Beetje vies misschien, maar ik ben vaak zo laat thuis na het trainen, dat ik me even snel afspoel voordat ik naar bed ga en de volgende ochtend pas mijn haar was… Anders moet ik met nat haar slapen en word ik wakker met een dread…
Ja, dat is waar, maar dat is natuurlijk ook de reden waarom het zo goed betaalt. Ik heb niet het gevoel dat ik veel moet missen (behalve soms voldoende slaap in het weekend, haha), maar dat hangt ook af van hoe je privé-leven in elkaar zit.
Ik werk momenteel fulltime (40uur), maar zou heel graag 32-36 uur willen werken. Financieel kan het maar het is niet echt verantwoord aangezien er momenteel mensen in de organisatie zitten die tot laat in de avond en zelfs in het weekend werken. Het is een ambitieus bedrijf en als ik dan meld dat ik minder wil gaan werken, begrijpen ze waarschijnlijk niet waarom ik er überhaupt nog werk. Ben dus een beetje terughoudend om het te melden.
‘Een periode’. 14 jaar
Helemaal niet vies hoor. Ik was ze maar 2x pw en ik sport zelf 4x pw haha.
Huh naar therapeut is wel een heel breed begrip toch. Ik dacht aan fysiotherapeut in de eerste instantie. Daar ben ik echt vaak geweest. Maar je bedoelt dus alles wat inhoud wat een zogeheten therapeut kan doen?
Ik prefereer de benaming ____
- fanny pack
- hip bag
- bum bag
- waist bag
0 stemmers
- Buiktas
- Heuptas
- anders…
0 stemmers
“Vindt iedereen Ryan Gosling een lekkere gast, zegt de snowflake dat Peter R. de Vries veel knapper is.”
Hahahhahaa
Welke naam vind je eigenlijk leuker voor teenslippers (keuze uit deze 2)
- Thongs
- Flip Flops
0 stemmers
Altijd leuk die nieuwe aanbevelingen van Youtube. Deze heren hebben onlangs een nieuwe gezamenlijke versie opgenomen van hun grootste hit.
Ben je meer into the scatman of hatman?
- Hatman Lou Bega - Mambo No. 5
- John Scatman - The Scatman (ski-ba-bop-ba-dop-bop)
0 stemmers
Fanny bag? Fanny wordt ook vaak als woord voor kut gebruikt, misschien een keer grappig maar neeeee. Ik vind flip flops een heel leuk woord.
Nektabba jwz
Niet per se onbeschoft, maar ik wil gewoon vreten en niet iedereen smakelijk eten wensen
Ik vind het altijd irritant als mensen er een heel principieel ding van maken om eet smakelijk te zeggen. Oh of als je een receptvideo kijkt op YT en dat de youtuber het dan gaat proeven en dat diegene dan eet smakelijk zegt. Eh ik heb niks te eten hoor. Oh my foodness doet dit, zo irritant haha.
Ik ben dus heel erg zo iemand die niet tegen onrecht kan
Wat gaaaaaf!
Hoe kun je dit niet zeker weten? Oprechte vraag, geen oordeel.
En @Damnatio Wil jij er meer over vertellen? Waarom, hoe, wat en waar? Als je er iets over kwijt wil natuurlijk.
Oh, ja hoor.
Bij mij was het dat vrienden van mij mentorouders waren bij psychologie, en ik hoorde van hen dat er elk jaar tijdens de intro een hypnotiseur kwam. Ik wilde heel graag mee om te kijken, dus ik ben met hen meegegaan. Aan het begin mochten mensen naar voren komen die eventueel zelf gehypnotiseerd wilden worden. We moesten toen een paar visualisatieoefeningen doen en die hypnotiseur tikte dan steeds mensen aan die niet diep genoeg in hypnose waren, tot er een aantal overbleven, waaronder ik. En die gingen dan opdrachtjes doen. Ik geloof zelf dat ik niet het diepste onder hypnose was, want ik heb geen individuele opdrachtjes gedaan, alleen een paar groepsopdrachten (dat we moesten doen alsof we in een rammelende auto zaten, en dat ik mosterd opeens ontzettend grappig vond). Maar hij had bijvoorbeeld ook twee mannen elkaar laten omhelzen en ze allebei laten denken dat het een mooie vrouw was, en een ander meisje haar naam laten vergeten en dat soort dingen. Dat heb ik zelf niet heel erg meegekregen, maar hoorde k later en toen kon ik het me wel soort van herinneren.
Weet je dan wel nog of je echt het gevoel had dat je in een rammlende auto zat en of je mosterd toen ook echt grappig vond?
Haha bij één van deze sessies was ik ook! Ik vond dit zoooooo fascinerend he, sindsdien geloof ik echt in hypnose!