Stel je persoonlijke vraag #8

Mijn vader is eind mei jarig en meestal zijn mn ouders dan op vakantie, dus eigenlijk vieren we het niet meer, haha.

Barbecue op kooltjes vind ik minder goed kunnen. Elektrisch barbecue zijn gewoon etensluchtjes en prima.

1 like

Ik heb op aso gestemd maar misschien zou ik het minder aso vinden als ik de buren van tevoren zou waarschuwen zodat ze op tijd hun raam dicht kunnen doen haha

Is er weleens een huisdier van jou weggelopen/verdwenen?

• Ja wel vaker
  • Ja weleens gebeurd
  • Nee nog nooit
  • Nee maar heb ook nooit een huisdier gehad

0 stemmers

Zo ja, kwam je huisdier nog terug? (voor meerdere verdwenen huisdieren kun je verschillende dingen aanvinken)

• Ja, na een paar dagen
  • Ja, na langere tijd
  • Nee, is dood gevonden
  • Nee, nooit meer iets van vernomen

0 stemmers

Watvoor dier betrof het?

• Hond
  • Kat
  • Anders

0 stemmers

Mijn cavia was ontsnapt vanuit haar buitenhok. Wat een drama, maar uiteindelijk hebben we haar te pakken gekregen.

Er zijn 2 poezen van ons verdwenen. Eentje is weggelopen en nog wel eens gezien bij de buren, de andere heeft niemand ooit meer iets van vernomen.

Ik vind 40 euro aan boodschappen voor 4 personen echt heel veel voor een etentje, en dan ook nog eens zonder toetje? En had ze wel van tevoren aangegeven het te splitten, of had ze jullie uitgenodigd en vervolgens daarna het tikkie gestuurd zonder dit van tevoren te melden? Ik zou in ieder geval sowieso het geld voor het toetje dan ook terug vragen.

8 likes

De kat heeft al tot twee keer toe in dezelfde schuur vastgezeten. Hij heeft er nogal een handje van om bij iedereen naar binnen te lopen en op bed te slapen. Als hij een nachtje niet thuiskomt weten we meestal wel waar hij uithangt.

1 like

Mijn kat is 7 dagen vermist geweest. Overal folders opgehangen en elke ochtend een uur voor werk en na werk nog een paar uur elke dag rondgelopen en geroepen en gezocht. En opeens zat hij daar! Ik was zo blij <3 liep keihard huilend met m’n katje ineengeklemd in m’n armen over straat snel naar huis.

18 likes

Weet jij van je partner altijd waar hij/zij is?

• Ja
  • Nee
  • Heb geen partner en wil wel stemmen

0 stemmers

Zo nee, zou je dit eigenlijk wel willen weten?

• Ja
  • Nee
  • Heb nog steeds geen partner en wil wel weer stemmen

0 stemmers

Ohh er zijn zoveel karaoke toppers :two_hearts:
Favoriet zijn
I will survive Gloria Gaynor
Unbreak my heart Toni Braxton
Dont let go En vogue
Total eclipse of the heart Bonnie Tyler

13 likes

Love karaoke, en juist op een bruiloft toch hartstikke leuk? Zolang het wel in een aparte ruimte is, je wilt wel ook gewoon kunnen kletsen met andere gasten en gewoon dansen zonder vals gekrijs.

Mijn fave is denk ik wel Journey - Don’t Stop Believing

5 likes

Billy Joel - piano man
Abba / spice girls / backstreet boys doen het ook altijd goed :biggrin:

3 likes

Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart
Earth, wind & fire - september
Mariah Carey - alles ( wel alleen in mijn auto :sob:)

4 likes

Oh my Toni Braxton en dan die extra diepe stem nadoen. He wasn’t man enough is ook een leuke van haar.

5 likes

Is al vaker genoemd, maar Total eclipse of the heart. En Dancing Queen.

2 likes

het is niet dat ik het echt wéét, maar ik ga er wel van uit dat hij overdags van ongeveer 9 tot 6 op zn werk is, ongeveer van 6 tot 7/half 8 sport en daarna naar de winkel gaat om eten te halen en dan belt hij me meestal ook.
Als er iets afwijkt zoals dat hij smorgens is gaan sporten of eerst langs is de winkel is gegaan en daarna is gaan sporten dan weet ik dat in principe niet maar hoef dat ook niet te weten.
Soms bezoekt hij klanten onder werktijd, dan is hij ergens anders maar ik weet dat niet

Andersom weet hij ook niet waar ik ben als ik bijv spontaan ga barbecuen bij een collega na werk maar als ik hem dan app rond 11 uur met “ik fiets nu naar huis, was barbecuen” vindt hij dat ook niet gek ofzo?
Ik denk dat dit voor de meeste relaties geldt. Ik hoef het niet perse te weten als hij eerder naar huis gaat of een keer niet gaat sporten of wat gaat drinken ofzo na werk.

3 likes

Hoe verder de avond vordert hoe meer iedereen waarschijnlijk mee gaat zingen :grin: En het s uiteindelijk jullie feestje, dus zolang jullie het leuk vinden gewoon lekker zo organiseren als je het zelf het liefst ziet.

3 likes

Ik heb maar één keer gekaraoke’d en ik vond het zooo leuk, ik vind zingen echt heel leuk en grappig, vooral in gezelschap! In groep 8/de brugklas SingStarde ik veel met mijn vriendinnen en dat vond ik ook echt fantastisch, ik mis dat nog steeds, haha!

Mijn favo’s om te zingen (waar ik nu op kan komen, ik heb er volgens mij vet veelll) zijn:
t.A.T.u. - Nas Ne Dogonyat
Mariah Carey - Emotions
Cranberries - Zombie

En mijn favo’s in eigen taal:
Matia Bazar - Stringimi
Elisa - Luce
Claudia Mori - Buonasera Dottore (met mijn beste vriendin die de man speelt)
Mina - Se telefonando
Milva - Alexanderplatz

4 likes

Neuh, hij moet voor zijn werk allerlei locaties in NL bezoeken af en toe. Hij hoeft me niet op de hoogte te houden. En als ik aan het werk ben en hij een dag vrij hoeft hij ook niet te appen dat ie de hort op gaat ofzo. Pas als ik thuis ben en hij is er niet vraag ik wel ff waar hij is.

1 like