Stel je persoonlijke vraag #9

ZIjn er bepaalde forummers die jij “mist”? Die er niet meer zijn (of natuurlijk onder een andere naam)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij forummers gemeet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je weleens een forummer tegengekomen?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Heb jij andere forummers op social media?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik heb nooit forummers gespot ik word altijd gespot. En ik kom @hectometer heel vaak tegen.

Ik zou best willen meeten en vooral met de medemoeders en hun kindjes. Lijkt me echt leuk!

2 likes

Dit was/is er letterlijk maar geen idee meer waar en door wie!

1 like

Hectometer toch! Forum blind dates geloof ik!

4 likes

Ja klopt volgens mij!

Zo hebben @Opheliac en ik elkaar ontmoet. Ben nooit meer van haar afgekomen helaas :woozy_face:

21 likes

Vooral een schending van jouw auteursrecht!
Dat mag hij helemaal niet doen zonder jouw toestemming.

1 like

Volgend jaar, iedereen rond de zelfde tijd vakantie nemen en dan road trip naar belgie

5 likes

Allemaal met @Kusjessoldaat meeliften

4 likes

Ik heb veel mensen van een ander forum op sociale media. Sommige zitten hier ook nog steeds.

Sommige hebben hun identiteit verklapt door foto’s van insta hier ook te plaatsen.

:crazy_face:

Heb je ooit een forummer gezien/ben je ooit een forummer tegen gekomen zonder dat zij wist dat je haar kende van het forum?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Semi haha. Ik zag op het egf een foto van iemand langs komen en ik herkende haar door die foto. Ik wist al wie zij buiten het forum om was, dus dat telt misschien niet helemaal. Maar ik wist dan weer niet dat zij op het forum zat.

Ik ben dan benieuwd of diegenen niks durfde te zeggen of sowieso liever niks zeggen of wat de reden dan was. Ik zou het juist leuk vinden als iemand me aansprak door het forum. Al heeft niet iedereen dat misschien.

1 like

Ik heb ja gestemd, dus als ik voor mezelf moet spreken: het is iemand die ik vrij regelmatig via werk zie en daar heb ik niet per se de behoefte dat mensen weten dat ik hier zit en wat ik zeg.
Als het buiten werk zou zijn, zou ik er minder moeilijk over doen denk ik! En ligt ook aan de persoon inderdaad.

1 like

Ik vraag me nog steeds af waar Marbella is gebleven.

22 likes

Ben jij een ramptoerist?

• Ja
  • Nee
  • Beetje

0 stemmers

Dat zeg ik toch? Dat 5 dagen van de 7 imo veel zwaarder is dan maar 3 van de 7 ofzo. Jammer dat je zo snibbig reageert.

2 likes

Dit

Auto ongeluk niet
Burenruzie sta ik met Mn camera klaar. Ik ben ook zo iemand die het dan naar Dumpert stuurt.

36 likes

Zo is het niet voor iedereen.