Stel je persoonlijke vraag #8

Oh toevallig hier was ik ook over aan het denken gisteren. Nog nooit zoiets gedaan en ben niet het type van de ‘zelfzorg’ ofzo, maar ik wil wel eens iets in die richting proberen. Ben nog wel bang voor awkardness, als mijn haar wordt gewassen bij de kapper weet ik ook nooit goed wat te doen (ogen open of dicht???), terwijl ik het wel superchill vind.

Anyway lang verhaal maar ik zou het wel proberen als ik jou was! En dan effe laten weten hoe het was :biggrin:

1 like

Meanwhile kan ik standaard een kilozak suiker kwijt in de borstruimte van een shirt maat S, waarbij deze aan de onderkant nét over Mn heupen gaat.

9 likes

Kleren zijn bijna altijd te groot en te lang, zelfs bij de petite collecties. Super irritant want ik ben onlangs wat aangekomen en 80% van wat ik bestel past alsnog niet (ik had al een gezond gewicht en heb dat nog steeds dus ik ben niet ongezond mager).

2 likes

Ik vind het altijd zonde dat je bij jumpsuits of lange jurken geen lengtemaat hebt want ik loop dan altijd op de pijpen. Mn moeder maakt ze dan korter of ik laat het korter maken. Ik ben zeker niet groot maar ik hoor daar verder nooit mensen over.

2 likes

Ik heb dit bij mijn armen/schouders de laatste tijd. Heel irritant

1 like

Waar is de optie ‘allebei niet goed’? :’)

17 likes

Rechts! M’n neuspiercing zit aan de rechterkant dus daarom vind ik dat vooral m’n mooiere kant. En links op m’n neus heb ik permanent een stom bultje zitten.

2 likes

Ben je lid van de bieb?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb laatst mijn lidmaatschap weer geactiveerd en dat had ik eigenlijk veel eerder moeten doen. Het kost tot je 26e maar iets van €25 per jaar en je kan ook e-books lenen, superhandig.

Hoe vaak koop jij jaarlijks een boek in een fysieke winkel?

• Nooit
  • 1 keer
  • 2 á 3 keer
  • 4 á 5 keer
  • 5 - 10 keer
  • 10 - 15 keer
  • 15 - 20 keer
  • Vaker dan 20 keer

0 stemmers

Als ik op vakantie ga wel eens, maar mijn zus is een boeken fanaat dus meestal leen ik iets van haar.

1 like

Ben je rechtshandig?

Doperwten zijn echt m’n lievelingsgroenten :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Niet eens per se te los bij mijn buik, maar wel vaak bij mijn onderrug (dus bij jeans en broeken). Ik hoor dit van veel vrouwen, vooral bij jeans van monki.

2 likes

Maar wat is eigenlijk een ronde? Want als je doorgaat dan is het toch gewoon 1 grote ronde?

Heel herkenbaar probleem! Ook vooral bij van die lossere (zomer)broeken. En ik geef ze dan ook aan m’n moeder om korter te maken, misschien moet ik dat zelf maar eens leren

In een echte boekenwinkel niet zo vaak, maar wel veel 2ehands in de kringloopwinkel (en soms online)

Ja en als je het optrekt, nou dan kan ik het bijna tot onder m’n tieten optrekken. Prachtig.
968

2 likes

Waar zou je het liefst aan meedoen?

• De Droomshow
  • Geef nooit op
  • Zigzag
  • Taarten van Abel
  • Telekids
  • Willem Wever
  • De BZT-Show

0 stemmers

1 like