Stel je persoonlijke vraag #8

Zo ging ik vroeger altijd douchen

3 likes

Ja ik eerst ook. Maar na 7 maanden roaccutane is al het talg uit mijn lichaam verdwenen volgens mij. Vanavond is mijn vaste haren-was-dag

2 likes

Ik vind eigenlijk alles boven de 20 graden al gauw te warm. Tot 25 graden vind ik nog wel te handelen als ik niks hoef te doen, maar liever niet. Maar temperaturen boven de 30 vind ik zelfs op vakantie echt veeel te warm, laat staan thuis.

7 likes

Wat is de ideale temperatuur als het het hele jaar hetzelfde zou moeten zijn?

• 2
  • 4
  • 6
  • 8
  • 10
  • 12
  • 14
  • 16
  • 18
  • 20
  • 22
  • 24
  • 26
  • 28
  • 30
  • 32
  • 34
  • 36
  • 38
  • 40

0 stemmers

1 like

Gelderland, ik heb hele trossen met die vieze beesten zien hangen.

Overweeg om een schadeclaim in te dienen bij mijn werkgever wegens schade aan mijn gezondheid en psychisch welbevinden haha.

Heb morgen een huwelijk en wil een crèmekleurig vestje over mijn jurkje aantrekken:

• Ja tuurlijk gewoon doen geen probleem
  • NEE GEEN WIT OP EEN BRUILOFT DAT IS DE WET

0 stemmers

Als dat een probleem is dan is de vrouw in kwestie een als de rest van je outfit vooral bestaat uit andere kleuren/tinten.

6 likes

Haha nee dat is ze zeker niet :grin: en mijn jurk is voor alle duidelijkheid helemaal niet wit uiteraard :upside_down_face:

2 likes

Zolang je jurk maar niet wit is! En mijn ervaring is dat het vooral ook heel erg van het ‘soort’ bruid afhangt :joy:

1 like

Welke smurf past het beste bij je?

• Grote Smurf
  • Brilsmurf
  • Knutselsmurf
  • Klungelsmurf
  • Lolsmurf
  • Moppersmurf
  • Muzieksmurf
  • Potige smurf
  • Smulsmurf
  • Smurfin
  • Boerensmurf
  • Dichtserssmurf
  • Droomsmurf
  • Hippe Smurf’
  • Kleemakerssmurf
  • Babysmurf
  • Schildersmurf
  • Robotsmurf
  • Mijnwerkersmurf

0 stemmers

Haha lol, twijfel tussen lolsmurf en smulsurf.

Bedankt trouwens, nu heb ik het smurfenlied in mijn hoofd :joy:

5 likes

Ik nu ook dankzij jou :joy: :sob:

1 like

35 graden buiten (of nog warmer)

• Heerlijk!
  • Ik vind het wel oke
  • Ik vind het vreselijk
  • Het maakt mij weinig uit wat voor temperatuur het is

0 stemmers

Het is goed dat ik dit nu weet !!! :joy:

1 like

Ik mis Luilak…

1 like

Bij dit soort dingen (niet per se zwangerschappen maar gewoon dingen niet meer doen) verbaast het me altijd dat mensen denken dat ze echt per se niet zonder iets kunnen. Had het gisteren nog met iemand hierover. Dat we ons zo vastklampen aan wat bij ‘ons hoort’. Denk dat veel mensen zichzelf heel erg onderschatten wat betreft hun behoeften/waar ze wel of niet zonder kunnen/hoe ‘rekbaar’ hun identiteit is. (Even los van echte verslavingen en los van of je vind dat het wel of niet moet kunnen om heel soms iets te eten of te drinken.)

Maar goed misschien kijk ik te veel vanuit mezelf en naar hoe anderen erop reageerden toen ik bepaalde dingen begon te laten staan. Vind het in ieder geval wel interessant.

13 likes

Ik heb wel moeite om dingen die ik lekker vind te laten staan hoor, of dingen niet meer te doen die niet goed voor me zijn. Maar dat zelf wel met discipline te maken hebben.
Maar heb jij dan geen enkele moeite met een dieetswijziging? Daarom ook dat ik zei dat ik me een verslaafde voel zo af en toe, ik kon een tijdje geen alcohol drinken en heb er echt vaak over nagedacht en ook; veel over gedroomd. Dat vond ik nog erger, dat mijn onbewuste er dus ook zo erg mee bezig was. :’)
En als ik mezelf restricties heb opgelegd qua eten dan moet ik daar ook erg aan wennen en het voor mezelf soort van goed uitleggen en herinneren waarom ik iets beter niet kan eten.
Ik geloof dat ik best moeite zou hebben met zwanger zijn :’) Misschien is dit een biecht.

2 likes

Nee eigenlijk (gek genoeg?) niet. Ik ben ‘cold turkey’ van pescotariër naar vegan gegaan en heb daar nooit moeite mee gehad. Maar ik denk dat daar ook wel een heel groot deel motivatie en overtuiging bij zat, wat ongetwijfeld helpt. Misschien ben ik gewoon heel goed in mezelf ervan overtuigen dat ik zonder iets kan, ik weet het niet, haha. Ik kan me ook wel voorstellen dat het in de menselijke natuur zit om gewoontes te hebben, dat dat ons psychologisch gezien helpt.

Ja zou dit het zijn? Ik weet het niet zo goed. Ben jij gedisciplineerd als het gaat om andere dingen? Studeren of het huishouden bijvoorbeeld? Misschien is het ook wel aanleg of zo? Of misschien kan je dit ook jezelf aanleren, om dingen los te laten?

Ik denk dat ik het ook wel leuk vind om dit soort dingen te doen, om te kijken hoe het me verandert (bijv. het experiment van een maand geen smartphone gebruiken – wat in 1+ jaar is veranderd inmiddels haha).

Ik denk trouwens dat heel veel mensen hetzelfde voelen/denken als jij hoor!

Beste openingszin die ooit tegen mij gezegd is: “hoi (…) ben jij ook een hondenmens?”.

7 likes