Stel je persoonlijke vraag #8

heb de vraag over zwangeren in je omgeving aangepast, namelijk de optie ‘een vriendin’ toegevoegd! sorry nu moeten jullie opnieuw stemmen :smiley:

Wat vind je het lekkerste?

• Rijst
  • Pasta
  • Aardappelen
  • Couscous
  • Quinoa
  • Gnocchi
  • Bulgur
  • Noodles
  • Anders, nl:

0 stemmers

Bij mij doet ie het niet

Verschilt per dag :sweat_smile:

2 likes

Ik laat mijn robot aan staan. Vind dat ze veel herrie maakt.

Ja dit wou ik net zeggen! Ik vind het ook niet fijn om met u aangesproken te worden, juist vanwege de relatie die je opbouwt met een cliënt. Stukje persoonlijke band is daarin best cruciaal, en wanneer je iemand met u aanspreekt voelt het toch afstandelijk.

1 like

Ik vind dit een zeer geschikte titel

5 likes

Vrienden van mij (begin of midden 25) hebben dit soms ook nog en vind het echt om te kotsen zo kinderachtig.

1 like

Ik heb dat wel ja, ben toch de enige die het ziet en ik vind het leuk. Maar in een whatsapp status of in dat tekstje onder je facebook foto vind ik wel kinderachtig, want dat is bewust gedaan zodat anderen dat zien.

5 likes

Iedereen staat in mijn telefoon gewoon onder voor- en achternaam. De enige uitzonderingen zijn papa, mama en oma. Ook nooit anders geweest, maar ik ken inderdaad ook genoeg dertigers die het wel hebben bij hun partner, soms zelfs met hun koosnaampje opgeslagen ipv hun gewone naam. Moeten ze natuurlijk zelf weten, maar ik zou het zelf echt nooit doen, en vind het ook vrij cringy.

2 likes

Als je een telefoonnummer van tinder overneemt komt er automatisch een vlammetje achter en die laat ik meestal wel staan
Deze dus :fire:

12 likes

Ik had mezelf altijd voorgenomen het nooit te doen maar heb het laatst in een verliefde bui wel gedaan :flushed:.

8 likes

Haha huh is dit echt?? Is dit iets nieuws, best handig hahah

1 like

In vlagen.

Ik heb een hartje achter zijn naam staan. Ben 27. Had het laatst weg gehaald want ‘kinderachtig’ maar stond zo kaal dat ik ‘m er weer bij heb gezet hahaha

13 likes

Nou nee het was vorig jaar ook al, maar het is alleen als je een nummer op een bepaalde manier selecteert en dan klikt op ‘opslaan in contacten’ dus niet als je gewoon kopieert ofzo

1 like

Hier heb je een niks zeggend antwoord, maar dat hangt er voor mij echt volledig van af wie wat in welke context zegt.

16 likes

Ik denk erover na en als ik het er mee eens ben en er wat mee kan, probeer ik ervan te leren, het liefst door verder door te vragen. Zo niet leg ik het naast me neer.

11 likes

Meestal eigenlijk niet nee. Als het vrienden van me zijn dan vraag ik wel om meer uitleg, misschien begreep ik de opmerking gewoon verkeerd. En als het mensen zijn die ik niet goed ken interesseert het me meestal sowieso vrij weinig wat ze van me vinden. Is wel iets dat ik met de jaren heb moeten leren hoor, in mijn twenties en daarvoor was ik wel veel onzekerder en gevoeliger voor wat mensen van me vonden/over me zeiden.

3 likes

Ik heb deze ingevuld met een collega in mijn achterhoofd die vorige week ineens losging over mijn houding. Bij hem dacht ik echt jezus gast :roll_eyes: Als iemand het goed onderbouwt zal het me waarschijnlijk wel een beetje onzeker maken, maar in dit geval, ehh nee.

2 likes