Niet mijn kind. Veel plezier dr mee
Ik zou er niks van zeggen want. Niet mij lichaam en niet mijn baby. Ze zoeken het zelf maar lekker uit wat ze wel en niet doen. Niet mijn probleem en verantwoordelijkheid.
Dit vind ik wel kort door de bocht. Gaat dat ook op in andere situaties? Ik zou er niet direct iets van zeggen maar in het geval van een sigaret wel afkeurend kijken. Als je als zwangere een sigaret opsteekt in een cafe doe je dat wrs thuis ook en ik vind dat verwerpelijk. Iemand moet het dan toch opnemen voor die baby?
Ik ga geen discussie aan met een zwangere die bol staat van de hormonen. Straks heb ik een pregzilla achter mij aan.
En ik snap dat je het voor de baby wil opnemen en dat is hartstikke goed. Maar zoals iemand al zei. Als ze het in het openbaar doet dan zal ze het thuis ook doen. Gaat ze dan wel naar jouw mening luisteren?
Ik zou denk ik wel verbaasd/afkeurend kijken want mijn gedachten zijn vaak op mijn gezicht af te lezen, maar ik zou er niks over zeggen
Wat als ze gewoon dik blijkt te zijn haha
Ik denk dat ik dan liever wel wat zeg of doe en daar wellicht niks mee bereik, dan niks doen of zeggen.
pregzilla
Bij wijn/bier zou ik aannemen dat het alcoholvrij is. Van een sigaret zou ik niks zeggen, er vanuit gaand dat het een zwangere vrouw is die ik niet (goed) ken. Als het een vriendin van me zou zijn zou ik denk ik wel vragen waarom ze ervoor kiest dat te doen, maar vooral omdat ik daar dan echt benieuwd naar ben, omdat ik van mijn vriendinnen verwacht dat ze weten dat het slecht is om te roken als je zwager bent.
Dit in combinatie met je titel
Maar discipline is niet een selectief begrip. Dat vind ik net zoiets als “ik had VWO aangekund maar ik wilde geen moeite doen”, ja dan had je het dus niet aangekund. Als je heel gedisciplineerd bent met alleen studeren dan ben je gewoon een goede student. Maar ik zou dat persoonlijk niet beschrijven als discipline hebben.
Maar wanneer heb je dat dan wel? Als je op elk gebied van je leven een 10 scoort? Want dat kan ook zonder discipline. Ik dacht eerst ja dat heb ik maar nu weet ik het niet meer zo goed
Ja ik vind het ook lastig te bedenken hoor. Ik heb wel een beeld wat het niet is voor mezelf, maar wat het wel is? Ja, soms zie ik van die Amerikaanse super-huiselijke vloggers ofzo die ik dat dan vind. Die elke ochtend gaan hardlopen en elke zondag naar de kerk gaan en elke avond koken en het ook heel goed doen op studie of werk. Ja, geen idee om eerlijk te zijn haha
Ik heb er wel eens wat van gezegd toen een zwangere een sigaret op stak en heb daarom op ja gestemd. Ben zelf het resultaat van een rokende zwangere vrouw
Maar ja je bereikt er eigenlijk het tegenovergestelde mee, dus doe het nu eigenlijk nooit meer. Maar dodelijke blikken geef ik oneindig (passief agressief bedoeld)
Ja dit heb ik ook. Soms als ik om 7.30 ben begonnen met werken concludeer ik om 14.00 dat ik nog bijna niks heb gedaan
HAHA mijn moeder standaard als we elkaar zien. Positief en negatief
Haha als het echt per stel is en dat de single dan een hond/kat erbij zet vind ik wel wat apart, maar als nog moeten ze dat natuurlijk zelf weten. Dacht dat het ging om bijvoorbeeld de hond of kat van de overledene
Enkel als het in comic sans is
Semi-vernoemd als in 1 letter expres anders.