Stel je persoonlijke vraag #8

Mijn moeder zei vandaag dat ze vroeger fantaseerde over dat ze graag wilde dat ze een buurjongen had die dan net zo als Spiderman was. Ik ging stuk lol. Fantaseerde jij vroeger over superhelden?

• Ja, namelijk

• Nee man
  • Vroeger niet, maar nu wel :wink:

0 stemmers

Story of my life! :sweat_smile:

1 like

Toen ik vandaag op een roltrap stond vroeg ik mij wel af of er niet een ‘reverse superheld’ is die alles kort kan terugspoelen of dingen het tegenovergestelde kan laten doen (roltrap opeens andere kant op laten gaan bijv.) van Marvel en DC Comics.

1 like

Even een mini FF quiz. Wie heeft welke titel?

‘Slikt paracetamolly’

• Karl_Lagerfeld
  • Nachtburgemeester
  • Coccionelle

0 stemmers

‘Heeft geen mening over draaiorgels’

• Dazed
  • Midheavenmoon
  • Gelatelli

0 stemmers

‘Sluwe bij’

• Instantramen
  • Damnatio
  • Rozevarken

0 stemmers

‘Who let the Dave out?!’

• Flora
  • Leeuwenhart
  • Roguee

0 stemmers

Deze namen en titels zijn random gekozen toen ik door dit topic scrolde

Antwoorden

Paracetamolly - coccionelle
Draaiorgels - dazed
Sluwe bij - damnatio
wie laat dave uit - roguee

Sorry voor eventuele naam/spelfouten.

18 likes

Wat win ik? Dat de kapper volgende keer wel het bij de ekte puntjes houdt of een roze coupeschaar. :upside_down_face:

7 likes

Door sporten zijn mijn billen gegroeid en nu heb ik ondergoed dat ik heel mooi vind em bij mijn bh’s past maar dat nu enorm trekt in mijn kruis. En soms denk ik: ik vind het zo mooi, ah, lukt vast wel en dan doe ik het aan om vervolgens te concluderen dat het gewoon onmogelijk naar trekt ik mijn kruis en mijn schaamlippen gevoelloos worden en dat het echt geen doen is en dat ik het eigenlijk weg moet gooien. Maar dan doe ik het niet en herhaal ik het hele proces gemiddeld zo een keer per twee maanden.

2 likes

Ik heb gvd nog steeds geen titel

3 likes

Ik had vroeger een klas genootje die heel erg fan was van superman. En andere jongens plaagde hem daarmee. Heb dus altijd gedacht dat superman echt een loser was.

3 likes

Als je bij mij komt zal ik echt alleen de puntjes knippenđŸ€Ș

2 likes

Dit is echt mijn moeder maar dan met boodschappentassen ipv het mandje/karretje. Nee, we nemen maar 1 tasje mee omdat we toch niks nodig hebben. Vervolgens koopt ze vanalles en hebben we niet voldoende tassen. Kleine ergenis naar mijn moeder toe.

1 like

Nu wel!

1 like

hahahahah got it :joy: true tho.

Edit: @Rozecoupeschaar check!

2 likes

ik fantaseerde dat ik bij de power rangers hoorde :cool:

3 likes

Geen te klein ondergoed, maar wel een mandje met “reserve” strings die minder lekker zitten/mooi zijn. Als ik die ga dragen dan moet ik Ă©cht de was gaan doen

4 likes

Lees jij de titels achter/onder de forumnamen?

• Ja, meestal wel
  • Soms
  • Nee, nooit

0 stemmers

(Even opnieuw want net per ongeluk anoniem)

Stel je voor:
Je zit bij een talkshow en er staat een bakje met zoutjes, M&Ms of iets anders wat je lekker vindt. Zou je er iets van eten? Je bent natuurlijk live op tv en de kans is er dat de presentator je iets gaat vragen wanneer je net iets in je mond hebt.

• Nee, ik zou van de zenuwen vergeten iets te pakken
  • Nee, want ik wil niet etend op tv komen
  • Nee, want misschien blijft het tussen mijn tanden zitten
  • Misschien
  • Ja, ik neem een handje wanneer ik zeker weet dat ik niet hoef te praten
  • Ja, ik neem een handje en het maakt me niet uit of me wat gevraagd gaat worden
  • Ja en ik neem lekker veel en heb schijt aan de rest
  • Anders

0 stemmers

Oefff :hot_face:

1 like

Douchen jullie na het sporten?

• Ja
  • Nee
  • Dit ligt eraan of de workout intensief was
  • Anders

0 stemmers

Hoe snel douche je na het sporten?

• Zo snel mogelijk (binnen een uur)
  • Ik stel het douchen altijd zo lang mogelijk uit
  • Anders

0 stemmers

uitzondering voor kaasbitterballen wel

1 like

Op de laatste vraag: verschilt per keer. Soms gelijk als ik thuis ben, soms plof ik op de bank en ga ik uren later pas douchen.