Ja maar dat kun je dan over alles zeggen. Persoonlijk vind ik een blazer of nette schoenen ook onzin en niet lekker zitten, maar sommige functies vragen er nou eenmaal om.
Ik kan geen enkel aspect van mijn leven bedenken dat ik zo leuk vind dat ik er zoveel tijd in zou willen investeren. Ik hou juist van de diversiteit in mijn leven. Maar ik vind het daardoor juist ook wel weer bewonderingswaardig wanneer mensen iets hebben dat zo belangrijk voor ze is dat daar een enorm deel van hun leven in willen steken.
Hoe was dat voor jou toen je opgroeide? En kijk je er nu anders op terug dan je toen deed?
https://www.mediacourant.nl/2015/10/quinty-trustfull-stopt-met-drinken-uit-douchekop/
Tikje random, maar moet altijd hieraan denken als ik water drink onder de douche
Ze zijn inmiddels de 21e eeuw langzaam aan het binnenstappen, de BVG ticket app werkt echt uitstekend.
Er is maar 1 Maasstad.
Not sure if sarcastic haha
Nou, de Mediacourant is in principe geen satirische website, maar die redacteur moet in een cynische bui geweest zijn om dit als nieuws te publiceren denk ik haha
Lang verhaal, sorry
Was nog in mijn vorige functie, dus ik had alleen mijn projectleider als leidinggevende op locatie en die deed het zelf ook. Maar dit is wel al ruim anderhalf jaar terug he en dat heb ik ook maar 6 maanden gedaan.
Ik werkte van maandag tot vrijdag ongeveer 13 a 14 uur per dag van 6/7/8:00 tot 20/21/22:00 uur. Dan at ik in het personeelsrestaurant inderdaad. Als ik thuis kwam ging ik nog een half uurtje met mn vriend op de bank zitten, 20 minuten lopen met mn hond, douchen en naar bed.
Op zaterdag ging ik meestal van 8:00 - 13:00, zodat ik daarna even kon lunchen met mn vriend. Zaterdagavond planden we ook dingen met vrienden, concerten, uit eten, bios, dat soort dingen. Zondagochtend sliep ik uit, ging ik de weekboodschappen doen en maakte ik ontbijt op bed voor mn vriend. Daarna ging ik werken van 13:00 - 17:00 ongeveer terwijl mn vriend het huishouden deed.
Dan gingen we samen uitgebreid koken en lunches mealpreppen voor de hele week en naar bed.
Als m’n vriend niet zo geduldig, begripvol en behulpzaam was geweest die periode had ik het absoluut niet gekund. Na dat half jaar ging onze relatie er wel onder lijden en ben ik in overleg met hem gestopt met de weekenden, doordeweeks heb ik toen wel nog hetzelfde gehouden tot nog 4 maanden later. Toen deed ik dat allemaal al 10 maanden en had ik het gevoel dat het beter was om af te gaan bouwen, toen merkte ik ook pas hoe moe ik was en heb ik het daar hier ook over gehad.
Na nog 9 maanden maakte ik mn promotie naar projectleider en ben ik op die 55 - 60 uur blijven hangen en daar voel ik me prettig bij. Mn vriend heeft reistijd dus we zijn even lang van huis nu.
Nu ik zelf projectleider ben bescherm ik mijn vervanger van mijn oude functie wel voor hetzelfde gedrag hoor. Het is inderdaad niet gezond.
Mn relatie is trouwens na dat dipje echt sterker dan ooit en we zijn nu dus echt vies gelukkig en verliefd weer samen. Heb voor mijn gevoel een hele goede balans gevonden, ook al vinden anderen 55 uur misschien veel.
Ah alsjeblieft geen Eurovisie songfestival in Rotterdam, dan spring ik echt van de (Erasmus)brug.
Ik mot geen dagjesmensen hier, die horen in Amsterdam
@Yzile Jaaaa Habbo!!! Zo vaak stiekem met de huistelefoon gebeld als mn ouders aan het werk waren
Heb jij de docu serie 7up al eens gezien?
- Ja
- Nee
- Waar heb jij het over??
0 stemmers
Hierin volgen ze een groep Engelse kinderen uit verschillende klassen vanaf dat ze 7 zijn, elke 7 jaar. Ze zijn nu bij 63! Ga kijken!
Dit klinkt echt heel interessant. Waar kan ik dit zien?
Ik geloof dat 63up op NPO komt dus misschien NPO start/plus of zoiets? Heb t wel vaker langs zien komen ergens maar misschien is dit een dooie mus… sorry alvast.
Het liefst eet ik van deze drie:
- Cracker
- Beschuit
- Brood
0 stemmers
Ik sta echt perplex, ik had geen idee dat mensen dit deden Ik spoel alleen even mijn mond wanneer er bijv. shampoo in mijn mond gekomen is, anders niet. Zou dit echt nooit zelf bedacht hebben; in mijn wereld zijn drinkwater en water uit de douchekop totaal verschillende dingen
Geen oordeel verder hoor, maar ik ben gewoon verbaasd, haha
Deze jurk
Als ‘uitgaansjurkje’ op een plek waar mensen zich soms heftig uitdossen
- Ja!!!
- Ja wel oke opzich
- Nee lillek
- Anders
0 stemmers
heb jij nagellak op?
- nee
- ja
0 stemmers
Net eraf gehaald wat morgenochtend een afspraak voor gelnagellak. Echt zin om weer ff langer dan 2 dagen mooie nagels te hebben.
Wanneer stem jij in dit topic?
- Wanneer ik op de wc zit
- Tijdens het reizen (OV)
- In bed
- In de file
- Tijdens het ontbijt
0 stemmers
Waarom zo weinig opties?
Wanneer niet?
Durf jij een chocolade croissant te eten onderweg naar
- Een trouwerij
- Een begrafenis