Ik denk dat ik katten best leuk zou vinden als ik niet allergisch was. Maar helaas.
Ik ben #teamhond maar heb katten
#hostellife
Ik mis echt een creatief gen/enige aanleg. Ik snap dat niet en voel dat niet. Dus voor mijn ex was ik niet echt de leukste persoon denk ik om interesses en ideeën op dat vlak met mij te bespreken. Of ik wilde dingen weten waar hij juist geen antwoord op kon geven. Ik benaderde het veel te analytisch en verklaarbaar, en kunst/muziek is dat niet altijd. Vond ik zelf wel lastig en jammer. Weet niet wat hij er van vond, maar ik dacht wel eens van ja iemand in die hoek is denk ik op dat vlak een betere partner voor je.
Jaaa
Ik zonder kaarsen en dan kijk ik enge dingen op Netflix in het donker in bad.
Je kan dan nóg meer in de film zitten, zo chillZ
Bij Mn stage kreeg ik altijd hele mooie hotelkamers omdat we reisden met ambassadeurs etc. En die kregen we alleen mee met mooie hotels, en ze konden mij moeilijk dumpen in een ander hostel. Meestal was het redelijk luxe, maar 1x waren we in een stad waar maar 1 goed hotel was en dat was echt crazy luxe.
ik huil al als ik meer dan 20 euro moet betalen voor een bed in een hostel
Ohh lekker zeg! Heb je jessabelle al eens gekeken in bad? 
Nee ken ik niet, wat is dat?
Ik zou echt in een bad kunnen wonen als het groot genoeg was. Niks zo lekker als dat
Wat is jouw hartslag momenteel
- 40-45
- 45-50
- 50-55
- 55-60
- 60-65
- 65-70
- 70-75
- 75-80
- 80-85
- 85-90
- 90-95
- 95-100
- 100+
- Ik heb geen idee maar ik wil toch stemmen
0 stemmers
Google maar jessabelle bath scene
ja kan ook echt lang in bad liggen heb ook heel veel huizen afgekeurd omdat ik een bad wilde. Heb dat nodig in me lefe
Ik wilde heel graag een keer in het Conservatorium hotel slapen (snap nu echt niet waarom) en dat kostte gewoon €550,- voor 1 nachtje. En ja het was een super mooie (bad)kamer maar ik vond het zeker niet zoveel geld waard. Zou nu nooit meer zoveel betalen voor een kamer. Het leukste van dit alles vond ik dan nog dat ik naast Yolanthe stond aan de receptie die kwam vragen waar het babybedje bleef 
Niet helemaal donker, maar wel heel zacht licht van alleen kaarsen of de dimmer op bijna uit. Toen ik onze badkamer ging verbouwen een half jaar terug was een dimmer ook echt een harde eis.
Waar geven mensen je het vaakste complimenten over? (uiterlijk)
- Haar
- Ogen/blik
- Lippen/glimlach
- Gezicht (totaalbeeld)
- Huid/sproetjes
- Borsten
- Kont
- Benen
- Gespierd/strak zijn
- Slank postuur
- Rondingen
- Lengte
- Ander:
0 stemmers
En wat vind jij het mooiste aan jezelf?
- Haar
- Ogen/blik
- Lippen/glimlach
- Gezicht (totaalbeeld)
- Huid/sproetjes
- Borsten
- Kont
- Benen
- Gespierd/strak zijn
- Slank postuur
- Rondingen
- Lengte
- Ander:
0 stemmers
Heb jij last gehad van jeugdpuistjes?
- Ja heel erg
- Ik heb nog nooit een puistje gehad
- Ja een beetje
- Nee
- Af en toe had ik een puistje
- Ja
0 stemmers
Kon je bij jouw middelbare school als leerling koffie kopen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb eigenlijk geen idee 
Hoe vond jij je middelbareschooltijd?
- Overwegend leuk
- Overwegend niet leuk
- Kut
- Leuk
- Mwah
0 stemmers
Ben 30 en heb mijn halve leven al acné
Vind de term jeugdpuistjes ook irritant :’) Wat zijn dat?
Wel goede reminder, moet de dokter weer bellen voor nieuwe crème.
Zo zou ik niet eens weten, maar dat komt ook omdat ik geen koffie drink, dus nooit naar op zoek geweest.