Stel je persoonlijke vraag #8

Maar alleen als ik gedronken heb

1 like

Ja ik vind het ook wel veel maar ze had allemaal kleine hapjes gemaakt dus ik denk daarom? En ook drinken. Maar ze had het niet van te voren gemeld. Ik ging er wel vanuit en ik had ook zelf aangeboden van: ‘joh stuur even een tikkie.’ Maar had misschien inderdaad verwacht dat ze bij mij wat minder zou doen ofzo.

2 likes

Wow dit vind ik echt een bijzonder verhaal! Katten blijven me verbazen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Leuk maar mn vader heeft er niks mee en ik mag ook nooit iets van hem kopen. Want commerciële onzin zegt hij.

Sgoed pap, krijg jij van mij op een random dag iets ipv op vaderdag. Is lachen toch?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mijn moeder had mijn hond per ongeluk buitengesloten. Na een halfuur kwamen we er achter dat hij er niet was. Heeft hij een half uur lang voor de deur van de buren gezeten :joy:

8 likes

Ik mis bij je laatste vraag het antwoord: ‘ik heb niet echt een vast budget maar let wel op m’n geld’.

2 likes

Ik kan altijd zien waar mijn partner is via ‘Find my friends’. Of nou ja, waar zijn iPhone is dus, maar daar is hij niet van te scheiden haha.

1 like

Heb jij een kleding/make up kamer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Is die bijna altijd een tering zooi?

• Ja!!!1
  • Nee altijd netjes
  • 1-2 dagen netjes
  • Ligt aan het aantal kleding crises

0 stemmers

Mijne ook! Een lichte.

Jouw nummers? Hmmm. ^wijst naar titel :full_moon_with_face:

Ik denk dat we een karaoke battle moeten doen

1 like

Ik heb dat altijd bij dochters van Marco Borsato, echt heel erg haha

4 likes

Mijn karaoke topper is don’t leave me this way van de bronski beat haha

Verder staat het nog op mijn bucketlist om naar een karaoke bar te gaan, een james blunt nummer op te zoeken en het dan in mijn james blunt imitatie-stem te zingen :joy:

17 likes

Niet echt weggelopen. Wel 1 keer gehad dat de hond in de keuken (achterkant huis, achterdeur stond open, dichte binnenplaats buiten) lag te slapen en er werd aangebeld bij de voordeur en ze daar opeens zat met de buurvrouw.
Was ze dus de binnenplaats uit geglipt, onderschept door de buurvrouw en gelijk weer naar de voordeur gebracht. Ze is letterlijk 2 minuten weggeweest haha

5 likes

Ehm dit wil ik zien

Ik zweer we moeten n keer met het forum een karaokecafe afhuren, gecombineerd met de eerdere plannen voor een Bacardi breezer feest.

21 likes

Forum meeting in een karaoke bar lijkt me echt tof hahaha, sowieso wil ik zelf ook echt heel graag nog eens een eurovision karaoke party houden :joy:

11 likes

Omg stel je voor Verka, Serhat, Slavko etc. etc. :heart_eyes: Zou gewoon te grappig worden denk ik haha. Sowieso heb ik bijna alle karaoke versies op youtube zien staan

5 likes

ein, zwei, drei

TANZEN

11 likes

22 likes

Ik heb een redelijk grote net onder mijn linkerbil. Ik vergeet regelmatig dat ie bestaat, tot ik dit soort dingen lees en even in de spiegel check of ie er nog zit.

Ik heb al bijna een jaar geen alcohol gedronken. Na 1 glas wijn heb ik denk ik een kater van een week.

3 likes