Wij hebben op t werk een liedje dat klinkt als piepjes test muziek. Word er gewoon agressief van.
Kunnen we niet met FF een Bob Ross workshop ergens doen en dat we allemaal hetzelfde schilderij in ons huis hebben hangen.
Love alle kaas. Ik discrimineer niet.
(Enige kaas die ik ff oversla is die met levende maden er in)
Nee? Ook niet tegen het fenomeen âjonge kaasâ aka âziet eruit als kaas maar smaakt naar niksâ? Ik weiger dat te ondersteunen.
Maar de kat plast in de wc he? Net zoals jij, niet er op dus haha? Zit alleen met zijn pootjes op de bril (en heeft dus een eigen kattenbril, die je eraf haalt als je zelf gaat). Snap niet zo goed wat je daar vies aan kan vinden. Ik bedoel meeste mensen laten hun katten ook op de bank, op 't bed enz.
Mm ja dat kan. Vind 't zelf in ieder geval stuk minder vies dan een kattenbak
Ik word hier helemaal blij van. Ben eens op Cuba geweest en heb toen een optreden van ze gezien. Wel in een samenstelling met originele leden en familie ervan, zo bijzonder!
Zo spreek je bruschetta uit:
- Brusjetta
- Brusketta
0 stemmers
(Context: Ik kijk 24kitchen en zij doen het NIET zoals ik verwachtte)
als ik bij/met mensen eet die hun recepten van smulweb.nl halen brusjetta, als ze me wat meer onderwezen lijken brusketta
Ik zei altijd brusjetta maar werd bruusk verbeterd door mijn verbolgen Italiaanse collega
Met de barbies spelen!
Wat zeiden ze dan? Hopelijk toch wel de juiste manier? (Met k)
Hoe noem jij Instagram?
- Insta
0 stemmers
Hebben je ouders Instagram?
- Allebei niet
- Allebei wel
- Mijn moeder wel, vader niet
- Mijn vader wel, moeder niet
0 stemmers
Hoe noemen je ouders Instagram?
- Mijn moeder zegt Instagram
- Mijn moeder zegt Insta
- Mijn vader zegt Instagram
- Mijn vader zegt Insta
0 stemmers
Ja, met een k! Ik val ook meteen door de mand, ik ken het alleen met een j.
Mijn ouders zeggen Instagram met een Nederlandse G
Mijn vader noemt het âdie ene, niet feesboekâ want hij kan het niet onthouden. Mn moeder heeft helemaal geen idee van het bestaan van Instagram denk ik.
Mijn ouders zeggen gewoon die ene app waar je wel eens fotoâs plaatst. Lekker duidelijk dus .
Ken jij Spijkertje?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Sweet potato fries