Stel je persoonlijke vraag #8

Ik ben nooit onder hypnose geweest (denk ik? :stuck_out_tongue: ) maar het lijkt me echt heel interessant

1 like

Heb je het idee dat er nu meer insecten zijn dan voorgaande jaren rond dezelfde periode?

• Ja
  • Nee
  • Niet op gelet

0 stemmers

Heb je op dit moment (muggen)bulten zonder dat je een mug hebt gezien of gehoord?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Hoeveel vliegen vliegen er op dit moment in jouw huis rond?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

0 stemmers

Op een schaal van 1 tot 10, hoe erg ben je al klaar met insecten voor deze zomer?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Wat voor soort werk is het ? (Als je niet openbaar wilt vertellen kun je me dan pm’en?)

Vliegen in huis valt hier (nog) wel mee, maar buiten bij het terras word ik er helemaal gek van. Heb al bakjes azijn neergezet, kruidnagels, wierook gebrand, citronella, muntolie. Niks werkt :unamused:

1 like

Ik vind het altijd wel fijne manier om aan te geven dat iedereen iets te eten heeft en je dus kunt beginnen. Ik weet niet precies waarom (want het is er in mijn opvoeding helemaal niet ingestampt), maar ik vind het altijd naar als mensen samen eten en dan iemand al begint voordat de ander eten heeft. (Geldt natuurlijk niet als er een hele grote groep gaat uiteten of andere uitzonderingen, maar gewoon in het algemeen.)

3 likes

Ik heb 25!!! muggenbulten op mijn bil. Wat een drama. :sob:

1 like

Ik kan je niet pm’en, omdat je profiel verborgen is. Ik werk in een volcontinu productiesysteem in de voedingssector (ik ben verantwoordelijk voor kwaliteit). Ik wil je gerust meer vertellen als je me pm’t.

1 like

Ik ben nu wel nieuwsgierig waar de discussie juist over gaat.

Oh vreselijk zulke mensen. Ik vind dat misschien nog wel erger dan mensen die “gewoon” te laat komen

8 likes

Oh ja, ik heb ook zo’n vrienden. We zijn er ondertussen zo aan gewend dat we er over het algemeen standaard al van uit gaan dat ze een stuk later zullen zijn, ook als ze iets sturen. En dan zijn we ook altijd gigantisch verbaasd als ze op tijd zijn, haha.

(Zo klinkt het trouwens alsof ik altijd op tijd ben, maar dat is ook niet het geval. Ik doe m’n best.)

2 likes

Helemaal mooi was het toen een kennis van mijn moeder hier ooit eens op bezoek was en haar man haar belde. Toen liep ze naar de keuken (waarschijnlijk dacht ze dat wij haar niet hoorden), nam op en zei tegen haar man dat ze onderweg met de fiets tussen stad x en dorp x was en dat ze in de berm stond te bellen :face_with_raised_eyebrow:

9 likes

Haha, nee, zo’n stil protest hebben ze zelf ook helemaal niet door! Ik kon vroeger ook niet te laat komen, met als gevolg dat ik uren verloor met wachten toen ik nog bij m’n ex was (ik was standaard 15 minuten te vroeg klaar, hij was standaard 15 minuten te laat). Mijn oplossing was om dan gewoon nog zelf aan iets nieuws te beginnen/nog dingen te doen, in plaats van te denken dat het daarvoor toch al te laat was, en altijd een boek bij te hebben.

(En door jaren met hem samen te zijn, werd ik ook gewoon een laatkomer, dus dat heb ik mezelf weer moeten afleren.)

1 like

Geen twijfel, sowieso werken dan! Ik dacht dat je een superleuke sfeer had in de klas en het daardoor een moeilijke keuze was, maar dit is geen dilemma.

7 likes

Mocht het nog ooit niet lukken. Als je naar je eigen berichten inbox gaat en je klikt op nieuw bericht kun je gewoon iedereen @ doen. Ook als iemand haar profiel verborgen is.

3 likes

Als je me thuis uitnodigt ben ik sowieso een half uur later, soms langer. Is al jaren zo, iedereen weet het, is prima. Ik zou best op tijd kunnen komen maar ik haat haasten en Soms wil ik gewoon ff lummelen. Ieder heeft zn gebrek, mijne is dat ik ongeveer een spelingtijd van een uur heb na een afspraak. Andere mensen zijn weer gierig of weet ik veel, ik zie te laat zijn als een eigenschap.

Als we ergens openbaar afspreken ben ik wel op tijd trouwens.

7 likes

SAME! Alleen bij belangrijke afspraken en voor het werk etc. kom ik ruim op tijd. Als ik een keer wél op tijd ben is iedereen stom verbaasd.

2 likes

Iemand een leugenaar noemen vind ik wel intens hiervoor zeg.

Dat is toch de juiste term voor iemand die liegt (wat in deze situatie gebeurt)?

7 likes

Zeker, maar ik associeer iemand een leugenaar noemen toch wel met meer onrecht aandoen dan een kwartiertje te laat komen. Maar ik besef me dat dat mijn interpretatie van het woord is!

2 likes

Alleen bij belangrijke afspraken en voor het werk etc. kom ik ruim op tijd.

Hoe moet ik dat voor mij zien? Een afspraak met een vriendin is niet belangrijk bijvoorbeeld?

7 likes