Stel je persoonlijke vraag #8

Iemand die weet dat haar identiteit dan meteen zichtbaar is :smirk:

1 like

Oh huh hahaha Jezus. Gaat weer lekker. Heb niks gezegd :+1:t2:

Heb jij wel eens een aankoop gedaan in een winkel waar je nooit eerder wat had gekocht voordat ze failliet/weg gingen en daarom alles voor heel weinig weg ging? (Normaal vond je die spullen te duur / of je wist nu pas af van het bestaan van die winkel etc.)

  • Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Voelde jij je toen enigszins beschamend dat je er nu wel een keer wat kocht terwijl ze juist over de kop zijn gegaan omdat mensen wegbleven?

  • Een beetje
  • Ja
  • Nee
  • De eerdere vraag had ik ook met nee beantwoord maar ik wil graag stemmen.

0 stemmers

Dat dacht ik ook, ik had ook bijna gestemd. Ik denk dat het het beste is als de eerste vraag ook anoniem is, maar dat zal niet helpen met de paranoia vrees ik.

5 likes

Stel jij soms bepaalde aankopen uit als je weet dat het over een paar weken sale is?

  • Nee nooit, ik wil het altijd direct hebben.
  • Soms, vooral als het om duurdere producten gaat / of ik het niet direct nodig heb
  • Meestal wel, want ik bespaar graag geld / ben graag goedkoop uit / blablablaaa
  • Anders.

0 stemmers

Ja, was wel slimmer geweest ^^

Ja vooral Nikes. Ik koop er veel, dus wil ze altijd zo goedkoop mogelijk, outlet, sale of 20/30% korting ik betaal bijna nooit het volledige bedrag

Als je iemand op het forum nog nooit gezien hebt (op de foto of in real life), hoe stel je je diegene dan voor?

  • Als hun avatar
  • Ik verzin zelf iets
  • Ik verzin iets gebaseerd op dingen die ik gelezen heb (haarkleur, postuur o.i.d.)
  • Ik heb geen enkel beeld bij forumleden

0 stemmers

Ja, een winkel die ging sluiten, maar die ik van tevoren niet kende. Ik liep toen met mijn moeder in die winkel en heb over een paar dingen heel onnadenkend geroepen dat ze zo lekker goedkoop waren, pas 's avonds thuis bedacht ik me dat dat voor de eigenaresse waarschijnlijk niet heel prettig moet zijn geweest… Voelde me toen best wel schuldig (maar was alsnog heel blij met mijn myomy paper bag voor €30)

2 likes

Zo inderdaad, dat zou ik ook wel willen! Ik weet nog goed dat die clip uitkwam en dat ik meteen ook zo’n topje wilde :smile:

Ik zie er helaas ook niet zo uit als mijn avatar (Rosamund Pike in Gone Girl).

1 like

Als ik in de spiegel kijk zie ik een regenboogkleurige lama-eenhoorn, no lies!

7 likes

Als dat het geval was, was je me vast al eens opgevallen op straat in Berlijn! :smile:

@Maestoso I wish :sob:

1 like

Hahaha precies dit, nooit maar dan ook nooit volle prijs voor nivea, andrelon of garnier betalen.

2 likes

Ohja dit ook ja, verzorgingsproducten altijd alleen 1+1

Ik ben niet zo visueel ingesteld, dus tenzij ik ooit een foto voorbij heb zien komen is iedereen letters. Ik heb overigens niet de haarkleur van mijn avatar en niet die van mijn ondertitel dus ik denk dan dat veel mensen dat verkeerd hebben ingebeeld als ze dat al doen.

3 likes

Ja, ik werk zelf in een drogisterij dus ik weet precies wanneer en wat een goeie aanbieding is. De helft van de dingen in die folders zijn niet eens (goed) in de aanbieding, zijn gewoon altijd die prijs of op andere momenten nog veel voordeliger. Alleen in de supermarkt kijk ik echt op het moment zelf wat daar in de aanbieding is.

1 like

Alleen als we de fiets gingen versieren voor koninginnedag

7 likes

Jup, en kraaltjes in de spaken, witte banden, paarse velgen en in het begin bijpassende zijwieltjes. Oh en een fancy bel. Mijn eerst fiets was helemaal gepimped

12 likes

Rietjes heb ik op de middelbare gehad, toen had plots iedereen dat. Van die neon kleurige rietjes. Was een hel om die dingen allemaal open te knippen en om iedere spaak te doen haha

5 likes

Nee die rok dan!! Zou nog steeds die outfit willen hoor, zie er wel uit als een aardappel mja laat mij me ook ff als jlo voelen plz.

1 like