Stel je persoonlijke vraag #9

Jaa dit vraag ik mij ook allang af.

1 like

Ja precies, chips als friet/patat of anders in het Engels zeg ik ook als tsjips. Maar ik hoorde laatst mama het ook zeggen voor dat uit de zak en nu weet ik niet meer wat ik zelf normaal altijd zei? :woman_shrugging:
Ik denk idd ook sjips en iedereen die ik verder ken zegt dat geloof ik ook gewoon. Blijkt ook uit de stemmen hier

Mag dit niet dan? :astonished: ik gooi er ook graag champignons onder namelijk

1 like

:-1:

1 like

Hahahaha inderdaad. Wij hebben in google translate een bericht getypt en aan de eigenaresse van het restaurant laten lezen toen we gingen afrekenen. Zij vertelde het aan de ober en die ging ze erop aanspreken geloof ik. Ik was bang dat ze ons achterna zouden komen hahaha dus we zijn snel weggegaan.

1 like

Nou ik bedacht me: hoe bedoelde de psycholoog het? Het kan natuurlijk ook dat iemand nul om uiterlijk geeft en zo problemen met zichzelf en omgeving krijgt en dat kan een onderdeel van behandeling zijn. Je hoeft er niet automatisch van uit te gaan dat @koffiekopje uiterlijk heel belangrijk acht toch?

Edit: ik vind het sowieso een lastige vraag.

Volgens mij vinden ā€œwijā€ uiterlijk allemaal redelijk belangrijk. Als in, dat er aardiger wordt gedaan tegen knappe/verzorgde mensen, die verdienen meer etc. En ik denk dat dat onbewust ook gaat. Want je kunt wel zeggen dat je uiterlijk onbelangrijk vindt, maar in hoe we ons opstellen als persoon richting een knap VS een lelijk VS een gemiddeld persoon, ik heb daar zelf geen precies antwoord op. Ik wĆ­l het niet belangrijk vinden, maar ik denk dat ik niet zoveel te willen heb.

2 likes

heb jij een jas gedragen deze week?

• ja
  • nee

0 stemmers

Om 07:30 s morgens op de fiets. En die jas ben ik trouwens vergeten mee te nemen aan het einde van de dag omdat het toen veel warmer was :’)

Het was woensdag en donderdag best fris om half 7 op de fiets :grimacing:

heb jij een vakantie (lang, kort) op de planning staan voor deze zomer?

• ja
  • nee
  • dat is wel het plan, maar nog niet geboekt/geregeld

0 stemmers

@ellegirltalk jij dus ook haha
ik vind het irritant dat het nog niet geregeld/geboekt is
ik wil ergens naar uit kijken. wij denken aan 2 citytrips

1 like

Gisteren achtergekomen dat tickets vet duur zijn :frowning: En het komt financieel slecht uit voor mij, maar kan mijn vakantiemaatje niet teleurstellen dus ik zoek nog naar een soort oplossing. Wat dat is weet ik nog niet. Tickets worden steeds duurder en air bnbs ook schaarser.
Heb je een paar opties waar tussen je kan kiezen qua steden, of is het nog blanco?

Ik word overigens zenuwachtig van vakanties regelen, vind het echt helemaal niks dat uitzoeken dus ik stel het maar uit en uit :’)

1 like

nee ik ben niet vakantiegebonden maar mijn vriend wel (studeert nog) en een vriendin van mij is leerkracht haha dus zij ook @Runnerlongs

@ellegirltalk ja best blanco haha. wij wilden echt voor last minutes gaan, maargoed dat wordt ook steeds maar duurder dus een beetje naĆÆef gedacht dat het wel zou lukken lol

1 like

in ieder geval Europa en verder echt nog blanco haha

Alleen digitaal.

Ik heb ā€˜nee’ gestemd maar ik ben net terug van vier dagen Lissabon (aanrader trouwens, ook pas twee dagen van tevoren geboekt) en ga eind oktober naar Zuid-Afrika. :slight_smile:

3 likes

Nee, ik ga lekker in september en in oktober!

2 likes

ohh thanks dan ga ik daar op letten! waar geboekt?

Zuid Afrika ben ik 2 jaar geleden geweest, ook zooo mooooi <3

In augustus 8 dagen naar Lesbos (Grieks eiland) en in totaal 2,5 week vrij van werk
Wordt voor het eerst sinds mei 2018 dat ik weer langer dan een week vrij ben <3

1 like

Ik ben fan van Ohrid, Macedoniƫ. Misschien waard om te kijken of die bestemming iets voor jullie is. (Niet duur daar ook nog eens)

5 likes