In welk huis zou jij liever willen wonen?

- Huis 1
- Huis 2
0 stemmers
Haha ja ik heb gewoon het eerste resultaat van Google geplukt toen ik op huis met rieten dak zocht. Ik ben zelf juist fan van moderne huizen, hebben ook minder onderhoud nodig. Zal ook nooit de hype om een jaren 30 woning begrijpen.
Haar biografie gaf mij het gevoel dat ze voornamelijk gericht was op haar carrière en dat te koste gingen van andere zaken (bijv. opvoeding van zoon).
Het is dit geworden! (@Banananana) Vanavond wel nog een keer rosé er overheen, wil hem nog wat meer naar de roze rosé kant ipv koper blond.
Kleur komt ook niet echt tot zijn recht op de foto zie ik nu. Nou goed. Gaat om het idee.
Huis 1 in de omgeving van huis 2!
Huis 1 doet me aan horror films denken. (Dat er dan ineens een bebloede killer voor dat raam staat) huis 2 vind ik mooi maar vind rieten daken eng (brand enzo)
6: de enige die niet belachelijk groot is en tuin! <3
Heb jij dit gehoord?
Waaah nr 8 is echt een droomhuis! Die wil ik
Haha fun fact, dat is het huis uit de film “what lies beneath” en heel snel voor de film opgebouwd en niet een echt huis. Vind hem zelf ook heel vet!
Deze:
Ik heb geen idee, ik heb gegooglet op "lelijke huizen België" Sorry Belgiëshaming
Voor iedereen die na seks gaat plassen vanwege blaasontstekingsgevaar: gaan jullie een paar seconden na afloop of bijvoorbeeld na 5/10 minuutjes pas? Of zelfs later?
Want ik blijf altijd nog wel 5 minuutjes liggen omdat ik denk ‘die 5 min kunnen geen kwaad’ maar misschien is dat juist het probleem
0 stemmers
Ik wachtte ook altijd een paar minuten, maar sinds ik meteen ga heb ik nooit meer blaasontsteking.
Ja is in Tilburg en is een soort kunstwerk. Het draait ook!
Ik moet zeggen dat het wisselt, maar ik heb nooit een blaasontsteking gehad. Ook niet toen ik vroeger helemaal niet ging plassen na de seks. even afkloppen
Altijd volgens mij Het maakt voor mij helaas geen verschil, ook niet als we een condoom gebruiken. Komt puur door bacteriën die in de plasbuis terecht komen