Zakje oploskoffie … wie denk je dat ik ben.
omg kijk uit je beledigt griekenland nu
Je postte laatst zoiets toch? Iets met Nescafé…
NEEEE… niet zon vies zakje. Omg wacht ik ga die pot zoeken.
Jij denkt zeker deze zooi. Maar nee nestle heeft een heleboel koffie ( ook nespresso ja zeker)
Is dat beter dan Nescafe dan??
Die polls over afscheidscadeautjes brengen echte nare herinneringen bij me boven…
ik had ergens 4 jaar gewerkt en we deden altijd 5 euro bij verjaardagen en 5 euro bij afscheid.
Omdat ik zelf daar altijd druk mee was had ik op de 1 of andere manier nog nooit iets voor m’n verjaardag gehad.
In het laatste jaar vielen mijn verjaardag en afscheid samen en kreeg ik namens alle collega’s (let op!!) een cadeaubon van de ako (de fucking AKO??!) van 5 euro. 5 hele euro’s jongens, namens het hele team.
Ik hoorde later ook nog van collega’s dat ze het gek vonden dat ze maar een eurootje hoefde te betalen voor mijn cadeau, maar dat ze dachten dat er iets namens het bedrijf was gegeven ofzo. Ik heb echt zo hard gehuild thuis. Wat een niksgunnende bitches.
Heb ook van niemand iets gehoord meer of een persoonlijk berichtje op de kaart, wat we echt voor iedereen deden ook voor weekendhulpen die maar een half jaar hadden gewerkt en dan werd ik zo behandeld. Doet echt nogsteeds zoveel pijn
wtf??? wat bizar
NIET DIE!! Zakjes gvd… zakjes…
Je mot deze hebben.
Heb je mn recept wel gelezem ik zeg 1 a 2 schepjes HOE WIL JE DAT DOEN MET EEN ZAKJE
Ja sorry, had alleen oplos onthouden. Toen haakte ik af…
Maar als je hem met een cupje maakt wil ik er wel voor betalen hoor.
Is ook goed.
Ik zie ook nu pas dat ik dat recept echt vaak gedeelt heb alleen telkens andere manier hahaha. ( wel zelfde recept tho)
Als ik mooie nepborsten had zou ik het wel doen
Schuim en alles hoort idd zo. Maar ik zou het in een long drink glas maken.
HALLOO WAAROM STEMMEN MENSEN OP NEE… HET GAAT OM EEN GRIEKSE FRAPE EN NIET OM EEN MIER ZOETE STARBUCKS “”"“IJSKOFFIE”"""
Oh kut
Ik zon sowieso nooit .
Ja ik had al heel veel schuim toen ik het poeder met een beetje water mengde met m’n mini-mixertje. Deed er daarna meer water bij en toen ging het over de rand toen ik mixte. Ik vond het wel aardig sterk.
Mag ik het met (soya)melk maken ipv water om het koude espressomengsel aan te lengen, of ben ik dan gewoon iets heel anders aan het maken?
Schreeuwlelijk
Je maakt dat een ice latte ofzoiets. Maar het zou wel kunnen. Ik denk toch dat je wel nog een beetje water nodig hebt en de rest aanvult met melk.