Stel je persoonlijke vraag #9

Ik durf het wel maar ik hou er niet van :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik durf en wil altijd en overal wel een chocolade croissant (te) eten :ok_hand:t3:

5 likes

Bedoel je dit vanwege het gevaar om te knoeien? Of is er een andere reden om dit niet te durven haha

1 like

Allemaal niet. Ik en bladerdeegachtige brood dingen gaan niet samen.

2 likes

Eigenlijk alleen een collegedag/werkdag. Met name omdat ik een keer een choco croissant op had toen ik naar mijn vrijwilligerswerk ging toen ik nog studeerde, en dat iemand pas een uur nadat ik binnen was zei dat er chocolade op mijn wang zat. Heb dus met allerlei mensen gepraat terwijl dat prominent op mijn gezicht zat. Sindsdien durf ik het niet meer te eten voor belangrijke events.

4 likes

Kanzi appels!

7 likes

Zoals @Truitje zei zou ik het niet zo snel doen. Ouderen nemen vaak geen blad voor hun mond en vooral met oudere mannen zou ik me er toch niet zo prettig bij voelen.
Mijn oma kon bijvoorbeeld ook altijd tegen de schoonmaaksters katten als ze hun haar niet leuk hadden of moderne kleding droegen.

2 likes

Precies hetzelfde verhaal hier! Ook een vader die 80 uur of soms zelfs meer werkte met een eigen zaak. En er ook nog eens door de crisis geen klap aan over gehouden waardoor hij zelfs nu (69) naast zijn super karige pensioen 3 dagen moet blijven werken. Merk ook dat onze relatie met hem nu wel echt veeeel beter is dan toen we nog kinderen waren. Echt zó zonde.

Heb van mijn ouders dus ook heel erg een ‘niet zeuren maar doorwerken’ mentaliteit meegekregen. Onbewust overigens hoor, niet dat ze dat letterlijk zeiden. En daar dan weer 2x overspannen door geweest en een burn-out gehad.

Dus nee, ik raad het ook echt niemand (met kinderen) aan

3 likes

Hier nog een vader die altijd aan het werk was/is (wel minder) vaak zag ik hem dagen niet. Inmiddels wel een goede band met hem en ik waardeer hem ook heel erg.

1 like

Dit was mijn eerste pol dus ik moest nog uitvinden hoe het werkte :see_no_evil:

Ik werk 24 uur maar dat is voltijds in mijn sector

1 like

Als jij de wachtkamer van de huisarts binnenkomt zeg je dan goedemorgen/goedemiddag of iets van die strekking?

• Ja
  • Nee
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Ik zit nu in de wachtkamer vandaar. Tot nu toe is er 1 iemand geweest die niks heeft gezegd.

Ik zeg het wel maar ik vind het heel lastig. :woman_shrugging:

3 likes

Oh die was ik vergeten! Die zijn heerlijk

1 like

gebruik jij een papieren agenda, online of allebei?

• papier
  • allebei

0 stemmers

ps. op het werk een online agenda maar mijn werkagenda tel ik ff niet mee, dus alleen voor prive afspraken bedoel ik!

Geen. Ik onthoud mn afspraken. Heb 1x een agenda gekocht toen ik het niet meer kon bijhouden. Toen had ik 3 bijbanen, 2 extra vakken en moest ik 4x in de week ergens heen om te revalideren. Toen lukte het me niet meer.

Ik heb tig testen gehad en elke keer ADHD maar toch weer een keer add. Nouja inmiddels doe ik er nagenoeg nog iets op uit. Hopelijk heb je wat aan de test, succes.

1 like

Geen

deze poll is voor mensen die dus wel een agenda gebruiken haha en dan een van die 3.

4 likes

Ik heb helemaal geen tijd (zin) om een papieren agenda bij te houden. Dan moet alles zo netjes mogelijk opgeschreven worden en heb nogal eens dat afspraken verschuiven.

2 likes