Wat vind jij een groter voordeel van ff tav egf?
- Geen knalroze layout meer
- Niet meer de volgende pagina te hoeven aanklikken.
0 stemmers
Wat vind jij een groter voordeel van ff tav egf?
0 stemmers
Ja het deed me denken aan zon topic vroeger op EGF waarin sommige meiden echt uitgebreid al hun schoenen showden en ik vond dat altijd zielig voor anderen? Of dat iemand dan misschien begint over materialisme oid. dus ik dacht om een goed beeld te schetsen doe ik het wel anoniem haha
Ik versta zelf onder sneakers gewoon sportieve schoenen dus ook vans etc.
Vind jij het een goede ontwikkeling dar sneakers steeds normaler zijn geworden ook binnen iets formelere settings.
0 stemmers
Ik negeer het laatste seizoen
Haha ik moet nou gelijk aan een vriend denken die echt enorm sneakerfan is. Hij koopt ook allerlei exclusieve exemplaren om ze dan vervolgens in de doos te laten en in het schuurtje te zetten tussen alle andere dozen. Want ja later krijgt hij daar dan goud geld voor. Ik draag weer regelmatig allstars en hij noemt het een lap stof op een zool en âschandaligâ.
Ja, dan kan deze steunzolenoma ook nog een beetje hip voor de dag komen zonder martelwerktuigen te hoeven dragen.
Ik vind die hypebeastcultuur zo bijzonder. Dat je soms alleen dingen hebt omdat het later veel waard is en soms omdat het voor sommigen toch een statussymbool is. Ik kan daar net zo weinig mee als mensen die tig chanel tassen of Louis vuittonnetjes hoarden en nauwelijks dragen of die funko poppetjes eeuwig in de doos bewaren in een berging. Investering of niet ik vind dat toch wel bijzonder aan deze maatschappij dat we dingen kopen maar dan niet gebruiken. Dat we nu zo rijk zijn dat we dit ons kunnen permitteren. Dure dingen gebruik ik gewoon veel.
Ben het hier volledig mee eens, ik vind het kansloos. Als ik sneakers koop dan koop ik ze voor mezelf en draag ik ze zelf. Achterlijk gedoe.
En soms ook gewoon 2 paar. Een om te dragen die nauwelijks echt worden gedragen. En een paar voor de verzameling.
Ugh ja met die Funkoâs. Als je ze in de doos laat, zie je alle details toch niet goed.
Leuk dat geen paginanummers wint, ik weet nog toen dit forum net in de lucht was dat een deel van de EGFâers absoluut niet naar FF wilde vanwege het gebrek aan paginanummers en ze daarom (onder andere) naar WT gingen.
Gisteren ging ik bij een vriendin eten en nu stuurt ze een tikkie van 10 euro wat ik meer dan logisch vind. Ik had als toetje gebak gehaald (8 euro maar we waren met 4 personen dus 2 euro pp). Wat over was (best veel) heb ik ook achter gelaten bij die vriendin.
En dan denk ik: âja moet ik het laten of de krent uithangen?â
En als ik het bij haar terug vraag of minder overmaak moet ik dat bij die andere ook doen.
0 stemmers
Ik vind dat zij eigenlijk een krent is als jij gebak meeneemt + achterlaat, dat je dan hetzelfde moet betalen als de rest. Als ik haar was, had ik een tikkie van 5 euro gestuurd. Waarbij ik dan waars had gedacht, laat maar zitten die 5 euro en dus niks zou sturen. Nu betaal jij dus 18 en de rest 10, daâs toch raar.
Haha ja daar was ik één van, maar ik wil niet anders meer!
Ik zou willen dat ik het niet wilde, maar ik wil het wel.
Oooh, ok! Ik volg de serie verder helemaal niet dus dat wist ik niet
Aw dit vind ik echt sneu voor jou! Zo jammer om te zien dat mensen (in dit geval jouw vriendin) gelijk van het slechtste uitgaan wanneer ze bepaald gedrag van iemand anders niet begrijpen. Ik lees in ieder geval niks kuts in jouw bericht; meer een goede bedoeling die slecht opgevat wordt.
Het hele weekend of een paar keer per week: aso. Een of twee keer in de zomer: moet kunnen.
Ik herken me hier wel in. Ik heb snel het gevoel dat ik mensen tot last ben en wil eigenlijk alleen dingen doen als ik weet dat de ander het ook graag wil doen. In het verleden zijn vrienden ook boos op mij geworden omdat ik onbedoeld daardoor passief overkwam.
Nu probeer ik wel aan te geven wat ik wil en vraag hoe de ander daarin staat. Of in jouw geval: âhet lijkt me heel leuk om die highlights ze zien, als je ze niet zat bent ondertussenâ Zo heb ik wel mijn voorkeur doorgegeven en kunnen we samen kijken wat we het beste kunnen doen in plaats van dat ik het voor anderen invul.
Nee niet boos zijn op jezelf! Probeer de volgende keer duidelijk en rustig je bedoelingen aan de ander te communiceren als zij een verkeerd beeld van jou schetsen. Eerder nonchalant dan emotioneel, want ze denken dan blijkbaar al de verkeerde richting op, en sterke emoties kunnen dan weer ruzieachtig opgevat worden (naar mijn ervaring dan). Dat is aan het begin natuurlijk lastig, maar het zal steeds makkelijker worden. Het is hun fout dat ze direct slecht over jou denken, niet de jouwe. Door ze nonchalant te corrigeren kun je dit weer rechttrekken en her tegelijkertijd zo gezellig mogelijk houden, want dat is uiteindelijk het fijnste voor jezelf. Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaanâŠ