Wat heb jij liever als je nu 200 euro kreeg om schoeisel te kopen?
- 1 paar van 200 euro
- 2 paar van 100 euro
- 3 paar van 65 ongeveer
- 4 paren van 50 euro
0 stemmers
Wat heb jij liever als je nu 200 euro kreeg om schoeisel te kopen?
0 stemmers
Anders, mn vader is nu op vakantie en hij was 2 weken terug jarig dus toen heeft hij al cadeaus van me gehad 
Ik weet niet zeker of ik dit al eens eerder heb gevraagd…liever sneakers van:
0 stemmers
Wat vind jij de beste verbetering van FF tov EGF? (Ik weet dat er meer zijn maar wil gewoon deze twee even testen)
0 stemmers
Beide
I know. Daarom de uitdaging van de keuze haha
Oeps ik had mijn poll per ongeluk toch op openbaar gezet dus ff overnieuw.
Anoniem. Hoeveel paar sneakers heb jij?
0 stemmers
Ik kan niet stemmen.
Wanneer noem je iets sneakers eigenlijk?
Nu wel! Had hem gesloten.
Ik zie dat wel als sneakers. 
Dat zie ik niet als sneakers maar als gympen.
Nee dat zijn geen sneakers vind ik. Dat zijn gympies ofzo?
Wat vind jij een groter voordeel van ff tav egf?
0 stemmers
Ja het deed me denken aan zon topic vroeger op EGF waarin sommige meiden echt uitgebreid al hun schoenen showden en ik vond dat altijd zielig voor anderen? Of dat iemand dan misschien begint over materialisme oid. dus ik dacht om een goed beeld te schetsen doe ik het wel anoniem haha
Ik versta zelf onder sneakers gewoon sportieve schoenen dus ook vans etc.
Vind jij het een goede ontwikkeling dar sneakers steeds normaler zijn geworden ook binnen iets formelere settings.
0 stemmers
Ik negeer het laatste seizoen 
Haha ik moet nou gelijk aan een vriend denken die echt enorm sneakerfan is. Hij koopt ook allerlei exclusieve exemplaren om ze dan vervolgens in de doos te laten en in het schuurtje te zetten tussen alle andere dozen. Want ja later krijgt hij daar dan goud geld voor. Ik draag weer regelmatig allstars en hij noemt het een lap stof op een zool en “schandalig”.
Ja, dan kan deze steunzolenoma ook nog een beetje hip voor de dag komen zonder martelwerktuigen te hoeven dragen.