Stel je persoonlijke vraag #8

Ik ben vooral nieuwsgierig naar de mensen die zichzelf speciaal vinden maar anderen niet.

18 likes

Omdat er niemand precies zoals ik ben is haha. Zo is iedereen natuurlijk speciaal maar dit begint teveel te klinken als een poster voor opbeurende motivaties voor kinderen.
Misschien pak ik speciaal wel meer op als ‘de enige in z’n soort’

Ik vind mezelf wel leuk enzo maar speciaal?

1 like

Geen normale jeugd gehad en daardoor heb ik mij toch anders ontwikkeld (en dat heeft toch wel een stempel gedrukt op mijn persoonlijkheid) in combinatie met een afwijkend lichaam door bepaalde aandoeningen voel ik mij toch altijd bijzonder. Maar dat is vaak niet in positieve zin.

1 like

Als iemand de th klank in het Engels niet kan uitspreken, wat ik volgens jou dan beter om te doen?

  • Th vervangen door f: fanks, finking, everyfing

  • Th vervangen door t: tanks, tinking, everyting

  • Th vervangen door s: sanks, sinking, everysing


0 stemmers

Maar je vindt niet dat dat voor anderen dan ook geldt?

Gewoon niet praten.

31 likes

Je bent de s vergeten. Sanks, sinking, everysing

3 likes

Vervangen door een f, dat klinkt er tenminste nog meer naar. Die ‘tanks’ en ‘tinking’ is echt zo overduidelijk afkomstig van een Nederlander, je herkent ze meteen :joy:

6 likes

Oh volgens mij zei Annemerel dat op die manier, dan ontbeet ze met een smoesie.

10 likes

Voor de (ex)ipod-gebruikers hier: Had jouw iPod een naam?

  • Ja
  • Nee / Nee niet echt

0 stemmers

Zo ja welke naam had je ipod?

  • Jouw naam
  • Ook titanic
  • Gewoon een naam bijvoorbeeld Piet of Gerda
  • De naam van een lover/crush/beroemd iemand die je leuk vind
  • De naam van je huisdier
  • Anders


0 stemmers

Hier heb ik echt een hele sterke mening over :mad: mijn vriend zegt altijd een f ipv een th. Dat klinkt toch vreselijk! Laatst hadden zijn broertje en hij het de hele tijd over een mef lab. Dan is een simpele t veel duidelijker vind ik

3 likes

Goeie! Heb hem toegevoegd maar nu zijn alle stemmen weg helaas

1 like

Debbie Downer:

  • Geweldig
  • Wie is dat?
  • Ik vind haar down

0 stemmers

Mijne heette heel hoogstaand ‘Poddie’

4 likes

Ik ben een grotere fan van Negative Nancy.

3 likes

Hahaha mijn oma zegt ook altijd smoesie, we imiteren haar steeds al jaren daardoor :stuck_out_tongue:

2 likes

Debbie Downer in SNL en dan op dat Disney world uitje (YouTube). Ik heb daar vannacht toen ik niet kon slapen echt voor de 1000e keer helemaal dubbel om gelegen.

3 likes

Annemerel maakt ook “vloks”

7 likes

Jawel!

1 like