld, mijn kwaliteiten maar ook wat ik wel/niet wil en wat ik zoek in een baan. Daarnaast heb ik ook een netwerk opgebouwd. Wat ik ook heel fijn vond was dat er minder van je verwacht wordt als stagiaire en jij bent er om te groeien. Waardoor je heel veel ruimte hebt om al bovenstaande te leren + mensen zijn er om je hierbij te begeleiden.

Betreft de financiën was het zuur, want ik had een inkomen van €180 per maand en mijn spaargeld verdween als sneeuw voor de zon. Maar na mijn stages heb ik wel direct (na 1 sollicitatie) een baan op niveau gevonden met een prima salaris en ga in september starten met mijn master.

2 likes

Ik weet niet of ik nou ja of nee moet stemmen, mijn polsen zitten sowieso al onder de sproeten maar niet één specifiek donkere sproet in het midden🤔

1 like

Iemand die ik ken gaat vreemd en ik ken zijn vriendin goed. Moet ik wat doen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

De ex waarmee ik 4 jaar samen ben geweest was een prima jongen en zou het dan minder erg vinden als een vriendin een relatie met hem krijgt, al zou ik het er wel moeilijk mee hebben denk ik dus ik heb een 5 gestemd. Maar als ze wat krijgt met mijn laatste ex ( die van die 500+ bedpartners) dan zou ik dat echt verschrikkelijk vinden en dan niet uit jaloezie maar afgunst.

Ik heb ‘m ook zelf gekozen dus dat scheelt. Kan dat niet overal?

Waar luister je over het algemeen vaker naar?

  • Mannelijke artiesten
  • Vrouwelijke artiesten

0 stemmers

Welke soort muziek luister je over het algemeen het vaakst:

  • Top 40/popmuziek
  • Singer-songwriter
  • Rock
  • Klassiek
  • R&B
  • Reggae
  • Jazz
  • Heavy metal
  • Nederlandstalig
  • Hardcore
  • Hiphop
  • Overig

0 stemmers

Zou je jezelf als muziekliefhebber omschrijven?

  • Ja, muziek speelt een grote rol in mijn leven.
  • Nee, ik luister wel vaak naar muziek maar meer niet.
  • Nee, ik luister zelden of nooit naar muziek.

0 stemmers

Nog een paar:

Vind je het lastig als anderen jouw muzieksmaak bekritiseren?

  • Ja, ik kan me niet voorstellen dat iemand mijn favoriete muziek niet leuk vindt en dat laat ik merken.
  • Ja, maar dat laat ik niet merken.
  • Nee, dat doet me helemaal niks.
  • Nee, maar ik veroordeel diegene er stiekem wel om.

0 stemmers

Veroordeel jij anderen wel eens om hun muzieksmaak?

  • Ja, en dat spreek ik ook uit.
  • Ja, maar dat spreek ik niet uit.
  • Nee.

0 stemmers

Ik heb echt geen gevoelens bij m’n pincode?!

38 likes

Het is bij mij niet dat ik iemand echt veroordeel om hun muzieksmaak, maar een vriendin van me luistert voornamelijk hardcore en ik vind dat over het algemeen maar herrie. Dat zeg ik ook tegen haar, maar zij vindt mijn ouwelullen muziek ook niets. Prima zo dus haha.

2 likes