Waar kan ik dit kopen?
Same
Mijn vader bij iedereen op tv die dik is: āsjongejonge wat een dikke man, zie je dat, die man is dik. Echt een dikke man, dik zeg. Nou nou hoe zou dat komen zo dik. Echt dikā
Soort oneindige monoloog waarop je niks kan zeggen.
Zo herkenbaar, ik was tot mijn 25e ofzo heel dun, daarna slank, en nu nog steeds slank maar met een kleine pouch en wat cellulite op mijn benen en billen, maar mijn moeder is in de 60 en nog steeds ienimini, dus ik kreeg regelmatig opmerkingen over mijn buikje, en dat ik niet zo strak meer ben. Ja mam, ik ben ook dik in de dertig en ik sport nooit . Maar ik vind mezelf mooi, vind mijn buikje lief en de cellulite heb ik meestal ook geen last van, dus ze kan het heen en weer krijgen. Heb er de laatste keer heel duidelijk en direct (maar verbazingwekkend rustig) wat van gezegd, dus hoop dat ze er nu mee ophoudt.
Heb jij een hoofd voor een grote zonnebril?
- Nee dit staat me echt totaal niet
- Mwah, niet echt
- Jawel het staat me wel
- Het staat me fantastisch
0 stemmers
Geen enkele zonnebril staat mij
Ik zie er dan echt uit als zoān insect met hele grote ogen
Ik heb ook geen zonnebrillenhoofd. Alleen de standaard pilotenbril staat mij. Maar bijv. van die kleine rondje glaasjes of die hele grote zonnebrillen. Het is een verschrikking.
Onthou die mensen. Die mensen hebben geld.
Gisteren ging ik sinds tijden weer naar de KFC en vond het zo lekker. Misschien wel lekkerder dan McDonalds, terwijl dat eerst mān favoriet was wat is jullie favo?
- McDonalds
- Burger King
- KFC
- Ik eet geen van bovenstaande
0 stemmers
KFC is vet lekkerrrr! Maar Maccie blijft bij mij toch altijd op nummer 1, omdat ik beef burgers altijd zal verkiezen boven kip(burgers).
Mcdrek ook altijd in de auto op vakantie op met dagjes weg nog enthousiast als ik die letter weer naast de snelweg zie haha
404
Met panty: minirok. Zonder panty (in de zomer dus): midi of maxirok
Ik voel mezelf vooral sterker sinds ik aan crossfit doe en de trainer me dwingt om zware gewichten te pakken. En ik die verrassend genoeg aankan
Hm ja zeker wel sterker dan mijn vriendinnen bijvoorbeeld. Maar als ik echt dingen in huis moet sjouwen met mijn vriend dan vind ik het nog steeds wel heel zwaar
Maar er zijn misschien ook wel genoeg vrouwen die dat niet eens hoeven van hun vriend. Ik ben altijd de klos. Gisteren nog moeten helpen met een autodeur drie keer verplaatsen
Ik wou dat ik boven de knie durfde te dragen maar heb een hekel aan mān benen en knieĆ«nš
Ik denk dat het bij mij vooral aan mān neus ligt. Ik heb een kleine neus en bij zoān grote zonnebril komt er dan alleen zoān klein dopje uitsteken ofzo en mān hoofd is volgens mij ook niet groot.
Misschien ook nog als vraag toevoegen of mensen de oude (vast bedrag per maand) of nieuwe (gebaseerd op je inkomsten) afbetalingsregeling hebben?
Dat is namelijk best van invloed op de hoogte van je maandelijkse aflossingsbedragā¦
6000 en die mist hahah