Ik zit op dit moment in een treincoupé waar de airco heel hard aanstaat dus het valt erg mee met het zweet!
Al die boeken wekken de geur van oude vergeelde rommelmarktboeken bij me op, omdat ze daar voor 50 cent kon kopen. En dan stond er op de eerste pagina ‘van Diny’ ofzo
Ik ben dus al jaren op zoek naar een soort boekenserie. Het ging over een groep middelbare scholieren, speelde zich geloof ik af in amerika en op de laatste pagina stond een soort jaarboekpagina. Het was een horror serie, dus in elk boek gingen er mensen dood en op die jaarboekpagina werden de doden dan doorgekruist. Iemand die weet wat ik bedoel?
Haha ahh nee dat is nog erger. Helemaal geen een keuze voor eten .
Ja Pitty en de dolle tweeling vond ik zo leuk! Heb die boeken echt heel vaak opnieuw gelezen vroeger.
Pinkeltje?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En ging je ook in Madurodam kijken of je hem zag?
- Nee doe normaal
- Ja
0 stemmers
Welke boeken heb je gelezen voor je literatuurlijst of boekverslag?
- Isabelle
- De kleine blonde dood
- Turks fruit
- Het gouden ei
- De aanslag
- Het verrotte leven van Floortje Bloem
- Het bittere kruid
- De moeder van David S.
- De avonden
- Tirza
- De tweeling
- Het diner
0 stemmers
Heb het ook gelezen, heeft geen indruk gemaakt. Mijn lievelingsboek staat er wel tussen.
Ik las vroeger niet veel maar kan me deze nog zo goed herinneren:
Vonden jullie deze ook zo fantastisch?
- Jaaaa!
- Mehh
- Nooit van gehoord/gelezen
0 stemmers
Oh ik kan me nog een wegloopactie herinneren. En een geheim feestje of zo? Ach het zal in die tijd heel erg Ot en Sien-braaf zijn geweest maar ik vond het heerlijke boeken. Lees nog steeds graag saaie Maeve Binchy en Jill Mansell achtige boeken, dat zat er toen al in haha.
Stel ik koop een nieuwe telefoon, welke moet dat dan worden? Edit: als je iets anders zegt help plz wat dan
- OnePlus 6
- iPhone 8
- Iets anders
0 stemmers
Wat heb je nu voor telefoon?
een iPhone 4 of 4s hahahaha ik weet het niet eens
Oh ja dan zou ik nu ook weer voor een iphone gaan!
En respect dat die telefoon het nog doet nu
Als je iPhone hebt, blijf bij iPhone! Tenzij je veel geduld hebt om te wennen aan een Android systeem.
en @Dommel Ik had hiervoor een Fairphone 2, dus dat was ook een android. In dat opzicht maakt het me niet uit ik schakel vrij snel/makkelijk haha.
De laatste klas van rl stine! Hier vroeg ik laatst ook naar en toen heeft een forummer me geholpen