Stel je persoonlijke vraag #9

Maar hierboven zeg je dat je het kansloos vindt als mensen die AN spreken straattaal gebruiken, maar nu zeg je dat je het zelf ook gebruikt? Wat vind je er nou van :’)

3 likes

Ik zal eens vragen of ik een hap uit iemand mag nemen. Ik hou je op de hoogte!

3 likes

Haha ja mijn zus heeft ook een moedervlek naast haar mond en dan begon mijn moeder steeds over het feit dat mijn zus niet fatsoenlijk chocolade kon eten

2 likes

Haha na al deze verhalen schaam ik me iets minder.
Op het moment dat die vrouw me aansprak kreeg ik een zweetaanval en werd ik knalrood, maar aan de andere kant: het kan iedereen overkomen en het is niet zo dat er iemand dood is door mijn actie.

Ben ik zelf nog over aan het vigeleren. Over het algemeen zou ik zeggen dat ik het irritant en kansloos vind. Jij als forumgeheugen weet dit over 10 jaar nog :heart: dit klinkt trouwens ook alweer als een sneer? Ik vind je een leuke forummer mocht dat iets toevoegen.

1 like

Voegt verder niets toe dit maar ik vind engelse woorden in Nederlandse zinnen ook vreselijk, maar maak me er soms ook schuldig aan. Kan tegelijkertijd zo zijn dus :yum:

1 like

Ik liep eens met een zware boodschappentas naar huis en die had mijn losvallende jurkje naar bovengetrokken en klemgezet tussen de tas (als je het nog snapt hahaha). Ik liep toen de hele weg naar huis met m’n billen zicbtbaar. Niemand die me erop wees en liep inderdaad ook langs heel veel mensen, langs een overvolle ijssalon en winkelstraat… ik schaamde me echt toen.

1 like

Dood geboren worden maak je niet echt mee toch? Aangezien je dan dood bent? Of hoe bedoel je?

9 likes

In principe ben je ook dood als je een hartstilstand hebt. Iemand reviven is letterlijk iemand terug uit de dood halen. Ik denk dat dit bij haar is gebeurd.

In dit geval wel, maar ik ben meermalen langs vrouwen gelopen waarbij hun broek gigantisch doorscheen. Dus niet alleen contour van hun ondergoed, maar zou bij wijze van die ene moedervlek in de vorm van Monaco op je linkerbil kunnen omschrijven. Dan denk ik ja, ik heb broeken waarbij ik twijfel of het doorschijnt en ik zou het heel graag (subtiel) willen weten. Ik weet alleen bij die vrouwen niet of het mss gewoon expres is en ik dan van de zedenpolitie ben.

4 likes

Hoe zou ik mijn haren verven vanavond?

Optie 1 of 2?

• Optie 1 (rosé balayage)
  • Optie 2 (blonde balayage)

0 stemmers

Omg rose en omg heb ik jou op Instagram? Want ik ben benieuwd.

Edit: ja geloof t wel :grin:

Ja!

1 like

Nee wel da ik een haartje uit iemands lichaam heb getrokken onder het mom van " hey er zit een haartje los"

2 likes

Aii, dat is ook naar zeg!

Dit doet me denken aan toen ik vorig jaar met mijn vader op een evenement was.

Stond een vrouw een stuk van mij verwijderd (totaal onbekend) en ineens zag ik een vet grote sprinkhaan over haar rug lopen richting haar nek/haren en heb toen een sprintje getrokken om dat beest van haar af te tikken.

Ik weet nog steeds niet of zij ook bang is voor die beesten zoals ik ben maar als het bij mij zou gebeuren zou ik diegene eeuwig dankbaar zijn! En als ik het zelf een kutsituatie zou vinden, zou ik er dus ook heenlopen en het zeggen.

3 likes

Ik denk dat er iets mis is gegaan met je post! Of anders volg ik je niet helemaal :sweat_smile:

@Zemraluani ik heb dit zelf nooit gehad, maar mijn moeder had wel een keer een goed ongemakkelijk moment. Er was een jongetje tegen een geparkeerde auto gefietst bij hun voor de deur. Mijn ouders hoorden de klap dus die gingen kijken en vonden dat jongetje op de grond, in tranen. Mijn moeder er naar toe: “Gaat het wel? Oh jee, je hebt je arm open gehaald! Och gut, en je neus lijkt ook wel scheef te staan!” Jongetje, in tranen, tussen het snikken door: “dat was al”

42 likes

Ik heb haar biografie gelezen en ik vond haar daar echt overkomen als een minderfijn persoon. Maar haat werk blijf ik wel leuk vinden.

1 like

Werk zelf in de bediening.

Eerlijk gezegd hurk ik meestal alleen als er kleine kindjes zijn en soms met oudere mensen bijv. In een rolstoel om ze beter te verstaan.

Ik kan prima Nederlands en redelijk Engels. Met de meeste gasten gaat dat ook prima. Al lijkt me voor gasten wel irritant als de bediening jou niet verstaat.

1 like

Ohhh ik was dit liedje helemaal vergeten, deze hadden we vroeger op cassette en is helemaal grijsgedraaid in de auto haha! Wat leuk dat je 'm deelt! :heartbeat:

1 like