Stel je persoonlijke vraag #8

Ik hoorde dus laatst een theorie over Maps waar ik misschien wel in geloof mbt de fietssnelheid: dat ebikers ook de fietsroute kiezen op Maps, en die gaan natuurlijk met de vlam in de pijp over die weg. Zo denkt Google dat fietsers nou eenmaal zo snel fietsen en dat ze dat verwerken in hun aanbevolen duur van een fietstocht.

Weet niet of het klopt maar vond het wel aannemelijk

8 likes

Ik fiets oprecht angstig over fietspaden waar zo’n bordje staat met Ebikes Toegestaan. Voor je het weet hangt er een bejaarde in je nek die de bocht te scherp aansneed!!!

Love je gebruik van het woord jegens btw

4 likes

Mijn ervaring is juist dat bejaarden met een ebike tergend langzaam fietsen. Ik snap niet hoe zij op hun ebike 16km/u kunnen gaan.
Google maps trek ik meestal een derde af op de ebike, voor mij klopte het altijd behoorlijk goed op een gewone fiets.

Overigens is het wel een misvatting dat je niet echt hoeft te trappen op een ebike. @grace Als je niet trapt doet hij niets. Het is meer alsof iemand je een duwtje in je rug geeft. Ik zweet nog steeds op de ebike.

1 like

Als ik ziek ben, ben ik net een vent

5 likes

Als de meesten speciaal zijn, zijn de meesten toch juist niet speciaal?

16 likes

Wat is de grootste afstand die jij ooit op een dag hebt gelopen (afgerond)?

• 10
  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 60
  • 70
  • 80

0 stemmers

en ff het gemiddelde van FF berekenen:

• 10
  • 15
  • 20
  • 25
  • 30
  • 35
  • 40
  • 45
  • 50
  • 55
  • 60
  • 65
  • 70
  • 75
  • 80
  • 85
  • 90
  • 95
  • 100

0 stemmers

Ik vrees dat ik nooit verder ben gekomen dan de avondvierdaagse

5 likes

Of ik mezelf/iemand speciaal vind kan heel erg per moment verschillen. Er zijn dagen dat ik mezelf echt bewonder om bepaalde vaardigheden of als ik iets nail o.i.d., maar dat gaat vaak voorbij.
En andersom met anderen kan ik ze op sommige momenten heel doorsnee vinden en dan op andere momenten heel uniek/bijzonder. En ligt er ook aan wat voor context denk ik. Ik voel me sneller speciaal bij mijn familie (die heel anders is als ik) dan bij mijn vrienden.

3 likes

Ik heb echt respect voor gewone fietsers die mij inhalen! Ik fiets eigenlijk altijd 25 km/u en ik vind het echt knap als mensen dat gewoon zo inhalen.

Toen ik nog op de middelbare school zat was er een keer een hypnoseshow op school. De hypnotiseur heeft toen geprobeerd om mij te hypnotiseren, maar dat is niet gelukt. Maar bij veel andere schoolgenoten lukte het wel en het was echt hilarisch en bizar om mee te maken. Zou heel graag weer naar zo’n show willen gaan.

1 like

Voor welk dier dan? Ik vond de sidderalen wel een beetje eng vroeger, maar dat kwam ook door de muziek denk ik.

Ik heb 50 gelopen toen ik trainde voor de Kennedymars. Vervolgens kreeg ik een blessure waardoor ik ‘m niet kon lopen, anders was het 80 geweest

3 likes

Lopen als in wandelen? Ik deed 100 km in 24 uur in 2013, nog steeds trots op, haha :sweat_smile:.

7 likes

Ik vind het een heel speciale mening!

tenor%20(1)

15 likes

Panda droom is niet meer die 3d film maar een grote panda teleurstelling.

1 like

Of je iemand, of jezelf, speciaal vindt is ook afhankelijk van je mensbeeld. Als je gelooft dat ieder mens uniek is, dan is het geen grote stap om te denken dat er veel mensen speciaal zijn.

Als dat niet pas in je visie, dat ieder mens uniek is, dan kan jezelf speciaal vinden als snel als arrogant overkomen.

3 likes

Omdat er niemand precies zoals ik ben is haha. Zo is iedereen natuurlijk speciaal maar dit begint teveel te klinken als een poster voor opbeurende motivaties voor kinderen.
Misschien pak ik speciaal wel meer op als ‘de enige in z’n soort’

Ik vind mezelf wel leuk enzo maar speciaal?

1 like

Geen normale jeugd gehad en daardoor heb ik mij toch anders ontwikkeld (en dat heeft toch wel een stempel gedrukt op mijn persoonlijkheid) in combinatie met een afwijkend lichaam door bepaalde aandoeningen voel ik mij toch altijd bijzonder. Maar dat is vaak niet in positieve zin.

1 like

Als iemand de th klank in het Engels niet kan uitspreken, wat ik volgens jou dan beter om te doen?

• Th vervangen door f: fanks, finking, everyfing…
  • Th vervangen door t: tanks, tinking, everyting…
  • Th vervangen door s: sanks, sinking, everysing…

0 stemmers