Stel je persoonlijke vraag #9

Ik gil wel eens in de auto als ik heel gefrustreerd ben, lucht heel erg op. En bij concerten soms, als het kan. Love billen!

Edit: Ik bedoel gillen, maar love billen ook!

40 likes

Dankjewel voor je reactie! Gelukkig is het inmiddels al zo’n 8 jaar geleden en heb ik het wel kunnen verwerken. Jammer dat zo’n dingen (te vaak nog) gebeuren, maar ik ben vooral blij dat ik er niets erg aan heb over gehouden.

3 likes

Late reactie maar ik heet al mijn leven lang Bep, naast mijn normale naam.
Mijn ouders krijgt wel eens vragen hoeveel dochters ze nou heeft. Lisa (nepnaam van mijn zus) Dana (mijn echte naam) en Bep?

5 likes

Ik heb dit precies andersom. Onzeker over of ik leuk ben/persoonlijkheid/uiterlijk en zelfverzekerd over werk(/studie).
Maar een tijdje geleden was dit (nog) niet zo. Wat voor mij veel veranderd heeft is om in een werkomgeving terecht te komen met een hele rustige/aanmoedigende baas en collega’s (helaas niet voor iedereen weggelegd), nadenken over eventuele andere wegen die ik zou kunnen volgen als ik m’n ‘ideale’ doel niet bereik, maar ook het feit dag ik het werk wat ik nu doe inmiddels al best een tijd doe, en het gevoel van ervaring hebben geeft best veel rust. Ik weet niet wat bij jou de reden is voor de onzekerheid, maar wilde je een hart onder de riem steken dat dit wel kan veranderen!

Wow heftig zeg!

1 like

Love je het wanneer iemand je señorita noemt?

• Sí me gusto mucho en mi corazón
  • Praat Nederlands met me
  • Nee rot op
  • Alleen als Shawn Mendes het zegt

0 stemmers

Ben je benieuwd hoe het danst zonder Marco Borsato?

• Ja oprecht
  • Nee eigenlijk niet
  • Ik heb geen vergelijkingsmateriaal
  • Wat is dit voorn domme songtekst ga weg joh

0 stemmers

Mami vind ik wel sexy. Maar señorita is gewoon mevrouw in het spaans… niks sexys aan mevrouw

2 likes
  • It feels like something’s heating up, can I leave with you?
  • I don’t know but I’m thinking about really leaving with you.
  • Sing it one more time.

0 stemmers

O Jaa! Maar nu je het zegt: dat heb ik twee jaar geleden nog wel gedaan :scream:

1 like

Wat is een schappelijk bedrag om bij te dragen aan een cadeaubon voor een vertrekkende leidinggevende? Ik heb anderhalf jaar met haar gewerkt. Ik vind haar best aardig.

• 5
  • 7,50
  • 10
  • 12,50
  • 15
  • 17,50
  • 20

0 stemmers

En ook ff een numerieke

• 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

0 stemmers

Haring?

• Met uitjes
  • Zonder uitjes
  • Lust geen haring

0 stemmers

Ik vind dit wel afhankelijk van met hoeveel man je bij legt! Stel je zit maar in een klein team van 5 man, zou ik wel meer bijleggen dat ik een groep van 20 collega’s.

Ik heb nog nooit haring op. Staat op Mn bucketlist.

4 likes

Nep Nederlander.

2 likes

daarom ga ik dit najaar lekker in eigen land op vakantie en al deze dingen uitproberen/vreten. First stop Groningen mocht iemand meewillen/meeten.

Tattatours 2019

15 likes

Hahahaha. Weet je wat ook lekker is? Frikandel speciaal!

2 likes

Omdat in grote groep er wel vaker collega’s weggaan, waardoor je wel veel kwijt bent als je het allemaal optelt. Met een grote groep moet iedereen ook maar een vrij klein bedrag bijleggen om toch een mooi afscheidscadeau te geven, terwijl dit in een kleine groep niet het geval is.

5 likes

Oh in jouw situatie had ik dan ook zeker niet meer dan 5euro gegeven hoor!

We zijn met een stuk of 20 mensen, ik ga zelf ook weg maar verwacht zelf niks eerlijk gezegd. Heb vandaag een klein cadeautje gehad. Ik ga voor de 10 euro denk ik.

1 like

Ik dacht dat ik meerdere antwoorden kon kiezen maar sex is er dan 1 van.