Stel je persoonlijke vraag #8

Dit is bij een vriendin van mij ook zo inderdaad. En dat zijn ook echt helemaal geen afstandelijke mensen. Ik zeg zelf dus echt bijna nooit u, dus als ik met haar ouders praat zit ik daar echt standaard steeds van ‘jijuuuuuuu!’

1 like

Niet omdat ik mezelf belangrijk vind, wel omdat ik een professionele afstand wel kan waarderen, vooral in mijn werk waarin mensen best manipulatief kunnen zijn. En dat overkomt mij wat vaker dan oude mannelijke collega’s omdat ik een jonge vrouw ben. Ik ben niet je vriendin die wel even wat dingen voor je regelt.

Soms vind ik het overigens geen probleem maar dat ligt echt volledig aan de sfeer/aard van het gesprek.

1 like

Bij m’n huidige baan bouw ik geen pensioen op en dat is ook één van de redenen dat ik binnenkort van baan wissel. Daar bouw ik gelukkig wel pensioen op!

1 like

Mensen noemen je dokter dus het telt. (Ik doe dat in ieder geval wel bij co assistenten) wat voor co-schappen loop je?

even wat random polls over dingen die mij de afgelopen dagen bezighielden!

let jij er op dat je je dag-/nachtcrème niet rondom je ogen smeert? (oogcontouren vermijden staat er vaak op de crèmes)

• ja, ik let daar bewust op en smeer geen crème in een cirkeltje rond m’n ogen
  • nee, ik let daar niet op
  • nee, ik smeer het alsnog gewoon rondom m’n ogen want ik leef graag op het randje

0 stemmers

voor degenen die alleen wonen: heb jij muziek op staan als je thuis bent?

• ja, meestal wel
  • ja, (bijna) altijd
  • nee, meestal niet
  • nee, (bijna) nooit
  • ik heb de tv/laptop/iets anders aanstaan voor achtergrondgeluid

0 stemmers

ben jij wel eens door een bank gezakt?

• ja
  • nee

0 stemmers

ben je (net als ik) bang voor wespen?

• ja, ik ben als de dood voor die kutbeesten
  • ja, omdat ik allergisch ben
  • nee, love alle dieren, ze doen niks
  • nee, ik ben niet bang maar ook niet relaxed als ze in m’n buurt komen

0 stemmers

is er iemand uit je directe omgeving zwanger?

• ja, een collega/oud-klas- of studiegenoot
  • ja, een familielid
  • ja, een vriendin
  • nee
  • ik ben zelf zwanger (in dat geval, gefeliciteerd!)

0 stemmers

Radio, want anders voelt mijn hond zich alleen (denk ik)

4 likes

Er is wel een oud klasgenoot zwanger, maar ik zou haar niet tot mijn directe omgeving tellen.

1 like

Vliegen er regelmatig straaljagers over je huis?

• Ja, dagelijks
  • Ja, wekelijks
  • Ja, maandelijks
  • Ja, maar minder vaak dan bovengenoemde
  • Nee, nooit

0 stemmers

oké! zie nu dat ik de optie “een vriendin” vergeten ben mehhh

heb de vraag over zwangeren in je omgeving aangepast, namelijk de optie ‘een vriendin’ toegevoegd! sorry nu moeten jullie opnieuw stemmen :smiley:

Wat vind je het lekkerste?

• Rijst
  • Pasta
  • Aardappelen
  • Couscous
  • Quinoa
  • Gnocchi
  • Bulgur
  • Noodles
  • Anders, nl:

0 stemmers

Bij mij doet ie het niet

Verschilt per dag :sweat_smile:

2 likes

Ik laat mijn robot aan staan. Vind dat ze veel herrie maakt.

Ja dit wou ik net zeggen! Ik vind het ook niet fijn om met u aangesproken te worden, juist vanwege de relatie die je opbouwt met een cliënt. Stukje persoonlijke band is daarin best cruciaal, en wanneer je iemand met u aanspreekt voelt het toch afstandelijk.

1 like

Ik vind dit een zeer geschikte titel

5 likes

Vrienden van mij (begin of midden 25) hebben dit soms ook nog en vind het echt om te kotsen zo kinderachtig.

1 like

Ik heb dat wel ja, ben toch de enige die het ziet en ik vind het leuk. Maar in een whatsapp status of in dat tekstje onder je facebook foto vind ik wel kinderachtig, want dat is bewust gedaan zodat anderen dat zien.

5 likes

Iedereen staat in mijn telefoon gewoon onder voor- en achternaam. De enige uitzonderingen zijn papa, mama en oma. Ook nooit anders geweest, maar ik ken inderdaad ook genoeg dertigers die het wel hebben bij hun partner, soms zelfs met hun koosnaampje opgeslagen ipv hun gewone naam. Moeten ze natuurlijk zelf weten, maar ik zou het zelf echt nooit doen, en vind het ook vrij cringy.

2 likes

Als je een telefoonnummer van tinder overneemt komt er automatisch een vlammetje achter en die laat ik meestal wel staan
Deze dus :fire:

12 likes