Ik had mezelf altijd voorgenomen het nooit te doen maar heb het laatst in een verliefde bui wel gedaan .
Haha huh is dit echt?? Is dit iets nieuws, best handig hahah
In vlagen.
Ik heb een hartje achter zijn naam staan. Ben 27. Had het laatst weg gehaald want âkinderachtigâ maar stond zo kaal dat ik âm er weer bij heb gezet hahaha
Nou nee het was vorig jaar ook al, maar het is alleen als je een nummer op een bepaalde manier selecteert en dan klikt op âopslaan in contactenâ dus niet als je gewoon kopieert ofzo
Hier heb je een niks zeggend antwoord, maar dat hangt er voor mij echt volledig van af wie wat in welke context zegt.
Ik denk erover na en als ik het er mee eens ben en er wat mee kan, probeer ik ervan te leren, het liefst door verder door te vragen. Zo niet leg ik het naast me neer.
Meestal eigenlijk niet nee. Als het vrienden van me zijn dan vraag ik wel om meer uitleg, misschien begreep ik de opmerking gewoon verkeerd. En als het mensen zijn die ik niet goed ken interesseert het me meestal sowieso vrij weinig wat ze van me vinden. Is wel iets dat ik met de jaren heb moeten leren hoor, in mijn twenties en daarvoor was ik wel veel onzekerder en gevoeliger voor wat mensen van me vonden/over me zeiden.
Ik heb deze ingevuld met een collega in mijn achterhoofd die vorige week ineens losging over mijn houding. Bij hem dacht ik echt jezus gast Als iemand het goed onderbouwt zal het me waarschijnlijk wel een beetje onzeker maken, maar in dit geval, ehh nee.
Ik heb het laatst aangepast want mijn vriend ging mokken dat hij net als de rest van mijn contacten met voor- en achternaam erin stond
Dus nu heb ik Voornaam Achternaam
en dat wordt ook zo uitgesproken met ârood hartâ âkersenbloesemâ als hij me belt terwijl ik mn koptelefoon draag hahaha
Ik smeer mân (nacht)crème gewoon bij mân ogen omdat die mild genoeg is om dat te kunnen doen. Dus niet echt op het randje leven
@Maestoso (je was heel snel met verwijderen, toch even nog mijn reactie)
Yes, gewoon schijt aan hebben! Van vrienden die inhoudelijke dingen zeggen is het juist wel goed om je wat aan te trekken, en ervan te leren en (bij gebrek aan betere verwoording) te groeien. Maar van mensen die je amper kent moet je je gewoon niet te veel aantrekken!
Dat mens moet eens normaal doen.
Dat mens is in jouw hoofd:
- Vrouwelijk
- Mannelijk
- Gender neutraal
0 stemmers
Confronterend
Maar komt misschien ook door âdat meisjeâ en âdat mensâ terwijl het âdie jongenâ is?
Denk jij dat het weer een warme zomer gaat worden?
- Ja
- Nee
- Kan onmogelijk zo ver van tevoren voorspeld worden
0 stemmers
Welke van onderstaande sporten vind je interessant om te volgen op o.a. tv?
- Voetbal (mannen)
- Voetbal (vrouwen)
- Darten
- Wielrennen
- Schaatsen
- Hockey
- Formule 1
- Zwemmen
- Hou op, allemaal verschrikkelijk
0 stemmers
Ja gek he. Ik kwam erop door een bericht van @Daelyss en ik dacht gelijk dat die persoon vrouwelijk was. Later dacht ik waarom eigenlijk? Misschien inderdaad omdat we ook dat meisje gebruiken.
Ik vind de Winterspelen wel leuk om te zien. Verder niets.
Handbal dames! Komt alleen niet vaak (genoeg) op tv
Kan er maar 1 kiezen, maar vind voetbal, schaatsen en tennis leuk om te kijken. Zet het alleen niet vaak uit mezelf op, maar blijf wel hangen als ik er langs kom.