Stel je persoonlijke vraag #9

Omdat ze zelf ook aangeeft dat het niet zo goed (bij tijden) is voor haar gezondheid. Het lijkt me voor niemand gezond om zoveel te werken eigenlijk.

@anon86562306 ik ken je situatie inderdaad niet en daar dus misschien wat aannames op gedaan. Toch denk ik nog steeds dat 80 uur per week werken gewoon te veel is en zal wellicht je taken delegeren (prioriteren) minder stress veroorzaken.
Maargoed als jij maar blij bent met je baan toch!
Ik had m’n eerste bericht inderdaad wat ongenuanceerd opgeschreven (@Banananana

@anon86562306 ik ben wel benieuwd of je compensatie krijgt in geld of tvt-uren voor de hoeveelheid extra uren die je er in stopt?

Verder goed dat je kan aanvoelen (en de ruimte hebt) om minder uren te maken als je te veel strsss ervaart!

Beiden.
Mag ik zelf kiezen. Ik kies gedeeltelijk tvt, raak mn snipperdagen nooit aan en laat die dus uitbetalen en wat er dan overblijft spaar ik als bonus. Is dit jaar in de aanschaf van m’n huis gegaan :grin:

2 likes

Dan is het opzich eigenlijk wel chill, als je het verder ook leuk vind om te doen en mentaal goed trekt! :slight_smile:

Vraag me wel af hoe die uren worden weggeboekt, want op een gegeven moment kom je met weken van 50-80 uur ergens in de knoop met de arbo lijkt me. Maargoed, dat is een ander verhaal :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb deze net besteld en ik wil hem gaan verven, want de kleur past niet bij de rest van mijn kamer. Mijn kamer is paars/roze en alle meubels zijn wit (want ikea). Welke kleuren zal ik hem verven?

• Alleen wit
  • Wit met roze
  • Wit met paars
  • Wit met lila
  • Anders, nl…

0 stemmers

ben jij ooit in parijs geweest?

• ja
  • nee

0 stemmers

en vond je het een leuke stad?

• ja
  • nee
  • neutraal

0 stemmers

Ik ben nu wel benieuwd wat voor werk je doet (als je dat wilt delen natuurlijk)

2 likes

Alleen met de auto over de peripherique onderweg naar zuid Frankrijk. Trauma’s aan overgehouden.

2 likes

o jee, wat dan?

nou mijn vriend wil daar dus nog heel graag heen en ik heb niet zo veel met parijs. maar ik dacht misschien toch worth the try, en alleen al voor hem
dus hopelijk krijg ik geen ‘spijt’ haha!

Zo ver mogelijk van mij vandaan aub.

28 likes

Ja dat is de ringweg en dat was altijd echt een drama in de auto haha. Ook met de kaart ging dat op de een of andere manier nooit soepel. M’n ouders kregen altijd ruzie. M’n moeder is nog eens bijna echt uitgestapt geloof ik :sweat_smile:

Maar ben verder nooit in de stad geweest. Ergens wil ik er nog wel eens heen, maar tegelijkertijd lijkt het me ook niet heeel boeiend. Net als jij denk ik haha

3 likes

Na die vertoning met een fietskoerier en de opblaastent heb ik mijn Utrechtse identiteit ingeleverd.

De enige echte optie is de maasstad.

6 likes

Ja tuurlijk, €250 per dag.

1 like

Anoniem: werk jij eerder meer of minder dan je contracturen?

• Meer uren dan mijn contract
  • Minder uren dan mijn contract
  • Ongeveer evenveel als mijn contract

0 stemmers

Als je meer werkt dat je contract, wordt dit dan gecompenseerd?

• Ja, daar word ik voor betaald
  • Ja, tijd voor tijd
  • Nee, maar ik compenseer dit zelf onofficieel
  • Dit wordt niet gecompenseerd, en overwerken wordt van mij verwacht
  • Dit wordt niet gecompenseerd en overwerken is mijn eigen keuze

0 stemmers

Tvt en dat vind ik echt zo achterlijk. Ik werk niet fulltime dus heb in principe genoeg vrije dagen, kom al 2 jaar op tijd niet aan mijn vakantieuren toe omdat ik mijn vrije dagen dus opvul met m’n tvt uren. Zou echt willen dat ze het gewoon betalen.

Het gaat bij mij een beetje in vlagen. De afgelopen weken is het erg druk en zit ik geregeld tot later op kantoor, maar als het rustig is kan ik ook wel eerder weg. Heb momenteel vooral moeite met de opleiding die ik doe en dat ze verwachten dat ik daar wekelijks een halve dag aan zit naast mijn 40 urige werkweek en daar geen compensatie voor mag.

Waarschijnlijk een domme vraag, maar als je zoveel overwerkt, waarom geven ze je dan niet een contract met meer uren?

Dan kunnen het nog steeds twee steden zijn :grin:

1 like

Bij mij zit 3 uur per maand overwerk in mijn contract. Ikmcompenseer dat grijs, vind mijn manager niet zo goed.
Ja euh ik werk niet gratis.

1 like

Dat vraag ik me ook af haha. Het zijn gelukkig nu nog maar een paar uur per week, voorheen was het 15/20 uur, nu max 5.