Stel je persoonlijke vraag #9

Eens! Ben ik 2 jaar geleden geweest met vriend, was erg leuk! Alles daar kost inderdaad geen drol, een hele dagtour (bij Laletours!) heb je al voor minder dan 20 euro. Je kan heel vaak uiteten want kost ook geen drol. En paragliden is echt een aanrader (met een instructeur van een berg af vliegen)

2 likes

Jaaaa Laletours is top. Oooh ik ga in augustus en heb er alweer zo’n zin in.

On topic:
Heb jij wel eens van Ohrid, Noord-Macedonie gehoord?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ben je al eens in Noord-Macedoniƫ geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik wil misschien naar Terschelling maar ik wil ongeveer elke dag iets anders dus ik kijk nog even wat ik ga doen

2 likes

@ellegirltalk @Maestoso Nou ik heb een negatief zelfbeeld, dat ik mezelf lelijk vind etc. Toen was de vraag; wanneer vind jij iemand anders lelijk. Ik zei dat ik het uiterlijk niet zo belangrijk vind maar het mij meer om het innerlijk draait. Maar dat ik het gevoel heb dat anderen daar niet zo over denken. Omdat we toch in een maatschappij leven waar helaas er veel naar uiterlijk gekeken wordt. Dus toen vroeg ze of ik in mijn omgeving kon vragen hoe anderen daar over denken. Dus vandaar m’n poll.

Uit de poll blijkt zie je dat innerlijk veel hoger scoort dan uiterlijk. Ik had verwacht dat het dichter bij elkaar zou liggen, nog steeds denk ik dit wel. Niet dat ik de antwoorden niet geloof. Omdat het anoniem is denk ik dat het wel moet kloppen. Maar ja ik weet niet. Het blijft lastig.

3 likes

Maar dat knappe /verzorgde is voor iedereen anders. Het gaat om de klik. En dus ook qua uiterlijk.
Vind dit ook een lastige. Mijn vorige bericht kwam niet uit de verf.

Ja daarom, die klik is waarschijnlijk wel afhankelijk van wat je aantrekkelijk vindt. En dat kan voor iedereen weer anders zijn (ook al heb je wel objectieve knappe mensen).

Dat hoor je niet vaak! Heerlijk.

1 like

@Enthusiasm als jullie er nog zo blanco in staan, misschien is het dan leuk via srprs.me :grin:

1 like

Nog nooit geweest maar wil wel graag. Verschillende vrienden zijn wel geweest en waren enthousiast en schoonouders zijn ook 2x achter elkaar geweest omdat de 1e x zo goed beviel

1 like

Haha dan haat je mij waarschijnlijk nog meer als ik vertel dat ik saus uit een pakje gebruik :see_no_evil: en omdat ik dus zo gek ben op champignons gooi ik die als het kan overal doorheen…

3 likes

Ben jij beter in boeren of in scheten laten? Ik vind mezelf echt een kei in boeren laten. Al vanaf jongs af aan. Daarom denk ik soms dat ik niet zo goed scheten kan laten. Volgens een vriend is dat ā€œzo’n meisjes scheetjeā€. Ik scheet gewoon heel weinig en ik boer heel veel en hard. Maar het schijnt vaker andersom te zijn. Schaam je niet, iedereen doet het, scheet jij meer of boer jij meer?

• Allebei heb ik nog nooit gedaanšŸ™ƒ
  • Ik ben beter in boeren laten
  • Ik ben beter in scheten laten
  • Ik vind mezelf gemiddeld in allebei
  • Ik doe allebei vaak

0 stemmers

Ik ben afgelopen mei in Skopje geweest en was blij verrast hoe mooi het daar was. Helaas was het maar een tussenstop voor ons dus hadden we maar een halve dag, maar veel kunnen zien in die korte tijd! En de omgeving waar we door reden met de bus zag er ook mooi uitšŸ™‚

2 likes

Bedoel je opzettelijk? Dat kan ik allebei niet volgens mij haha.

1 like

Nee ik bedoel niet opzettelijk.Ik schijn altijd al enorm te hebben geboerd. Als kind bleef ik ook maar overal door"boeren". Ik noemde dat een ā€œopluchtjeā€. Bij mijn huidige date liet ik een harde boer, na de eerste ontmoeting. Ja het moet eruit? Hij moest lachen en liet zelf ook een boer. Een boer kan ik echt op commando, een scheet dan weer ABSOLUUT niet.

4 likes

Ik zal het volgende week direct eens proberen wanneer t weer wat koeler is! :sweat_smile: ben stiekem een makkelijke koker dus doe heel veel uit pakjes en zakjes…

1 like

Ik vind het ook verschrikkelijk geschreven, gelukkig zegt de schrijver/schrijfster ook dat hij/zij tof loopt te doen.

6 likes

Bouillon is toch zout genoeg daarvoor

Ohhh verkeerd gelezen, my bad. Ik doe altijd een paar korreltjes bouillon in het kookwater ipv zout

Ik kan mijn boeren zo slecht controleren. Ik zit regelmatig op kantoor met m’n collega’s en dan komt plotseling een boer op. Meestal kan ik net op tijd m’n mond dicht doen. M’n collega’s negeren me beleefd haha, maar echt zo aso.

Ik kan gewoon geen boer laten. Alleen een tijd geleden liep ik gewoon door mijn huis en ontsnapte er echt ineens een keiharde boer en ik reageerde echt zo :frowning::frowning::face_with_raised_eyebrow::grimacing::joy:

6 likes