Eenhoorn de Neushoorn!
Als je soms je naam zoekt als #tag op Instagram kom je soms wel bijzondere dingen tegen.
Er was op de kinderboerderij een geit met mijn naam, die vervolgens zn tanden in mn jurk zette
haha dit is vet grappig maar geen huisdieren gelukkig. wel veel manga shit?
Haha dit zou ik echt zielig vinden (ik vind mezelf soms echt al zielig hierom).
Ik wilde vroeger hierdoor Linda heten. Maar ik ben blij dat ik dit niet heb gedaan want Linda zou dus never bij mij passen (buitenlander😋)
Dit is totaal niet zo bedoeld. Ik heb zelf zwart haar en ben licht getint door mijn afkomst. Daardoor zou de naam niet bij mij passen (vind ik).
Maar toen gaf ik mijn konijn de naam Linda. Ik vond dat wel een mooie oplossing haha.
Hahah super grappig! Ik kom er nu achter dat er een pizza dezelfde naam heeft als ik.
Vroeger wilde ik wel zo heten haha.
Ik ben helaas niet Spaans (I wish)
Linda is een Duitse naam. Het betekent wel ‘mooi’ in het Portugees/Spaans/Italiaans/weet ik niet, daar ergens.
Mijn beste vriendin heeft even de naam van mijn vorige hond overwogen voor dr dochter en als ik zelf een kind zou krijgen zou ik die naam ook overwegen.
Mijn Friese naam levert veel Friese paarden op, ook buiten NL. Vraag me af hoe ze het daar uitspreken…
Twee van m’n leerlingen hebben hun huisdier dezelfde naam gegeven als m’n hond. Ik vind het wel schattig
Ja of een nijlpaard. Meest gevaarlijke dier in Afrika. Doden elk jaar ook het meeste mensen.
Maar dan krijgt dat dier een identiteitscrisis
Ik ken meerdere honden met mijn naam, en 0 mensen 🤷
Ik vond Leeuwenhart de buffel mooier dan Leeuwenhart de Leeuw.
Wij noemen halve liters bier altijd halve Linda’s. Vraag me niet waarom.
Heb je vroeger of nu het volgende gedaan:
- Inline skaten
- Skateboarden
- Geen van beide
0 stemmers
En dan niet met een nieuw skateboard onder je arm rondlopen en stoer doen hè.
Inline skaten klinkt echt te professioneel voor de kunsten die ik uithaalde op die dingen haha
De doodsklappen die ik ooit in mini ramps heb gemaakt… Maar ja, toch leuk.