Stel je persoonlijke vraag #8

Ik vond t echt een openbaring dat Waylon dus blijkbaar dat liedje van Harry de hengst zong joh.

2 likes

Ben jij geduldig?

• Ja absoluut
  • Eerder niet dan wel
  • Eerder wel dan niet
  • Nee helemaal niet

0 stemmers

Met leerlingen/kinderen wel met volwassenen totaal niet haha

5 likes

Als ik aan de chocoladezoenen lopende band mag staan, absoluut Droomshow. Of het griezelthema.

9 likes

Ik wilde net zeggen. Ik vind het juist vaak gemaakt voor cup d/e en mijn kleine b boobies hebben dan veel te veel ruimte over.
Tegelijkertijd zit het vaak te strak op mijn rug en ook niet goed bij mijn buik.

3 likes

Ik heb van de week nog hardop verkondigd ā€œerwtjes zijn echt lekker!ā€. Ik vind het vaak ene toevoeging in pastagerechten wanneer het kazig/romig is.

1 like

huisgenoten 100%

3 likes

Ik heb meegedaan aan telekids en het was fantastisch.

Ik mocht meedansen met oe aa ochtendgymnastiek en de mega blubber powerraceā¤ļø

25 likes

Same! Heb een bikini van H&M in maat 42 en normaal 36/38 :thinking:

1 like

Huisgenoten elke dag

3 likes

Jaa ik heb zelf nooit echt actief echt ruzie maar we discussiƫren vaak wel over de was of de warmte of mijn dakterras (waar iedereen wil zitten en lawaai wil maken) of de afwas. Maar ik ben bijna nooit thuis dus probeer me los te rukken van die discussies

1 like

Vind jij het kunnen om jongeren/kinderen les te geven in een top/hempje zonder beha eronder? (er vanuit gaande dat je dat wel kunt zien, bijv ā€œzichtbareā€ tepels door de kleding heen)

• Kan prima
  • Kan, mits je niet te grote borsten hebt
  • Not done aan alle leeftijden
  • Not done aan tieners
  • Not done aan basisschool leeftijd
  • Anders:

0 stemmers

Vind het moeten kunnen wel, maar zou het nooit doen vanwege de reacties die je krijgt en daarmee eventueel les verstoren oid.

13 likes

Ik vind hemdjes sowieso iets te bloot om les in te geven.

17 likes

Ik vind dat het absoluut moet kunnen. Mits je geen inkijk hebt van hier tot ginder, maar dat vind ik ook met beha. Ik denk alleen dat ā€˜het niet kan’, omdat je er of een soort ā€˜ieelll’ reacties op krijgt of giechelende reacties. Al vind ik eigenlijk dat we wat aan die reacties moeten doen ipv soort van verplicht een beha aan doen.

9 likes

Ik vind het een hele lastige, worstel er zelf best wel mee eigenlijk. Benieuwd naar de uiteindelijke uitkomst.
Ik ben geneigd te zeggen dat het niet kan: ik doe het zelf niet omdat ik bang ben dat mensen/ouders het niet okee vinden vooral. Ik draag met dit warme weer echt liever geen beha. Dus ik doe met lesgeven altijd behoorlijk degelijke niet blote kleding aan (ik geef vioolles 1 op 1).
Maar ik vind het eigenlijk ook wel kwalijk, ik bedoel, een vrouw heeft nou eenmaal borsten en tepels. Waarom zou ik dat moeten verstoppen? Tuurlijk is het evt prikkelend of afleidend, maar ik vind het ergens niet kloppen ofzo dat ik dat niet vind kunnen? Borsten zijn borsten. En ik vind het eigenlijk raar dat die zo gevormd moeten worden door een beha, tepels niet te zien mogen zijn en dat dat de norm is ofzo. Vind ik ook ergens een slechte boodschap ofzo. Maargoed. Materiaal tot nadenken bij mijzelf.

9 likes

Om welke vingers draag jij standaard ringen?

• Linker pink
  • Linker ringvinger
  • Linker middelvinger
  • Linker wijsvinger
  • Linker duim
  • Rechter pink
  • Rechter ringvinger
  • Rechter middelvinger
  • Rechter wijsvinger
  • Rechter duim
  • Geen

0 stemmers

Kan er maar een kiezen, draag drie ringen.

1 like

Ik draag nooit ringen

1 like

Mag geen ringen meer dragen op mijn werk daardoor draag ik ze buiten werk ook niet meer

1 like