Stel je persoonlijke vraag #9

Haha leuk! Als ik mijn op ‘t forum geworven kennis tentoonstel zeg ik meestal “een vriend(in) van mij…”

Jeugdtrauma’s komen weer naar boven. Ik mocht nooit TV kijken vroeger dus ik ken alle bovenstaande animatieseries niet :sweat_smile:

Zonder haarlak of gel is het gewoon plat

Nee ik trok gewoon m’n moeders trouwjurk aan

1 like

Niet specifiek verkleedkist maar een kist met carnavalspakjes. Dus alleen prinsessenjurken of indianenpakjes want iets anders wilde ik nooit

1 like

Ik kon dat boek echt wel 5 keer achter elkaar voorlezen aan m’n oppaskinderen, vonden ze helemaal geweldig. Ik zelf trouwens ook.

4 likes

Spoiler alert :rage:

16 likes

Ik ging vroeger wel eens zijdelings om met een groep punks, en ik zou echt nooit een hanekam willen. Het is ten eerste veel te veel werk, en er komen dus serieus heel vaak wildvreemden op je af om te vragen of ze het mogen voelen, en hoe je het doet, etc. Lijkt me echt ontzettend irritant.

@Lilou : na het slapen zit hij meestal (gedeeltelijk) plat en moet hij bijgewerkt worden. Punks zijn ook echt de meest ijdele mensen die ik ken trouwens, daar zijn al die influencers van tegenwoordig niks bij :joy:

9 likes

Ik heb een relatie met iemand:

• die hoger opgeleid is dan ik
  • die lager opgeleid is dan ik
  • met hetzelfde opleidingsniveau
  • Ik ben single maar wil toch stemmen

0 stemmers

*ik had eerst hetzelfde aangeklikt omdat ik in die veronderstelling was maar toen realiseerde ik me dat mijn vriend een post-master heeft gedaan. Ik ben best competitief in mijn relatie dus ben helemaal geïrriteerd nu, haha.

2 likes

Het is nog geen relatie maar ik stem wel want komt vast goed hoop ik

20 likes

Nu ik toch bezig ben:
Ik ben/was:

• Lager opgeleid dan mijn ouder(s)
  • Hoger opgeleid dan mijn ouder(s)
  • Heb hetzelfde opleidingsniveau als mijn ouder(s)
  • Een van mijn ouders is hoger- en de ander lager opgeleid

0 stemmers

Een van mijn ouders hoger, en de ander hetzelfde.

5 likes

Oeps die optie ben ik vergeten.

Ik ben de eerste van mijn familie die gestudeerd heeft na de middelbare (of in ieder geval ‘hoger’ dan mbo of wat daar de namen vroeger dan van waren) maar inderdaad ook omdat voor sommigen de mogelijkheid er niet was. Mijn moeder heeft wel nog op latere leeftijd een hbo-opleiding gedaan. Mijn oma leest mijn studieboeken omdat ze zelf nooit heeft kunnen studeren maar het wel wilde.

6 likes

Ze verkopen ze bij m’n albert heijn, stond er letterlijk mee in m’n handen maar heb het toch niet gekocht haha, maar goed als iemand er mee aan de slag wil, appie dus!

2 likes

Vond dit als kind superleuk idd maar nu vind ik het echt kwalijk omdat het plastic is. Als het van touw is, vind ik het wel tof :slight_smile:

2 likes

Ik vond verkleden echt ZO leuk. Wij hadden geen verkleedkist helaas, maar een vriendin van mij had een fantastische. Zelfs als zij geen zin had, ging ik me wel verkleden inclusief pruiken etc. Vervolgens gingen we dan de straat op en deed zij alsof ze iemand uit een ander land op bezoek had. Ik ben een vluchteling uit Afghanistan geweest die zij in huis hadden genomen, een oom uit Nicaragua, een nicht uit Zuid-Afrika en nog veel meer inclusief accenten. Bizar eigenlijk, hoe dacht ik, een hoogblond meisje van 11, ooit een geloofwaardige rol te kunnen spelen als oom uit Nicaragua😂

19 likes

Een vriendin van me heeft nog steeds een verkleedkist, op feestjes bij haar thuis loopt iedereen aan het eind van de avond altijd rond alsof het carnaval/halloween is, de instastories zijn altijd erg vermakelijk :joy:

30 likes

Doen! Je vrienden zullen het op prijs stellen :smiley:

1 like

Ik heb ook een verkleedkist! Liggen allerlei attributen en kledingstukken in die ik kan gebruiken voor themafeestjes. Best handig! Maar het neemt ook wel plek in en soms denk ik wat moet ik hiermee, maar toch maar bewaren allemaal. Voor die 1x per 2 jaar dat ik een themafeestje heb :’)

1 like

Ik heb gestemd op zelfde niveau omdat we allebei alleen middelbare school diploma hebben. Maar eigenlijk klopt dat niet, want hij heeft havo en ik mavo. En volgens mij heeft ie zn P ook nog :thinking: maar ik vind dat we hetzelfde werk- en denkniveau hebben, dus daarom voelt het alsof we even hoog zijn opgeleid.

Mijn vader heeft een hbo diploma en mn moeder volgens mij alleen huishoudschool. Mijn zusje heeft dr bachelor en master dus die heeft de beste papieren