Stel je persoonlijke vraag #9

Ja ik voel me dan ook super lullig, maar soms heb ik een instinct van “ik moet het zeggen”, niet omdat ik het dan lelijk vind maar omdat ik onbewust denk dat het niet hoort ofzo. Zou er ook nooit over doorgaan maar heb die reflex wel moeten afleren na de 3e keer dat ik iemand een puist liet wegpoetsen.

1 like

Wel bijna grappig om dit te lezen. Mijn date heeft dus een PhD maar nu staat zijn leven meer in het teken van sport. Nou prima. Hij word gewoon zo intens boos als ik bepaalde “straattaal” gebruik. Maar echt, zelfs echt woedend aan de telefoon. Inmiddels weet ik niet meer wat ik ervan vind maar hij vind het een belediging naar alles en iedereen. Echt man man wat wordt hij kwaad om dit soort dingen. Oh lord ik word er bijna een beetje bang van nu haha

Iemand die ik ken heeft een licht wijnvlek naast haar mond dus ik zei een keer iets dat dr lipstick was uitgelopen, dus zij vegen en vegen, pakte een spiegeltje en zei dat ze niks zag. Nja toen wees ik naar de wijnvlek en zei zo ooooh nee dat is m’n wijnvlek. Ze moest er ook om lachen dus was gelukkig niet awkward.

5 likes

Ik snap dat je je dan lullig voelt, maar persoonlijk vind ik het niet erg omdat ik me niet voor mijn moedervlek schaam. Ik kan me voorstellen dat het wel vervelend is als het gaat om iets van jezelf waar je onzeker over bent.

2 likes

Smaakjes? Waar smaken Turkse mensen naar dan?

7 likes

Maar hierboven zeg je dat je het kansloos vindt als mensen die AN spreken straattaal gebruiken, maar nu zeg je dat je het zelf ook gebruikt? Wat vind je er nou van :’)

3 likes

Ik zal eens vragen of ik een hap uit iemand mag nemen. Ik hou je op de hoogte!

3 likes

Haha ja mijn zus heeft ook een moedervlek naast haar mond en dan begon mijn moeder steeds over het feit dat mijn zus niet fatsoenlijk chocolade kon eten

2 likes

Haha na al deze verhalen schaam ik me iets minder.
Op het moment dat die vrouw me aansprak kreeg ik een zweetaanval en werd ik knalrood, maar aan de andere kant: het kan iedereen overkomen en het is niet zo dat er iemand dood is door mijn actie.

Ben ik zelf nog over aan het vigeleren. Over het algemeen zou ik zeggen dat ik het irritant en kansloos vind. Jij als forumgeheugen weet dit over 10 jaar nog :heart: dit klinkt trouwens ook alweer als een sneer? Ik vind je een leuke forummer mocht dat iets toevoegen.

1 like

Voegt verder niets toe dit maar ik vind engelse woorden in Nederlandse zinnen ook vreselijk, maar maak me er soms ook schuldig aan. Kan tegelijkertijd zo zijn dus :yum:

1 like

Ik liep eens met een zware boodschappentas naar huis en die had mijn losvallende jurkje naar bovengetrokken en klemgezet tussen de tas (als je het nog snapt hahaha). Ik liep toen de hele weg naar huis met m’n billen zicbtbaar. Niemand die me erop wees en liep inderdaad ook langs heel veel mensen, langs een overvolle ijssalon en winkelstraat… ik schaamde me echt toen.

1 like

Dood geboren worden maak je niet echt mee toch? Aangezien je dan dood bent? Of hoe bedoel je?

9 likes

In principe ben je ook dood als je een hartstilstand hebt. Iemand reviven is letterlijk iemand terug uit de dood halen. Ik denk dat dit bij haar is gebeurd.

In dit geval wel, maar ik ben meermalen langs vrouwen gelopen waarbij hun broek gigantisch doorscheen. Dus niet alleen contour van hun ondergoed, maar zou bij wijze van die ene moedervlek in de vorm van Monaco op je linkerbil kunnen omschrijven. Dan denk ik ja, ik heb broeken waarbij ik twijfel of het doorschijnt en ik zou het heel graag (subtiel) willen weten. Ik weet alleen bij die vrouwen niet of het mss gewoon expres is en ik dan van de zedenpolitie ben.

4 likes

Hoe zou ik mijn haren verven vanavond?

Optie 1 of 2?

• Optie 1 (rosé balayage)
  • Optie 2 (blonde balayage)

0 stemmers

Omg rose en omg heb ik jou op Instagram? Want ik ben benieuwd.

Edit: ja geloof t wel :grin:

Ja!

1 like

Nee wel da ik een haartje uit iemands lichaam heb getrokken onder het mom van " hey er zit een haartje los"

2 likes

Aii, dat is ook naar zeg!