Stel je persoonlijke vraag #8

Ligt aan t land van herkomst! Nasi = lepel, Chinees = stokjes etc.

1 like

afbeelding

16 likes

Ik keek laatst die day in a life van Kylie Jenner en op het laatst is ze bij een surpriseparty en daar roept ze in een minuut tijd zeker 45x I LOVE YOU, en diegene I LOVE YOU TOO x45 en dan I LOVE YOU SO MUCH x45.

Amerikanen strooien net zo veel met ā€œI love Youā€ als ik met complimenten in de vrouwentoilet als ik kapot ben met uitgaan.

18 likes

Ik roep zelfs love you tegen mn baas maar ik hou van je zeg ik tegen helemaal niemand

2 likes

Aan je reactie te zien neem ik aan dat je zelf zo heet? Dit klinkt vast heel stom, maar vind dat ook een naam die niet past bij het beeld dat ik van jou heb hier op het forum haha.

@Wortel Ben laatst een week alleen op city trip geweest en zou het zeker aanraden. Heb alleen maar gedaan wat ik zelf wilde, ideaal. Volgens mij is er ergens een topic in het Reizen-gedeelte waarin meer ervaringen worden gedeeld.

1 like

Haha ja ik heet zo, niet dat het me veel boeit wat anderen er van vinden trouwens, ik heb er zelf immers ook niet voor gekozen :stuck_out_tongue_closed_eyes: ben wel heel benieuwd wat voor naam je dan in gedachten had bij mij!

Ik ben half Nederlands en half Australisch, als ik een andere volledige moest kiezen zou ik mezelf 100% Australisch maken, aangezien ik me ook echt goed identificeer met het land (al heel veel geweest en veel familie). Maar als het echt een andere moet zijn dan iets Zuid-Amerikaans, geen idee welk land maar ik vind latina’s vaak fascinerend haha.

4 likes

Ik heb hier veel over nagedacht.

Ik lan geen eenduidige antwoorden geven, want ik ben niet bang om dood te zijn. Wel bang om dood te gaan.

En ik wil cremeren, maar mn vader zou me willen begraven. Dus ik weet het niet. Ik ben er toch niet meer dus heb dan liever dat hij het fijn vindt.

2 likes

@iedereen bedankt voor de antwoorden!

Ja dat topic ken ik! Ik was ook wel benieuwd hoeveel mensen nou ook daadwerkelijk een keer alleen op vakantie zijn geweest. Zelf zit ik er aan te denken om in november alleen te gaan maar toch vind ik het spannend. Maar al deze verhalen maken de stap toch weer makkelijker :blush:

Nu nog bedenken of ik voor een hostel of toch hotel ga, heeft allebei zijn voor- en nadelen.

2 likes

Ik vond het wel fijn om een eigen kamer te hebben, maar gedeelde badkamer/toilet vind ik geen probleem, maar wel prettig om een eigen plekje nog te hebben als je het nodig hebt. :blush:

1 like

Hahaha geloof het of niet maar ik was gisteren op een festival en daar heb ik hem gespot. Ik kom hem al sinds mijn 15e ofzo jaarlijks tegen. Roger heet ie geloof ik. Hij is alleszins nog geen haar veranderd haha.

1 like

Is je vriend Duits? Ik heb het ook maar gewoon van een random site geplukt. Dacht zelf meer aan Lotte, Linda, Andrea, Sonja, Tanya.

Het schijnt te werken om levende pissebedden te eten als je last hebt van hooikoorts.

6 likes

Ik ging ff googlen en schijnbaar waren het eerst dieren die in zee leefden, maar nu ook op land kunnen overleven. :face_with_raised_eyebrow: Er zijn veel verschillende soorten, maar bij een van de soorten staat dit: deze pissebed leeft van afgevallen bladeren en dood hout en is daardoor belangrijk voor de afbraak van organisch materiaal.

Maar verder staat er niet bij waar ze goed voor zijn dus…
afbeelding

12 likes

Vroeger tilde ik vaak zo’n steen of tegel op want daar zaten ze altijd onder. En dan rende ik weer gillend weg. De week erop deed ik gewoon weer hetzelfde.

9 likes

Hebben jullie rivierkreeftjes dit jaar al gezien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En vorig jaar?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En even kijken waar ze veel voorkomen: Waar heb je ze dit jaar/vorig jaar/ooit gezien?

• Drenthe
  • Flevoland
  • Friesland
  • Gelderland
  • Groningen
  • Limburg
  • Noord-Brabant
  • Noord-Holland
  • Overijssel
  • Utrecht
  • Zeeland
  • Zuid-Holland

0 stemmers

Modern Family :heart:

6 likes

Dat is omdat ze een vochtafdrijvende werking hebben.

2 likes

Waaaat, staat Avatar daartussen? Gelijk mijn stem veranderd haha.

2 likes

:broken_heart:

1 like