Wat je even kwijt wil #23

Eet jij ook kiwi met schil? Ik moest door de vlog van Monica nog aan @Krabsalade haar vriend denken. De broer van Monica was daar ook een kiwi met schil aan het eten.

3 likes

Ik hoor ze al niet meer. Maar ik denk dat ik gewoon te vast slaap. Ik ben helemaal lek geprikt. En ik kan ook niet stoppen met krabben :expressionless:

Hoor net dat ik morgen ineens vrij ben. Hoe lekker! :heart_eyes: Nu dus al weekend!

10 likes

Nee moet er niet aan denken hahajw

1 like

Oh die muggen. Ik heb het idee dat echt niks helpt en ik zie ze niet :sob: waar is dat citroenspul als je het nodig hebt (werkt waarschijnlijk niet eens maarja)

1 like

Haha daarom ook de poll gemaakt. Ik ben echt iemand die als eerste er staat hoor om te kijken. :rofl:

2 likes

Kut, ik heb morgen mijn eerste afspraak met de tandarts na mijn verhuizing (dus andere praktijk). Maar zie net dat ik het oude dossier een jaar geleden zelf opgestuurd heb gekregen met de mededeling om dat naar de tandarts op te sturen. Nooit gedaan dus. Oeps.

Ik luister al ruim een uur "oude gouden foute "nummertjes zoals Whitney Houston i wanna dance en im so exited van the pointer Sisters , en ik zing hardop mee.

1 like

Mijn managers zaten net op een terras voor hun managementuitje. Ik ben aangeschoven, heb in ongeveer 30 seconden twee glazen wijn geinhaleerd en ben naar kantoor gegaan. En daar ben ik nu. Morgen laatste dag!!!’

1 like

Echt ik heb echt de beste vader die ik me maar kan wensen ik hou zo ontzettend veel van hem maar wat is hij af en toe frustrerend en vermoeiend en raar om mee om te gaan.

We besloten spontaan vandaag eindelijk weer eens met zijn allen uit eten te gaan (mn zusje, moeder, vader, mijn vriend en ik). Mijn vriend had eigenlijk geen zin maar mn vader zat nog grapjes te maken dat ie maar ‘onder protest’ mee moest. Eigenlijk is mn vriend altijd de sjaak met zijn grappen en grollen (hij kan soms best een beetje doorslaan daarin) maar mn vriend weet ondertussen dat en kent mn vader zn gebruiksaanwijzing dus lacht gewoon mee en pikt alles, hoe grof zn grappen soms ook zijn (echt wat dat betreft heb ik het echt getroffen want ik denk dat heel weinig mannen op die manier met mn vader weten om te gaan).

Nou zitten we dus in het restaurant, voorgerecht en hoofdgerecht besteld en opgegeten. Mn vader grapt nog over mn vriend zn bestelde combi (gegrilde kip met pasta bolognese) maar okee hahah grappig en zo gaan de grappen over elkaar redelijk heen en weer. Dus de borden weggehaald en we zitten gewoon nog rustig vraagt mn vader opeens random de rekening. Mn zusje en ik keken elkaar nog aan van okeeee dan en zeggen iets in de richting van nou hahaha opeten en wegwezen dus. En mn vriend nou was lekker he dat toetje hahah. Hij is een enorme zoetekauw dus wil altijd nog wel een toetje maar hij zei het gewoon als grap want ja is geen ramp. Zegt mn vader opeens geïrriteerd tegen m ‘nou jij wilde eigenlijk niet meegaan omdat je weer vroeg op moest staan enzo dus wat zit je nou’. Maar okee mn vriend negeerde hem en we liepen naar de auto en niks aan de hand want we zaten nog te grappen met elkaar. Maar hij werd zomaar steeds geirriteerder en meer gefrustreerd, dat merkten we aan alles. Brengt toch weer een soort nare nasmaak aan zo’n gezellige avond en ik weet mn vader heeft psychische issues (hoge trots, dominantieproblemen waar eigenlijk de rest uit voortvloeit) en loopt daarom ook wekelijks bij een psychiater maar ik word er soms zo gefrustreerd van dat ie zo opeens om kan slaan en dat we soms dan op zulke momenten echt op moeten letten wat we zeggen anders loopt het weer voor iets onbenulligs uit de hand en het legt echt zo’n nare druk om de sfeer. Echt mn vader is echt een topvent en hij heeft letterlijk alles voor zijn gezin over, maar is soms zo’n rare vent en dat frustreert me zo af en toe en nu ook.

Lijkt me moeilijk. Misschien kun je op een ander moment het met je pa kort erover hebben?

Maar wel fijn dat je vriend zo relaxt blijft :wink:

Ik was om 19:00 in slaap gevallen op de bank en vervolgens werd ik om 22:30 wakker. Drie keer raden wie er nu klaar wakker is :+1::+1:

@Jumpsuit Ik vraag het even hier als je het niet erg vindt :blush: : Welk product gebruik jij ook alweer na het scheren?? Had het een keer opgeslagen maar kan het niet meer vinden. Het was iets tegen bultjes etc

ik heb net heel volwassen drie insecten doodgeslagen zonder panisch te gaan gillen :smirk: een enorme dikke mot/vlinder achtig beest, een vies soort insect dat ik niet kende maar er goor uit zag en een dikke tor met een rood lijfje dat kraakte toen ik hem kapot sloeg. goede score al zeg ik het zelf :joy: helaas zit er nu nog ergens een mug dus die is de volgende

1 like

liep mijn keuken in en schrok me helemaal rot door een dikke vette mot en ineens floepte ik er ‘bitch, je liet me schrikken’ uit
en toen moest ik lachen om mezelf. dat heeft er vast heel dom uitgezien
:thumbsup:

33 likes

Ik heb vandaag mijn eerste insta-story ooit gepost :smirk:

4 likes

Vanish pfb!

https://www.bol.com/nl/p/pfb-vanish-scheerlotion-120ml/9200000005227474/

1 like

We waren vanochtend om half 4 thuis. Ik kon toen natuurlijk niet meer slapen. Dus na een lange douche ben ik om 6 uur gestart met het leeghalen van de camper. Ik zit nu even in de tuin voor thee, ontdek ik een kikker die in m’n gieter zit en er probeert uit te springen. Hoe lang zou die kikker er al in zitten…

2 likes

Mijn collega’s hebben het er altijd over dat ze zo vroeg zijn half acht blablabla soms zelfs 7 echt vroeg.

Nou ik zit hier omdat ik wil doorwerken en iets eerder weg en er is niemand te bekennen. Lekker rustig wel :grin:

4 likes