Vind t wel passend bij de spongebob meme eigenlijk haha
Je vader haha ipv mn vader
Ik zou het nu niet doen, maar wel als ik later oud ben. Dan kan ik nu voluit leven en hoef ik me geen zorgen te maken over pensioen en aftakeling.
In de zomer staat we regelmatig een onder mijn raam. Je kunt er dan niet onderuit, ook niet achter in huis. Gaat door merg en been, verschrikkelijk
Als ieh recht onder mn raam stond had ik waterballonnen gegooid.
Betere vraag is, draag ik ze ook
Hahahahahahahahaah lof deze.
Het regent en het bliksemt vandaag. Hoe sta jij er 'in" als Sergey Lazarev van Eurovision? (Van links naar rechts).
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
Ja. Op 5 doet hij Stop van de spice girls.
Zou ik ook zijn met een permanent.
Stop right now, thank you very much. I need somebody with a human touhouhouch! Hey you, always on the run. Gotta slow it down baby, gotta have some fuhuhun! Do do do do
Ik heb 5 bikiniās, 2 badpakken en nog twee losse bovenstukjes die ik met broekjes van een van de andere 5 kan mixen. En heb vandaag nog naar bikiniās staan kijken in de winkel (maar niets gekocht!). De laatste die ik gekocht heb is wel al 3 jaar oud, een bovenstukje heb ik wel korter maar komt van een kledingruil.
Hmm ik vind āmoetā een beetje heftig, maar als dat meisje dat uit zichzelf zou doen denk ik niet dat ik dat erg zou vinden.
Bij de voornaam vind ik wel heel afstandelijk voor een kindje van 4. Mama en papa is alleen niet iets wat je moet afdwingen imo, maar wat een eer is als een kindje je zo gaat noemen. Ik zou het denk ik aan het kindje zelf overlaten: āje mag me Ingrid noemen, of mama, of pleegmama of tante, wat je zelf fijn vindt.ā
Heb je net zoals onze @Karl_Lagerfeld een mandje met te klein ondergoed?
- Ja
- Nee
- Ik draag geen ondergoed
0 stemmers
En ergens een mand met weessokken, dus waarvan 1 van de twee foetsie is?
- Ja
- Nee
- Ik draag geen sokken
0 stemmers
Niet echt een mand, maar ze liggen gewoon los in de la (te kleine onderbroeken en single sokken). Niet handig, maar ik ben gewoon lui
Nou ja niet zozeer te klein ondergoed, maar ondergoed dat gewoon voor geen meter zit, tussen mān billen kruipt of waar mān schaamlippen eruit vallen haha
Same en dan elke keer boos worden als ik een verkeerde pak maar m dan wel weer teruggooien in diezelfde la.
Wel een mandje met een paar oude mega comfy granny panties en boxers, voor als ik ongesteld ben en geen zin in kanten of strakke dingen te dragen.