Stel je persoonlijke vraag #8

Pik erin
Nieuw gezin

Kan niet man we waren 8

26 likes

Love al deze ja zuster nee zuster referenties :heart::heart:

Eens even kijken of ik de film ergens kan kijken.

———

Zadel razendsnel mijn paard zei Iwan Petrovietsj

• Maar zijn vrouw zei Ga maar op de fietsj.
  • Anders brandt de bloemkool aan en krijg je strakjes nietsj."
  • Wat

0 stemmers

4 likes

Ik had het Roald Dahl receptenboek :heart:

8 likes

Maik en zijn monsters van Thomas Brezina vond ik vroeger ook geweldig.

1 like

Kent iemand dit boek??? Was mijn favo met de buikmannetjes!!
afbeelding

• ehm nee?
  • ja!

0 stemmers

Ahhhhh love dit

• Erge Ellie en Nare Nellie
  • De griezelbus

0 stemmers

Hier staan wat voorbeelden, die chocoladetaart uit Mathilda heb ik wel een paar keer gemaakt en die krokodil ook.

8 likes

oh thnx nu wel

1 like

Een beetje beschamend dit maar ik lees nog steeds regelmatig boeken van R.L. Stine :redface:

Ben nu deze aan het lezen:

32 likes

Als ik ooit onverhoopt een gezin sticht, ga ik mijn kinderen volledig in jaren negentig nostalgie opvoeden, minus het racisme dan ofc.

36 likes

Lazen jullie ook boekenseries zoals De Vijf, Pitty naar kostschool en de Dolle Tweeling? Al die boeken waren van mijn moeder geweest en heb ze echt allemaal gelezen.

20 likes

Heb je dit boek gelezen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dit was ooit een kinderboekenweekgeschenk volgens mij en ik vond dit een heel eng boek. Op de omslag stonden ook van die enge oogjes net zoals op de kaft en toen heb ik dit boek helemaal achterin m’n kast verstopt omdat ik anders niet kon slapen.

5 likes

Oooh ik was die boeken van R.L. Stine helemaal vergeten! Ik las die naam vroeger echt op zn Nederlands, dus Er El Stienuh
:joy:

4 likes

Ik was suoer fan van Paul van Loon, al zn boeken gelezen. En mn moeder heeft me een keer meegenomen naar een avond met hem waar hij mijn dolfje heeft gesigneerd. Maar ik durfde niets te zeggen want ik vond m doodeng.

10 likes

Jaaaaa door die boeken wilde je echt op kostschool zitten haha. Heerlijk.

2 likes

Ik kwam voor een dichte supermarkt te staan…

Haha zo lief! Dolfje was ook echt groot favoriet hier.

2 likes

Ik las deze zin op t deuntje van t liedje.

7 likes

Pitty was zo braaf!

1 like

Jaaa deze en de dolle tweeling heb ik allemaal gelezen, die vond ik zo leuk! De vijf las ik niet (of ja, wel een enkele gelezen denk ik), maar ik las wel de vijf detectives (en hun hond) . Dat was echt mijn favo boekenserie met buster en agent goon enzo <3

3 likes