Ik heb altijd dat stomme lied in mn hoofd als er ook maar iets van dat programma op popt ergens.
Mijn ouders hebben denk ik nog nooit van instagram gehoord
Ik vind dit kanaal zo leuk maar ik maak nooit de recepten na aangezien hij 9/10 keer in het bos kookt en alles homemade is haha
Een happy meal!
Ja gadverdamme zeg wat een figuur is dat
Jesus blast from the fucking past he. Wie of wat was dit ook alweer
Ik zie nu pas dat ie spijkers in z’n kop heeft.
Doe ik ook
De ark van stekeltje. Stekeltje heeft ook een bandenspoor op z’n hoofd. Zo’n disturbing kinderprogramma
Hahaha wat de faaaak. Waarom maakten mensen in onze jeugd zulke idiote programma’s. Ik klikte even door op youtube en kwam bij aan afl met een neushoorn en ineens een golf van herinneringen. Dat ik dit altijd keek met mn broertje en dat we dan ook zo achterlijk gingen praten tegen elkaar.
Vanaf 5:00
Altijd zo akward wanneer ik vraag of mensen dit programma kennen. Jaa dr was een ark met een egel en die egel had een bandenspoor op zn hoofd…
Sap de aardwortel kennen ze dan wel. Die was ook van dit programma geloof ik
Echt ziek eigenlijk
Er was vroeger ook een programma met cavia’s. Die gingen dan racen ofzo. En er was een molen met zo’n waterrad. Weet iemand wat ik bedoel?
Hahaha dat bandenspoor op zn hoofd. Waarom heeft hier vroeger nooit iemand vraagtekens bij gezet? Als ik dit nu zie denk ik echt
Als ik het me goed herrinner was het een ark voor gewonde dieren ofzo. Maar kan ook dat ik dat ervan gemaakt heb om t goed te praten hahaha
Dan vind ik het nog meer disturbing dat stekeltje (wat is dit voor dier? Ook een egel? Een rat?) 30 spijkers in zn harses heeft. Hoe komt ie daar aan??
Dat bandenspoor op de kop van egeltje vind ik dan wel weer heel logisch, gezien het aantal aangereden egels op de weg. Ken je de mop van de egel en de driewieler?
Wizzy en woppie?
En de ark van stekeltje ja, komen bij mij ook allemaal herinneringen boven. Vond dat ook geen leuk programma, maar toch keek ik het.
Nee maar dit was ook zo’n achterlijk programma hahah jemig hoe kan ik zo ‘normaal’ zijn geworden.
Maar t programma dat ik zoek was met echte cavia’s. En ze hadden hoedjes op.
Die ken ik niet dan denk ik.
Maar inderdaad echt rare programma’s allemaal.
Hahaha ik heb dit onlangs nog gedaan tijdens een borrel