Stel je persoonlijke vraag #8

Debbie Downer in SNL en dan op dat Disney world uitje (YouTube). Ik heb daar vannacht toen ik niet kon slapen echt voor de 1000e keer helemaal dubbel om gelegen.

3 likes

Annemerel maakt ook “vloks”

7 likes

Jawel!

1 like
Lekkerhoor

image

2 likes

dit zegt mijn moeder ook :confounded:

Ah oke, ik dacht dat je had gestemd dat je jezelf wel speciaal vond en anderen niet haha.

Hoe onlogisch is het eigenlijk dat je de th in this anders uitspreekt dan in thing

In het nederlands is het bij de c dan tenminste nog dat de klinker die erop volgt bepaalt hoe je het uitspreekt

Proef/merk jij het verschil tussen light frisdrank en gewone

  • Nee
  • Ja, ik proef het verschil direct
  • Ja, ik merk het aan de nasmaak
  • Ja, ik voel het verschil in mijn lijf (buikpijn, droge mond oid)

0 stemmers

Ik was een keer op een festival en had toen bijna 40 km gelopen die dag.

Ik loop echt alleen maar rondjes
Mn vrienden zijn me ook alleen maar kwijt geweest :joy:

18 likes

Engelse uitspraak is gewoon helemaal niet logisch :sob:. Veel mensen klagen over Franse uitspraak, maar dat heeft tenminste echte regels. Engels is gewoon onmogelijk.

3 likes

Ja zo zie ik er ook uit op een festival :joy:

“Elk rondje is anders”

20 likes

Ja dat is ook zo haha.

Ik kom best een eind bij deze maar ik weet echt niet alles :stuck_out_tongue:

22 likes

Haha, yes!! Ik heb op reis zĂł vaak discussies met mensen van wie Engels hun moedertaal is, die beweren dat Engelse uitspraak helemaal niet moeilijk is en niet begrijpen waarom ik dat vind. En dan toon ik hen dit gedicht (het gaat echt nog veel verder door dan die afbeelding) en moeten ze me toch gelijk geven :sunglasses:.

5 likes

Haha ja klopt, wat een verschrikking als je het zo achter elkaar ziet

(http://docshare.tips/the-chaos-1922-gerard-nolst-treniteacute_585f4ac1b6d87f96988b6ec9.html voor de geinteresseerden)

5 likes

Mijn siri noemt me drollenkop:
‘Siri hoe heet ik?’
‘Je heet Baratheon, maar omdat we vrienden zijn mag ik drollenkop zeggen’

33 likes

Mijn ipod heette Tardis, want hij was bigger on the inside :smiley:

15 likes

Hee dit was bij mij ook! Was het bij jou toevallig ook omdat iemand z’n profielwerkstuk over hypnose deed? Ik weet nog dat ik het echt heel bizar vond om te zien.

Ik wil heel graag even delen dat ik een usb-stick had in de vorm van een goudvis en dat ik die toen visstick heb genoemd.

64 likes

Had je er een onnaspeurbare zwelspreuk over uitgesproken?

2 likes

Ken / gebruik jij “ik zoek het niet” ?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ken het wel, gebruik het niet

7 likes