Stel je persoonlijke vraag #8

Ik weet nog dat ik de allereerste gymles ooit meteen als laatste werd gekozen, dat was wel een deuk in mijn niet bestaande zelfvertrouwen.

Later deden docenten vaak dat er eerst een paar gekozen werden en zij de rest in gingen delen.

Hubba hubba.

Maar ook over Thor, en Black Panther, en Cap, en vooruit, zelfs af en toe over Iron Man. Maar niet over Spiderman want Tom Holland is echt veel te jong.

2 likes

Hahaha dit moest ik echt een paar keer opnieuw lezen in combinatie met die eerste zin :joy:

9 likes

Het leukste werelddeel is?

• Afrika
  • Azië
  • Noord Amerika
  • Zuid Amerika
  • Europa
  • Oceanië

0 stemmers

Jazeker, super saiyan zelfs. :joy:

1 like

Ik heb best of both worlds, ik heb een job die in principe als fulltime gerekend wordt (fulltime loon, wordt als fulltime gezien voor pensioen e.d.), maar ik werk slechts 24 uur per week. Hierdoor heb ik véél meer vrije tijd en kan ik ook nog bijstuderen (ik studeer in principe ook nog bijna full-time in theorie). Het enige nadeel is dat je met veel vrije tijd ook vaak meer geld uitgeeft, haha, maar verder is het heerlijk.

4 likes

Omg hoe dan? Dit wil ik ook!

3 likes

Ik weet niet wat ik moet stemmen: mijn wereldreis in between jobs + de maanden niet werken daarna.

Voor degene die The Office kennen:

• The Office US
  • The Office UK

0 stemmers

Als je al wel het plan had om weer te gaan werken dan zou ik zeggen in between jobs. Bij niet werken had ik bijv huismoeders in mijn hoofd of mensen die arbeidsongeschikt zijn, dus wannneer je niet van plan bent om binnen een jaar weer te gaan werken.

1 like

Als je op een waddeneiland zou moeten wonen, welke zou je dan kiezen?

• Texel
  • Vlieland
  • Terschelling
  • Ameland
  • Schiermonnikoog

0 stemmers

Vlieland is sinds Dokter Deen m’n droom (en ja dat ik dokter Deen keek is een biecht love omroep Max)

4 likes

Living the dream.

1 like

Haha ik kies alleen maar voor Texel omdat het het grootst is dus het meeste voorzieningen heeft en je het snelst in Noord Holland bent. Vlieland schijnt wel supermooi te zijn ja!

2 likes

Ik ga naar m’n werk

Edit: oh wacht, het gaat niet om de toe erachter, never mind

4 likes

Zou jij op een waddeneiland kunnen/willen wonen?

• Ja dit is een droom van me
  • Lijkt me best leuk
  • Misschien als ik gepensioneerd ben
  • Nee dat trekt me niet
  • Nee dit lijkt me ronduit vreselijk

0 stemmers

Ik doe weekendwerk. Dus ieder weekend 12 uur per dag en dan tijdens de week vrij.

Nachtmerrie lijkt me dat

1 like

Mij ook, nergens zijn leuke winkels en als je fysiek iets ernstigs krijgt ben je de lul. Vind het heel benauwend. En iedereen kent elkaar, je wordt toch zo zat van elke keer jaar in jaar uit dezelfde mensen en irritante toeristen. Bij Terschelling denk ik aan wadlopen wat ik heb moeten doen en de Appelhof. Maaaaar een vakantiehuisje op de Waddeneilanden lijkt me dan wel weer wat. :speak_no_evil:

Ah op die manier. Ik denk dat het ook wel eens lastig kan zijn dat je altijd in het weekend werkt en de meeste mensen juist dan vrij zijn mbt sociale activiteiten, maar alsnog wel heel fijn natuurlijk dat je twee dagen werkt en fulltime uitbetaald krijgt!