JAA DAT KEEK IK OOK. geen idee hoe het heete omg.
Ja makeup is mijn talent. Vind het wel stom om te zeggen dat het een talent is, mja kan er nou eenmaal niks aan doen dat ik er verdomd goed in ben.
(Ben ook gewoon in te huren dus hit me up )
ik droomde dat er een topic was met vragen over wat je denkt te weten over de ander.
dus bijv. woon ik op mezelf? rook ik? werk of studeer ik? doe ik aan een sport
en dat je dan moet stemmen en dat de antwoorden dan eronder staan
bestaat er zo’n topic, nee toch? waarom heb ik dit gedroomd?
Ik vind do re mi op een instrument al talent haha. Laat staan wat jij allemaal doet!
Jaaa zo leuk!
Maar Nederland won echt zowat nooit haha
Misschien iets van 2 truths 1 lie? Dat bestaat/bestond wel
o ja!
Ja zelfde! Heb ook mwah gestemd. Vind mezelf er eigenlijk ook te oud voor, denk dat ie er binnenkort maar uit gaat.
Ja dit was geweldig!!! Net als het swingpaleis (heeft hier verder geen enkele link mee behalve dat het niet meer bestaat en ik het top vond)
Edit: Ik bedoel kijk deze intro die 10 minuten duurt het kan toch niet beter
met feeel lieeee ceeeeeh
Ik ook en never nooit meer (al waren de kampen wel leuk). Dat ze ergens een tent zonder bodem maken die deels is afgegraven en dat je daar boven moet poepen en dan weer een laagje zand erover moet gooien. En dat je er dan bijna invalt omdat je niet zo stabiel staat. . Ik kan niet staand plassen laat staan zo poepen.
Ik las Freddie ipv Fedde en dacht: jaaaaa! Dus
Anders: Freddie
Gelukkig hoef jij het ook niet te doen als je dat niet wil.
Ik ben gelukkig en vind het wel wat aan, anders zou ik wel ander werk gaan zoeken. Het is zwaar, maar geeft ook ontzettend veel voldoening.
@Banananana geen cancer cure, wel werk wat ik belangrijk vind.
Ik zeg ook niet dat het gezond is. Van tijd tot tijd heb ik ook last van stress klachten en gaat het wat minder met me (en minder ik ook met werken), maar mn hele leven is zeker wel ‘een klap aan’.
Als jij het maar ok vindt toch!
Oprechte vraag hoor maar op welke manier heb je daar respect voor? Ik zie het nl. meer als geen prioriteiten kunnen stellen, geen grenzen aan kunnen geven etc.
Wildkamperen is mijn favo. Het liefst in een warme omgeving, zonder tentje. Gewoon op een matje, slaapzak onder de sterrenhemel. Love it
Dit gaat over iemand hier he. Misschien leuk om niet zo over haar te praten alsof ze er niet bij is.
Ik hoef er geen respect voor, het is mijn eigen keuze en iets waar ik me goed bij voel, maar dit is ook een beetje een rare conclusie als je mij en mijn situatie niet kent.
Het werk gaat bij ons door van 6:00 - 20:00 uur, 7 dagen per week, dus heeft niets te maken met prioriteiten. Eerder met een te hoog verantwoordelijkheidsgevoel en betrokkenheid.
Daarnaast kan ik ook prima mijn grenzen aangeven, ik heb geen leidinggevende op mijn locatie en heb niemand die mij verteld wat ik wel en niet moet doen, dus daar vallen ook geen grenzen aan een ander aan te geven.
Geen respect, maar geen aannames en veroordeling om keuzes die ik zelf maak zou ik erg waarderen.
Vraag het me meer af omdat ik je al best vaak heb zien antwoorden op deze vraag en je meerdere keren hebt gezegd dat je te veel stress hebt en het soms te veel is. Maar dan werk je wel 60 uur per week terwijl het niet noodzakelijk is?
Lijkt me persoonlijk geen klap aan nee om zo te leven, zeker gecombineerd met de stress. Je moet het uiteraard zelf weten maar ik zie je vaak het benoemen dus gaf een reactie.
Het teveel aan stress gaat in fases. Soms wordt het me even teveel. En dan neem ik dus een stapje terug.
Deze week doe ik nog een uur of 50 en volgende week en de drie weken erna tot mijn vakantie heb ik mijn agenda zo gepland dat ik even terug ga naar een uur of 30-35. Voor mij is dat stapje terug voldoende om weer even op te laden (plus daarna heb ik ook 3,5 week vakantie).
En als ik het hier noem heb ik even zo’n periode (afgelopen 2.5 jaar is dit de derde keer dat het even heftig is), maar tussendoor vind ik het vooral heel erg leuk.
En ik kom inderdaad van 80 uur per week, maar toen zat ik ook nog in een andere functie. En ik heb voor mezelf wel bepaald dat ik daar inderdaad niet gelukkig van word.
Nu ben ik dat wel.