Ik dacht eerst van wel, maar dat was toen ik borstvoeding gaf dus toch weer naar nee veranderd. Dan mag je ook sommige dingen niet, in mijn geval ging het om hoestdrank.
Nouuuuā¦
Je vroeg het niet aan mij, maar ik vind deze heel fijn https://www.bag-again.nl/product/shampoobar-notox-pachamamai/
Ik heb fijn haar, het wordt redelijk snel vettig bovenop en er zit weinig volume in. Mijn hoofdhuid was weleens geĆÆrriteerd. Daarom deze als tester een keer meebesteld en wil hem binnenkort opnieuw bestellen, voor als de tester op is. De geur vind ik niet zo, maar die ruik ik na het wassen niet meer. Kan het makkelijk doorkammen, beter dan na normale shampoo.
Ik durfde hem al niet te maken
Ohh dat klinkt lekker! Ik heb shampoo van werfzeep.nl (wordt in Utrecht gemaakt), heel lang dun maar wel veel haar en het zit echt fijn! Ik spoel het na met appelciderazijn ipv shampoo voor extra glans. Echt chill dat je haar niet compleet gestript wordt maar wel lekker schoon aanvoelt. Kan het ook makkelijk 1 x per week wassen
mensen die nu al mijn posts achter elkaar lezen zullen me wel echt een smeerlap vinden met alleen oksels inzepen en haar 1 x per weer wassen
ik douche wel iedere dag en gebruik ook deo en parfum enzo hoor!!
Ik heb geen zin om een heel essay met argumenten te schrijven, want dan gaan mensen die weer weerleggen etc etc. Ik hoef ook geen gelijk te hebben, want het staat me hoe dan ook vrij om te doen wat ik wil.
Ik ben niet zwanger en het staat ook niet op de planning, maar persoonlijk zie ik al die regeltjes als overdreven, mits het om minimale inname gaat. Wekelijks was misschien wat overdreven, maar later in de zwangerschap zou ik op zn tijd een glas nemen ja, dat deed Mn moeder dus ook. Die zoop zich niet wekelijks onder tafel, gewoon af en toe 1 glas wijn.
er zullen heus wel x risicoās zijn op alles. Maar goed, zo veel dingen zijn āongezondā. Als jij van nature een heel gestressed persoon bent, is dat ook niet best tijdens je zwangerschap, als je in een vervuilde stad leeft, wat dan ook. In mijn geval zou dat dan hypothetisch zo af en toe een glaasje rode wijn zijn.
Gelsectan!!
Oh wauw, 1x per week! Dat red ik niet. Ik ga jouw tip ook even checken 
@vitaminwater heb jij die kruidenzeep (staat iets over lang haar bij daarom mijn gokje) of een andere? Ik zie dat ze hier in de buurt verkocht worden, beter!
Huh is 1x per week je haar wassen niet normaal? Ik weet niet hoe ik een poll op mān telefoon maak, maar hier is vast al wel eens een poll over geweest
Ik vind alleen die oreoās lekker met nog een dikke chocoladelaag eromheen.
Nee die hadden ze niet in de winkel waar ik was, die ga ik hierna proberen! Die gewone is ook fijn! Schuimt als een gek ook
Hahaha ja denk ik ook maar het was zo alles bij elkaar over mijn wasgewoontes ineens hahaha
Zijn echt veel mensen die hun haar bijna iedere dag wassen
Als ik de ruimte krijg om bijvoorbeeld in de zomer met de hitte vroeger te beginnen dan in de herfst dan zou ik denk ik zelfs 07:30 kiezen en als het kouder is 08:30.
Even weer een random poll op de vrijdagavond
Tandenpoetsen doe ik meestal
- Wandelend door het huis met mān tandenborstel in mān mond
- Stilstaand bij de wasbak
- Zittend op een stoel
- Andersā¦
0 stemmers
Bellen doe ik meestal
- Met de telefoon aan mān oor
- Gewoon doormiddel van oortjes
- Ik leg mān telefoon neer en zet ām op speaker
- Andersā¦
0 stemmers
door middel van *
Ik kan echt niet bellen aan mān oor, zelfs in het openbaar zet ik hem nog op speaker 
Ik ook⦠Heb je ook zoān hekel aan warm weer of alleen aan zulk extreem warm weer?
Ik heb dit al vaker gepost, maar tandenpoetsen doe ik zittend op de grond in de badkamer. Toppunt van luiheid 
Zo ging ik vroeger altijd douchen
Ja ik eerst ook. Maar na 7 maanden roaccutane is al het talg uit mijn lichaam verdwenen volgens mij. Vanavond is mijn vaste haren-was-dag