Stel je persoonlijke vraag #8

Haha ik kies alleen maar voor Texel omdat het het grootst is dus het meeste voorzieningen heeft en je het snelst in Noord Holland bent. Vlieland schijnt wel supermooi te zijn ja!

2 likes

Ik ga naar m’n werk

Edit: oh wacht, het gaat niet om de toe erachter, never mind

4 likes

Zou jij op een waddeneiland kunnen/willen wonen?

• Ja dit is een droom van me
  • Lijkt me best leuk
  • Misschien als ik gepensioneerd ben
  • Nee dat trekt me niet
  • Nee dit lijkt me ronduit vreselijk

0 stemmers

Ik doe weekendwerk. Dus ieder weekend 12 uur per dag en dan tijdens de week vrij.

Nachtmerrie lijkt me dat

1 like

Mij ook, nergens zijn leuke winkels en als je fysiek iets ernstigs krijgt ben je de lul. Vind het heel benauwend. En iedereen kent elkaar, je wordt toch zo zat van elke keer jaar in jaar uit dezelfde mensen en irritante toeristen. Bij Terschelling denk ik aan wadlopen wat ik heb moeten doen en de Appelhof. Maaaaar een vakantiehuisje op de Waddeneilanden lijkt me dan wel weer wat. :speak_no_evil:

Ah op die manier. Ik denk dat het ook wel eens lastig kan zijn dat je altijd in het weekend werkt en de meeste mensen juist dan vrij zijn mbt sociale activiteiten, maar alsnog wel heel fijn natuurlijk dat je twee dagen werkt en fulltime uitbetaald krijgt!

Beetje vies misschien, maar ik ben vaak zo laat thuis na het trainen, dat ik me even snel afspoel voordat ik naar bed ga en de volgende ochtend pas mijn haar was… Anders moet ik met nat haar slapen en word ik wakker met een dread…

Ja, dat is waar, maar dat is natuurlijk ook de reden waarom het zo goed betaalt. Ik heb niet het gevoel dat ik veel moet missen (behalve soms voldoende slaap in het weekend, haha), maar dat hangt ook af van hoe je privƩ-leven in elkaar zit.

1 like

Ik werk momenteel fulltime (40uur), maar zou heel graag 32-36 uur willen werken. Financieel kan het maar het is niet echt verantwoord aangezien er momenteel mensen in de organisatie zitten die tot laat in de avond en zelfs in het weekend werken. Het is een ambitieus bedrijf en als ik dan meld dat ik minder wil gaan werken, begrijpen ze waarschijnlijk niet waarom ik er überhaupt nog werk. Ben dus een beetje terughoudend om het te melden.

1 like

ā€˜Een periode’. 14 jaar :joy:

17 likes

Helemaal niet vies hoor. Ik was ze maar 2x pw en ik sport zelf 4x pw haha.

1 like

Huh naar therapeut is wel een heel breed begrip toch. Ik dacht aan fysiotherapeut in de eerste instantie. Daar ben ik echt vaak geweest. Maar je bedoelt dus alles wat inhoud wat een zogeheten therapeut kan doen?

1 like

Ik prefereer de benaming ____

• fanny pack
  • hip bag
  • bum bag
  • waist bag

0 stemmers

• Buiktas
  • Heuptas
  • anders…

0 stemmers

ā€œVindt iedereen Ryan Gosling een lekkere gast, zegt de snowflake dat Peter R. de Vries veel knapper is.ā€

Hahahhahaa

29 likes

Welke naam vind je eigenlijk leuker voor teenslippers (keuze uit deze 2)

• Thongs
  • Flip Flops

0 stemmers

Altijd leuk die nieuwe aanbevelingen van Youtube. Deze heren hebben onlangs een nieuwe gezamenlijke versie opgenomen van hun grootste hit.

Ben je meer into the scatman of hatman?

• Hatman Lou Bega - Mambo No. 5
  • John Scatman - The Scatman (ski-ba-bop-ba-dop-bop)

0 stemmers

Fanny bag? Fanny wordt ook vaak als woord voor kut gebruikt, misschien een keer grappig maar neeeee. Ik vind flip flops een heel leuk woord.

3 likes

Nektabba jwz

4 likes

Niet per se onbeschoft, maar ik wil gewoon vreten en niet iedereen smakelijk eten wensen :sweat_smile:

2 likes