Huis 1 in de omgeving van huis 2!
Huis 1 doet me aan horror films denken. (Dat er dan ineens een bebloede killer voor dat raam staat) huis 2 vind ik mooi maar vind rieten daken eng (brand enzo)
6: de enige die niet belachelijk groot is en tuin! <3
Heb jij dit gehoord?
Waaah nr 8 is echt een droomhuis! Die wil ik
Haha fun fact, dat is het huis uit de film āwhat lies beneathā en heel snel voor de film opgebouwd en niet een echt huis. Vind hem zelf ook heel vet!
Deze:
Ik heb geen idee, ik heb gegooglet op "lelijke huizen Belgiƫ" Sorry Belgiƫshaming
Voor iedereen die na seks gaat plassen vanwege blaasontstekingsgevaar: gaan jullie een paar seconden na afloop of bijvoorbeeld na 5/10 minuutjes pas? Of zelfs later?
Want ik blijf altijd nog wel 5 minuutjes liggen omdat ik denk ādie 5 min kunnen geen kwaadā maar misschien is dat juist het probleem
- Ik ga direct plassen (binnen een minuut)
- Ik ga na enkele minuten plassen
- Ik ga veel later plassen
- Ik ga helemaal niet plassen na seks
0 stemmers
Ik wachtte ook altijd een paar minuten, maar sinds ik meteen ga heb ik nooit meer blaasontsteking.
Ja is in Tilburg en is een soort kunstwerk. Het draait ook!
Ik moet zeggen dat het wisselt, maar ik heb nooit een blaasontsteking gehad. Ook niet toen ik vroeger helemaal niet ging plassen na de seks. even afkloppen
Altijd volgens mij Het maakt voor mij helaas geen verschil, ook niet als we een condoom gebruiken. Komt puur door bacteriƫn die in de plasbuis terecht komen
Wel mooi dit, want van de week bij die poll zeiden veel mensen niet te gaan kijken als er iets in de straat gebeurde :ā)
Ik heb superveel last gehad van blaasontsteking als ik niet direct daarna het ging afspoelen, plassen na de seks hoef ik niet altijd maar iig het ff āuitspoelenā (dit klinkt heel goor). De eerste 2 maanden van dit jaar heb ik af en aan blaasontsteking gehad en tegenwoordig heb ik nergens meer last van?! Misschien heeft hij een soort magisch sperma? Ik blijf tegenwoordig dus gewoon liggen. Snap er niks van maar ben er wel blij mee.
Bij de Hema heb je witte chocola met discodip en stukjes ijshoorn en daar fiets ik speciaal voor om
Lucky you!
Zonder condooms sowieso meteen naar de wc, anders lekt toch alles eruit en is je hele bed doorweekt?
Heb al best lang geen seks met condoom gehad maar heb me wel aangeleerd ook dan meteen te gaan, want anders gegarandeerd blaasontsteking