Love karaoke, maar doe liever Singstar met vrienden thuis dan in een bar want in een bar moet je netjes op je beurt wachten en thuis claim ik alle nummers die ik wil door de microfoon te jatten en dat is sociaal geaccepteerd bij ons.
Lemme know als je n keer in Utrecht bent, gaan we zingen.
Als je maar weet dat âcareless whisperâ, âsorry seems to be the hardest wordâ en âjust a little bitâ van Liberty X MIJN nummers zijn.
ik zing toch liever mee dan echt karaoke, want ik kan zo erg niet zingen dat het gewoon voor mezelf ook vervelend is om te horen.
Het lijkt bij mij meer op hard praten.
Kan jij zingen
- Ja, ik kan wel zuiver zingen en maat houden
- Ja, ik kan wel een beetje zingen
- Ik heb er geen verstand van, maar ik denk het wel
- Geen idee, maar ik doe het gewoon
- Geen idee, want ik doe het nooit
- Nee, zelfs als we met een groepje voor de grap zingen schaam ik me
- Nee, het lijkt niet eens op zingen. Niet qua toon en niet qua melodie
0 stemmers
Jaaa dit was mijn favoriet. Als deze opstap op komt ga ik helemaal los, inclusief onzichtbare microfoon in mijn hand. Ik mis singstar!
@Yzile Nee, ik kan niet mooi zingen. Maar wel ritme en maat houden én ik schaam me er ook niet voor haha.
Omg jamelia!!! Ik had superstar en thank You op de PS2 Singstar, toen had ik allemaal losse cdâs met liedjes en mics met draden, super onhandig. Daarna had ik een PS3 digitaal en nu heb ik PS4 met draadloze mics en gewoon online nummers, zo veel chiller.
Maar mis soms die kutnummers die dan op de CDS stonden, dat je eigenlijk alleen 2 of 3 nummers leuk vond, maar dan uiteindelijk die kutnummers leuk ging vinden.
Ik was op de middelbare de zangeres van een schoolband. Mensen liepen niet met bloedende oren weg en klapten voor me, dus het zal wel oké zijn geweest.
ik kan echt totaal niet zingen en schaam me daar ook wel voor, maar gelukkig(?) verdwijnt die schaamte na een aantal glazen wijn
Tijd voor wat paranoia op de zondagavond!
Ken je mij in het echt? (Ook âjaâ stemmen als je me nog nooit gesproken hebt maar wel van naam of gezicht kent)
- Ja
- Nee
0 stemmers
(Anoniem)
Edit: ik geloof de ja-stemmer(s) pas echt als ik ook een pb krijg
- Croky
- Lays
0 stemmers
- Coca Cola
- Pepsi
0 stemmers
Onze kat verdween toen ik 15 was en bleef 24 dagen weg. Ik vond het echt verschrikkelijk en zocht elke dag maar ze was nergens te zien.
Na die 24 dagen stond ze ineens voor de deur, erg vermagerd, vies en onder de vlooien en teken, en heel hongerig. Na een dubbele maaltijd hebben mijn moeder en ik haar gewassen, de teken 1 voor 1 verwijderd, behandeld met antivlooi en vervolgens plat geknuffeld. Sindsdien is ze nooit meer weggelopen en bleef ze altijd in de straat.
Later bleek dat zij in een vrachtwagen (met levensmiddelen) is gekropen van een achterbuurman en halverwege zijn reis ontsnapt is. Hij was toen al 50-60 km van ons huis.
Ik vind het echt bijzonder hoe ze haar weg weer naar huis heeft weten te vinden.
Na die actie was ze trouwens veel minder picky met eten, voor die tijd was ze heel kieskeurig. Ik denk omdat ze tijdens haar tocht naar huis ook geen duur kattenvoer kreeg, maar dat ze het moest doen met prooien etc.
Edit: de gebeurtenis heeft zoveel indruk op mij gemaakt dat ik gewoon nog de datum weet dat het gebeurde.
Haha ja dat bedacht ik eigenlijk pas toen ik hem al geplaatst had. Ik zet er wel even zinnetje bij, al kom ik er nooit echt achter
Wie heeft er een grote (meer dan 10 cm) pigmentvlek?
- Ik, een lichte
- Ik, een donkere
- Ik niet
0 stemmers
De mijne beslaat bijna mijn hele onderbeen, daardoor lijkt het altijd alsof ik een bruin been heb en een melkflessen been. Ik heb er verder weinig problemen mee
Ja mijne is onder mân bil. Ik vergeet eigenlijk dat ik dat heb. Maar viel me net weer op toen dacht ik, ik zal nooit de enige zijn die dat heeft haha
Leuk, maar niet als een dronken oma om 2 uur snachts je wakker blĂšrt
Ik heb een vrij grote, maar hele lichte pigmentvlek tussen mijn schouderbladen. De vlek is in de vorm van Zuid-Amerika, dus ik vind hem wel cool haha
Ik heb een vrij grote pigment vlek op mijn onderrug. Het is net een tramp stamp in de vorm van een wolkje haha. Schaam mij er totaal niet voor, vroeger wel. Mijn zus ging hem altijd met stift mooi maken.
Ik heb geen pigmentvlek, maar wel een soort van klein sterrenstelsel van 21 moedervlekjes bij elkaar op mijn onderarm. Ik krijg er wel eens vragen/opmerkingen over, maar ik vind het eigenlijk wel leuk!
Happy Birthday was de eerste, het duet heb ik verdrongen
Lays voor naturel/thai sweet chili/cheese onion etc. Maar croky eigenlijk voor paprika. Ik snap oprecht niet dat mensen Pepsi lekkerder vinden, als ik ergens om cola vraag en Pepsi krijg ben ik altijd ZO TELEURGESTELD met de rare ânepâsmaak van Pepsi