Ik heb het laatst aangepast want mijn vriend ging mokken dat hij net als de rest van mijn contacten met voor- en achternaam erin stond
Dus nu heb ik Voornaam Achternaam
en dat wordt ook zo uitgesproken met “rood hart” “kersenbloesem” als hij me belt terwijl ik mn koptelefoon draag hahaha
Ik smeer m’n (nacht)crème gewoon bij m’n ogen omdat die mild genoeg is om dat te kunnen doen. Dus niet echt op het randje leven
@Maestoso (je was heel snel met verwijderen, toch even nog mijn reactie)
Yes, gewoon schijt aan hebben! Van vrienden die inhoudelijke dingen zeggen is het juist wel goed om je wat aan te trekken, en ervan te leren en (bij gebrek aan betere verwoording) te groeien. Maar van mensen die je amper kent moet je je gewoon niet te veel aantrekken!
Dat mens moet eens normaal doen.
Dat mens is in jouw hoofd:
- Vrouwelijk
- Mannelijk
- Gender neutraal
0 stemmers
Confronterend
Maar komt misschien ook door “dat meisje” en “dat mens” terwijl het “die jongen” is?
Denk jij dat het weer een warme zomer gaat worden?
- Ja
- Nee
- Kan onmogelijk zo ver van tevoren voorspeld worden
0 stemmers
Welke van onderstaande sporten vind je interessant om te volgen op o.a. tv?
- Voetbal (mannen)
- Voetbal (vrouwen)
- Darten
- Wielrennen
- Schaatsen
- Hockey
- Formule 1
- Zwemmen
- Hou op, allemaal verschrikkelijk
0 stemmers
Ja gek he. Ik kwam erop door een bericht van @Daelyss en ik dacht gelijk dat die persoon vrouwelijk was. Later dacht ik waarom eigenlijk? Misschien inderdaad omdat we ook dat meisje gebruiken.
Ik vind de Winterspelen wel leuk om te zien. Verder niets.
Handbal dames! Komt alleen niet vaak (genoeg) op tv
Kan er maar 1 kiezen, maar vind voetbal, schaatsen en tennis leuk om te kijken. Zet het alleen niet vaak uit mezelf op, maar blijf wel hangen als ik er langs kom.
Eigenlijk veel meer sporten dan hier staat.
Precies, een goede creme kun je ook gewoon rond je ogen smeren. En als je het daar niet durft te smeren waarom dan wel op de rest van je gezicht?!
Oh, da’s een vervelend gevoel
Al moet ik zeggen dat ik het andersom ook niet fijn vond. Ik ging wat drinken met een vriendin (die nota bene een paar jaar ouder is dan ik) en aan haar vroegen ze: ‘Wat wil je drinken?’ en toen tegen mij ‘En wat mag het voor u zijn?’. Mijn ouwe kop en ik waren not amused
IIk heb twee levensvragen voor jullie.
Voor de mensen die het nummer Old town road van lil nas x kennen, wat horen jullie als hij zingt (ik dacht een tijd dat hij optie twee zong, en dat vond ik maar vreemd)?
- I’m gonna take my horse to the old town road, I’m gonna riiiiide til I can’t no more.
- I’m gonna take my horse to the hotelroom, I’m gonna riiiide til I can’t no more.
- I’m gonna take my whores to the hotelroom, I’m gonna riiide til I can’t no more.
- I’m gonna take my whores to the old town road, I’m gonna riiide til I can’t no more.
0 stemmers
Hoe ervaren jullie de naam “Marieke”?
- Als een volwaardige naam, net zoals Marleen en Marlies
- Als een “verbastering” van Marie, dus Marie-ke
0 stemmers
Bonusvraag:
- Lil Nas X
- Lil Jon
- Lil Wayne
- Lil Kleine
- Lil Pump
- Lil Dick
0 stemmers
Ik wil meerdere opties! mannen en vrouwen voetbal en darten, maar ook ongeveer alle winterspelen (kunstschaatsen en schansspringen me favo)
He wat klote. Mensen hebben het mij vroeger ook een aantal keer genoemd en ik vond dat ook zo rot. Nu weet ik dat het een combinatie is met een bepaalde afstandelijkheid/verlegenheid naar nieuwe mensen en wel een bepaalde air van zelfvertrouwen. Juist dat je onzeker wordt van dat iemand je arrogant noemt, toont aan dat je niet arrogant BENT!
haha ja weet ik! was als grapje bedoeld omdat er altijd staat dat je het niet moet doen maar daar dus lekker tegenin gaat
Neenee
Lil Peep